پیتر هگزت در مورد دستگیری گروه نفرت در نزدیکی رژه غرور اظهار نظر خشمگینانه می کند.


پیتر هگزت، مجری شبکه فاکس نیوز، یکشنبه به گروهی از نفرت که گفته می‌شود در حال برنامه‌ریزی برای شورش در رژه غرور همجنس‌گرایان بودند، با تحقیر معترضان «جان سیاه‌پوستان مهم است» پاسخ داد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

گزارشی در “آخر هفته فاکس و دوستان” اشاره کرد که 31 عضو گروه برتری طلب سفیدپوست میهن پرستان برای اجرای نقشه در یک U-Haul جمع شدند. آنها در نزدیکی رویداد غرور در Coeur d’Alene، آیداهو دستگیر شدند.

اشلی استروهمیر، گوینده فاکس نیوز، گفت: «پلیس می‌گوید که درباره U-Haul از یک راهنمایی‌کننده مطلع شد که مردان را در حال بارگیری در کامیون در پارکینگ یک هتل گزارش کرد.

هگزت سپس اعتراضات «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» را مطرح کرد که کاملاً بی‌ربط هستند.

هگزت پاسخ داد: «من فقط می‌خواهم بدانم که از چند شورش BLM جلوگیری شد زیرا ما قبل از اینکه آنها شورش کنند و شهرها را به آتش بکشند وارد داخل شدیم.

راشل کامپوس دافی، یکی از مجریان برنامه، پاسخ داد: “بسیار جالب”.

هگزت ادامه داد: «هرگز از آن منحنی جلوتر نباشی».

مطالعه هزاران تظاهراتی که پس از قتل جورج فلوید توسط پلیس انجام شد، نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق آنها غیرخشونت آمیز هستند. محققان دریافتند درصد کمی که به خشونت تبدیل شده اند شامل مداخله خشونت آمیز توسط مجریان قانون یا اعتراض متقابل از سوی گروه های افراطی است.

در همین راستا، رسانه‌ها و سیاستمداران محافظه‌کار تلاش‌های نادرستی برای ایجاد شباهت‌هایی بین قیام ۶ ژانویه ۲۰۲۱ و اعتراضات «جان سیاه‌پوستان مهم است» انجام داده‌اند.

h/t رسانه مهم است

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link