کشتی گیر بازنشسته، نامزد شکست خورده کنگره در پرونده قتل وگاس متهم شد

لاس وگاس (AP) – یک کشتی گیر حرفه ای بازنشسته و نامزد سابق کنگره در نوادا و تگزاس به اتهام قتل در قتل مرد آیداهو که در یک مهمانی هالووین در هتلی در لاس وگاس از ناحیه سر آسیب دید، متهم شده است.

دانیل رودیمر45 ساله که اکنون در تگزاس زندگی می کند، انتظار می رود در 8 مه پس از کیفرخواست او در قتل کریستوفر تپ در برابر قاضی نوادا حاضر شود.

دیوید چسنوف و ریچارد شونفلد، وکلای مدافع او، روز جمعه گفتند که رودیمر “بی گناهی کامل خود را حفظ می کند و منتظر روز حضور در دادگاه است.”

پلیس گفت، تپ، 47 ساله، از آیداهو فالز، در 29 اکتبر در هتل Resorts World مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد و چند روز بعد در آنجا درگذشت. او بیش از 20 سال را در یک قتل در سال 1996 در آیداهو گذرانده بود، قبل از اینکه در سال 2022 در یک دادخواست محکومیت نادرست از آیداهو فالز تسویه حساب 11.7 میلیون دلاری دریافت کند.

بازرسان ابتدا بر این باور بودند که تپ در یک سقوط به مرگ مجروح شده است، اما بعداً متوجه شدند که او با رودیمر درگیر شده است.

رودیمر، جمهوری‌خواه که در سال 2020 در نوادا و در تگزاس در سال 2021 در مناقصه کنگره شکست خورد، برای دستگیری خود در 6 مارس به پلیس لاس وگاس تسلیم شد و با وثیقه 200 هزار دلاری آزاد است.

منبع