ویدئویی نشان می‌دهد که دو مرد صخره‌ها را از روی صخره‌های باستانی در نوادا پرتاب می‌کنند و آن را خراب می‌کنند

محیط بانان سرویس پارک ملی گزارش دادند، ویدئویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، دو مرد را نشان می دهد که بر روی صخره ای در صخره ای باستانی در نوادا در حال غلتیدن تخته سنگ ها هستند.

“سقوط نکن بابا!” یک دختر در ویدیویی که توسط KVVU ارسال شده است، در حالی که مردان با سنگ ها در منطقه تفریحی ملی دریاچه مید کشتی می گیرند، فریاد می زند. این تخته سنگ ها با برخورد به زمین، ابرهای گرد و غباری را بلند می کنند.

در یک انتشار خبری در 13 آوریل آمده است که رنجرها در حال تلاش برای شناسایی دو مرد در این ویدئو هستند که گمان می‌رود عصر یکشنبه، 7 آوریل، در مسیر رداستون دونز گرفته شده‌اند.

آنها از هر کسی در آن زمان که ممکن است اطلاعاتی داشته باشد می‌خواهد با شماره 888-653-0009 تماس بگیرد یا به [email protected] ایمیل بزند.

محیط بان ها نوشتند: «لازم نیست به ما بگویید کی هستید، اما لطفاً آنچه را که می دانید به ما بگویید.

جان هاینز، افسر اطلاعات عمومی در منطقه تفریحی ملی لیک مید، به KVVU گفت که تخریب ظاهرا تصادفی «تقریباً شبیه یک حمله شخصی است».

“چرا حتی چنین کاری را انجام می دهید، مثلاً چرا روی زمین این کار را می کنید؟” هاینز پرسید و مسیر را یکی از قسمت های مورد علاقه خود در پارک نامید. “خیلی وحشتناک است.”

سرویس پارک ملی گفت که سالانه بیش از 7 میلیون نفر از منطقه تفریحی ملی دریاچه مید که 1.5 میلیون هکتار را پوشش می دهد، بازدید می کنند.

این مخزن که توسط سد هوور ایجاد شد، در سال 1964 به اولین منطقه تفریحی ملی کشور تبدیل شد. حدود 30 مایلی رانندگی در جنوب شرقی لاس وگاس است.

پلیس کالیفرنیا می گوید سگ زن وقتی سعی می کند سگ ها را از جفت گیری باز دارد به او حمله می کند

پلیس کالیفرنیا می‌گوید راننده مستی متهم که از پلیس فرار می‌کند با 3 وانت به اقیانوس فرو می‌رود.

پلیس آریزونا می گوید یک نوجوان 13 ساله در حال بازی با اسلحه Nerf به اشتباه با اسلحه واقعی کشته شد.

منبع