ترامپ در حالی که به نظر می رسد در دادگاه به خواب رفته است، باعث خنده توییتر می شود

در حالی که بقیه جهان نمی توانند با شروع محاکمه جنایی تاریخی دونالد ترامپ در نیویورک چشمان خود را بردارند، به نظر می رسد که خود رئیس جمهور سابق بسیار کمتر مجذوب این روند شده است.

انتخاب هیئت منصفه روز دوشنبه در اولین محاکمه جنایی یک رئیس جمهور مستقر یا سابق آغاز شد، زیرا او با 34 فقره جرم جعل سوابق تجاری در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت های بی سر و صدا به ستاره فیلم های بزرگسالان استورمی دانیلز مواجه است.

اما، به گفته برخی از خبرنگاران دادگاه، به نظر می‌رسد که آقای ترامپ برای باز نگه داشتن چشمانش تلاش می‌کند – و در یک مقطع ممکن است حتی به خواب رفته باشد.

«به نظر می رسد ترامپ خواب است. سرش مدام پایین می‌آید و دهانش شل می‌شود.» نیویورک تایمز گزارشگر مگی هابرمن گزارش داد.

این مشاهدات به سرعت الهام بخش یک نام مستعار جدید برای رئیس جمهور سابق 77 ساله شد: “دان خواب آلود”.

به زودی این نام مانند آتش در رسانه های اجتماعی پخش شد.

نظریه من: تیم حقوقی ترامپ او را آرام کردند. مادر جونز دیوید کورن، رئیس دفتر دی سی نوشت در X.

“به نظر می رسد، او پیر است. ران فیلیپکوفسکی، سردبیر Meidas Touch، قاضی اسلیپی دان را از چرت زدن خود باز می دارد. ارسال شده.

پروژه لینکلن، یک Super PAC ضد ترامپ، نوشت اینکه آقای ترامپ با شعارهای پس از محاکمه در مورد حقیقت اجتماعی خود را فرسوده کرده بود.

#SleepyDon این اکانت پست کرد.

چرت ظاهری رئیس جمهور سابق در دادگاه در نهایت در X شروع شد و کاربران هجوم آوردند هشتگ #DonSnorleone، اشاره ای به پادشاه مافیا دون کورلئونه از پدرخوانده سلسله. دیگران جناس دیگری برای آقای ترامپ انتخاب کردند: پدر نود.

چند کاربر دیگر شبکه های اجتماعی به این شوخی پیوستند.

یکی از کاربران، “من رؤسای جمهوری را ترجیح می دهم که قبل از تعطیلات ناهار به خواب نروند، در حالی که پولی که به یک ستاره پورنو در دادگاه مداخله در انتخابات پرداخت می شود، نمی خوابند.” مسخره کرد.

“اگر اسلیپی دان آنقدر کم انرژی است که نمی تواند در روز اول محاکمه جنایی خود بیدار بماند، آیا او حتی استقامت رئیس جمهور شدن را دارد؟” یکی دیگر نوشت.

حساب رای دهندگان جمهوری خواه علیه ترامپ می گوید: «جو خواب آلود» (یک) پیش بینی است، مانند هر چیز دیگری. ارسال شده.

دونالد ترامپ در روز اول محاکمه پول خاموشش پشت میز دفاع می نشیند (AP)دونالد ترامپ در روز اول محاکمه پول خاموشش پشت میز دفاع می نشیند (AP)

دونالد ترامپ در روز اول محاکمه پول خاموشش پشت میز دفاع می نشیند (AP)

دیگران در مورد متحد ترامپ، مایک لیندل، مدیرعامل MyPillow، با یک نفر شوخی کردند توییت کردن: “وقتی به او نیاز داری پسر من بالش کجاست؟”

دیگری گفت: «یک مشاور ویژه به تازگی در دادگاه ترامپ حاضر شد ارسال شدهبه همراه تصویری از آقای لیندل.

این نام مستعار پس از آن آمده است که آقای ترامپ پیش از انتخابات سال 2024، رقیب سال 2024 خود، جو بایدن 81 ساله را با افتخار لقب “جو خواب آلود” داده است. اکنون، رئیس جمهور سابق یک برچسب بی حال خسته برای خودش دارد.

آقای ترامپ به 34 فقره اتهام جعل سوابق تجاری به دلیل پرداخت های به اصطلاح خنثی شده قبل از انتخابات 2016 برای پرداخت غرامت استورمی دنیلز ستاره فیلم های بزرگسالان در ازای سکوت در مورد یک رابطه ادعایی متهم است.

او ادعا می کند که این رابطه در سال 2006 اتفاق افتاده است – تنها یک سال پس از ازدواج آقای ترامپ با همسر فعلی اش ملانیا.

آقای ترامپ در این اتهامات اعتراف کرده است که بی گناه است.

خانم هابرمن در صحبت با CNN همچنین خاطرنشان کرد که چرت زدن در میانه دادگاه لزوماً برای آقای ترامپ خارج از شخصیت نیست.

او گفت: “لحظه های دیگری در محاکمه های دیگر وجود داشته است، مانند محاکمه ای جین کارول … که در آن او بسیار بی حرکت ظاهر شد و به نظر می رسید که ممکن است خواب باشد.”

او ادامه داد: “فک او مدام روی سینه اش می افتاد و دهانش سست می شد.”

او گفت که در حالی که مردم گاهی اوقات در جریان دادرسی به خواب می روند، “با توجه به شدت” محاکمه قابل توجه است.

کمپین بایدن – هریس بازتوییت کرد کلیپ صحبت هابرمن در CNN.

منبع