جیل بایدن حمایت شوهرش از ارتش را تمجید می کند، زیرا دامپزشکان مجروح دوچرخه سواری سالانه را آغاز می کنند.

واشنگتن (AP) – جیل بایدن روز چهارشنبه از حمایت شوهرش از نیروهای آمریکایی قبل از اینکه او بوق قرمز را برای شروع سالانه سرباز سواری پروژه جنگجوی زخمی از زمین چمن کاخ سفید به صدا درآورد، تمجید کرد.

بانوی اول درباره جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، گفت: “شوهرم اغلب می گوید که ما به عنوان یک ملت تعهدات زیادی داریم، اما فقط یک تعهد مقدس داریم: حمایت از شما و خانواده هایتان در مواقعی که شما را در معرض خطر قرار می دهیم و زمانی که شما برمی گردید.” به دنبال انتخاب مجدد برای دور دوم است.

به عنوان رئیس جمهور و به عنوان یک پدر نظامی، او هرگز این اعتقاد را از دست نمی دهد. و به همین دلیل است که او خستگی‌ناپذیر کار می‌کند تا مطمئن شود که شما و خانواده‌تان چیزهایی را که برای شکوفایی نیاز دارید، دارید.»

جیل بایدن در مورد اقداماتی که رئیس جمهور برای گسترش دسترسی جانبازان به مراقبت های بهداشتی با کیفیت در خانه، ارائه مزایا و مراقبت از جانبازان آسیب دیده توسط سموم و جلوگیری از بی خانمانی و خودکشی در میان جانبازان انجام داده است، صحبت کرد. او همچنین در مورد کمک به همسران سربازان فعال و بازنشسته صحبت کرد.

پسر فقید بایدن، بو، که در سال 2015 در 46 سالگی بر اثر سرطان مغز درگذشت، سرگرد گارد ملی ارتش دلاور بود که یک سال را در عراق گذراند. پدر بانوی اول در جنگ جهانی دوم سیگنال‌دهنده نیروی دریایی بود.

بایدن به طور غیرمنتظره ای پس از امضای یک لایحه کمک جنگی 95 میلیارد دلاری به بانوی اول ملحق شد و از این گروه سوارکاران به عنوان «نخاعات آمریکا» یاد کرد. رئیس جمهور آمریکا قبل از اینکه خودش را متوقف کند، شروع به کنکاش آشکار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، رقیب احتمالی جمهوریخواه بایدن در نوامبر کرد.

پروژه جنگجوی زخمی در سال 2003 برای کمک به کهنه سربازان و خانواده ها و مراقبان سربازانی که در حین خدمت در ارتش در یا پس از آن در 11 سپتامبر 2001 دچار آسیب جسمی یا روحی یا بیماری شده اند، تأسیس شد. Soldier Ride در سال 2004 برای کمک به ارتقاء سطح شروع شد. آگاهی جانبازان آسیب دیده سنت شروع سواری از کاخ سفید در سال 2008 آغاز شد.

بانوی اول میزبان این رویداد به عنوان بخشی از نیروهای پیوستن بود، ابتکار او در کاخ سفید برای حمایت از اعضای خدمات فعال، کهنه سربازان، خانواده های آنها و مراقبان آنها.

منبع