بارون ترامپ ممکن است با اولین انتخاب شگفت انگیز خود برای کالج، این سنت ترامپ را بشکند

جوان‌ترین پسر ترامپ در آستانه برداشتن اولین قدم بزرگ خود در زندگی است: جایی که در کالج تحصیل خواهد کرد. مدتی است که مردم به این فکر می کنند که آیا دونالد ترامپ و ملانیا ترامپپسر بارون ترامپ یکی از راه های آنها را در طول سال های دانشگاهی خود دنبال خواهد کرد. آیا او مانند پدر و خواهر و برادرش به مدرسه وارتون می‌رود یا به دانشگاهی در کشور مادرش اسلوونی می‌رود؟ خب، به نظر می رسد که بارون ممکن است مسیر دیگری را برای خود ایجاد کند.

یک گزارش اخیر از دیلی بیست می گوید که دانشگاه نیویورک در واقع در صدر فهرست بارون قرار دارد، به این معنی که او به زادگاهش باز می گردد و تنها چند مایل با برج ترامپ فاصله دارد.

بیشتر از SheKnows

علیرغم رفتن خواهر و برادرهای ناتنی او به مدارس مرتبط با پدرشان، دانشگاه نیویورک واقعاً تکان دهنده است و ممکن است دونالد را خشمگین کند، با توجه به اینکه چقدر به مدارس آیوی لیگ احترام می گذارد. با این حال، ممکن است همه چیز تغییر کند و او بخواهد به جای دیگری برود. هنوز مشخص نیست که او می خواهد چه چیزی را مطالعه کند، اما ما مطمئن هستیم که او می تواند مکان مناسب را پیدا کند.

دونالد ترامپ، ملانیا ترامپ، بارون ترامپ.  عکس از Chip Somodevilla/Getty Images.دونالد ترامپ، ملانیا ترامپ، بارون ترامپ.  عکس از Chip Somodevilla/Getty Images.

دونالد ترامپ، ملانیا ترامپ، بارون ترامپ. عکس از Chip Somodevilla/Getty Images.

در سپتامبر 2023، دونالد ادعا کرد که دانشگاه پنسیلوانیا، مدرسه وارتون، در طول مصاحبه با مگین کلی برای بارون امکان پذیر است.

بارون خیلی بلند است – حدود شش و هشت. و او بچه خوبی است. او یک بچه خوش قیافه است. او یک دانش آموز عالی است، دانش آموز بسیار خوبی است،” دونالد گفت، و افزود که او و ملانیا در حال “به دنبال” امکان حضور بارون در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا هستند.

دونالد ترامپ، ملانیا ترامپ، بارون ترامپ.  تراشه Somodevilla/Getty Images.دونالد ترامپ، ملانیا ترامپ، بارون ترامپ.  تراشه Somodevilla/Getty Images.

دونالد ترامپ، ملانیا ترامپ، بارون ترامپ. تراشه Somodevilla/Getty Images.

برای کسانی که نمی دانند، دونالد در کل پنج فرزند دارد. او و همسر اولش، ایوانا ترامپ فقید، صاحب سه فرزند به نام های دونالد جونیور، متولد 1977، ایوانکا، متولد اکتبر 1981، و اریک، در سال 1984 شدند. دونالد و همسر دومش، مارلا میپلز، صاحب دختری به نام تیفانی شدند. در اکتبر 1993

دونالد جونیور و ایوانکا به دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه پنسیلوانیا، پدرشان رفتند و تیفانی برای لیسانسش رفت. تنها خواهر و برادر دیگری که در دانشگاه پنسیلوانیا شرکت نکرد اریک است که در دانشگاه جورج تاون تحصیل کرد (اما تیفانی برای دکترای حقوقش نیز همینطور بود). با این حال، دونالد با آن دانشگاه نیز ارتباط دارد، اما دانشگاه نیویورک؟ نه چندان.

دونالد از پنجمین فرزندش به نام بارون که در مارس 2006 به دنیا آمد، با همسر فعلی اش ملانیا پذیرایی کرد و اکنون، کوچکترین او در جستجوی کالج عالی است.

قبل از رفتن، اینجا را کلیک کنید تا بزرگترین رسوایی های ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده را ببینید.

هیلاری کلینتون، بیل کلینتونهیلاری کلینتون، بیل کلینتون

هیلاری کلینتون، بیل کلینتون

بهترین SheKnows

برای خبرنامه SheKnows ثبت نام کنید. برای اطلاع از آخرین اخبار، ما را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

منبع