افسر سابق نیروی دریایی در مورد یوفوی زیر آب “در حال تغییر جهان” که در ویدئو ضبط شده است هشدار داد

آثار مرطوب

گزارشی در مورد یک کشتی عجیب که به نظر می رسید هم فیزیک هوایی و هم آبزیان را به چالش می کشد، ظاهراً در میان مجموعه نظامی سابق سروصدا ایجاد کرده است.

تیم گالاودت، اقیانوس شناس و دریاسالار سابق نیروی دریایی که به عنوان نویسنده مقاله سفید مارس در مورد به اصطلاح “اشیاء غوطه ور ناشناس” یا USO خدمت می کرد، گفت. اخبار فاکس این هفته که وی بررسی این پدیده ها را هم از نظر علمی معتبر و هم برای امنیت ملی حیاتی می داند.

این گزارش 29 صفحه‌ای که توسط بنیاد تازه تأسیس سول منتشر شده است، یک اتاق فکر که به مطالعه آنچه ارتش «پدیده‌های غیرعادی ناشناس» (UAPs) می‌خواند اختصاص داده است، این گزارش 29 صفحه‌ای بر ویدئویی در سال 2019 متمرکز است که در اوماها در سواحل سن دیگو گرفته شده است.

ویدئویی که به جرمی کوربل، فیلمساز و تایید شده توسط پنتاگون به عنوان یک نمونه قانونی از UAP ثبت شده توسط نیروی دریایی در سال 2021، سوالات بیشتری نسبت به پاسخ به آن ایجاد می کند – و هم در مصاحبه خود و هم در گزارش بنیاد سول، گالودت پیشنهاد می کند که این کشتی عجیب باید به عنوان یک تهدید تلقی شود.

گالودت در اولین گزارش این اندیشکده نوشت: «خلبانان، ناظران معتبر و تجهیزات نظامی کالیبره‌شده، اشیایی را ثبت کرده‌اند که با سرعت‌هایی شتاب می‌گیرند و از رابط هوا و دریا عبور می‌کنند، به گونه‌ای که برای هیچ چیز ساخته شده توسط انسان ممکن نیست.

https://twitter.com/Dagnum_PI/status/1654924652119232512

اقیانوس تاریک

گالاودت گفت: در حالی که هیچ کس نمی تواند توضیح دهد که دقیقاً در ویدیوی یو اس اس اوماها چه می گذرد، توانایی های این هواپیمای مستند می تواند امنیت دریایی آمریکا را به خطر بیندازد. روباه، “که قبلاً به دلیل ناآگاهی نسبی ما در مورد اقیانوس جهانی ضعیف شده است.”

وی افزود: «این واقعیت که اشیاء ناشناس با ویژگی‌های غیرقابل توضیح وارد فضای آبی ایالات متحده می‌شوند و (وزارت دفاع) پرچم قرمز غول‌پیکری را برافراشته نمی‌کند، نشانه‌ای است که دولت همه آنچه را که می‌داند در مورد پدیده‌های غیرعادی همه حوزه‌ها به اشتراک نمی‌گذارد». افسر نیروی دریایی ادامه داد، شاید به دفتر حل‌وفصل غیرعادی همه دامنه‌ای (AARO) در شکار UAP پنتاگون اشاره کرد.

در حالی که بشقاب پرنده ها عموماً بیشترین توجه را به خود جلب می کنند – خواه از طرف دولت، دانشگاه یا نظریه پردازان توطئه – گالاودت و دیگران USO ها را به همان اندازه همتایان پرنده خود تهدید می کنند، اگر نه بیشتر.

اسکات کریستنسون، مدیر موسسه نیروی دریایی ایالات متحده، در سرمقاله 2022 برای مجله تاریخ نیروی دریایی اگرچه تا به امروز “هیچ آسیب مستندی به هواپیما توسط یک بشقاب پرنده وارد نشده است”، موجودات دریایی مرموز و سایر USO ها “بزرگترین خطر را برای نیروی دریایی ایجاد کرده اند.”

در حالی که شکاف گسترده ای بین مردان کوچک سبز و کراکن های مشهور اعماق وجود دارد، اولویت اصلی ارتش در مورد اشیاء یا موجودات ناشناس در هوا یا دریا ایمنی است – و اگر فیلم ویدیویی در آنجا وجود داشته باشد از “جهان- همانطور که گالودت در گزارش خود بیان کرد، این قطعاً چیزی است که پنتاگون را نگران می کند.

او در گزارش بنیاد سول ادامه داد: «برای مقابله با چالش‌های امنیتی و علمی، UAP و USOs transmedium باید به اولویت‌های ملی تحقیقات اقیانوسی ارتقا داده شوند.»

بیشتر در مورد ناشناخته: ووپی گلدبرگ می گوید بیگانگان ما را تماشا می کنند

منبع