هیئت 6 ژانویه می گوید بیل استپین، رهبر کمپین ترامپ، «به دلیل اضطرار خانوادگی» نمی تواند شهادت دهد.

همسر استپین خواهد داشت به زایمان رفت اوایل صبح دوشنبه، مانع از حضور او در جلسه دادرسی شد. در عوض، طبق گزارش ها، کمیته برنامه ریزی کرده بود که ویدیویی از رسم وی را نشان دهد.

بیل استپین و دونالد ترامپ.

اعضای کمیته همچنین گفتند که این پنل “اطلاعاتی را در مورد نحوه استفاده دستگاه سیاسی رئیس جمهور سابق از این دروغ ها در مورد تقلب برای جذب سرمایه کشف خواهد کرد” و میلیون ها دلار از زمان انتخابات تا 6 ژانویه، زمانی که حامیان ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند، به ارمغان خواهد آورد. حمله خشونت آمیز با هدف جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آن زمان. (دستیاران در پس زمینه صحبت کردند، یعنی از نام آنها استفاده نمی شود.)

_____

آشوبگران به دو درب دفتر معاون رئیس جمهور مایک پنس نزدیک شدند. در این توضیح دهنده سه بعدی از Yahoo Immersive بیاموزید.





Source link

در ایمیل کمیته آمده است: “به دلیل یک وضعیت اضطراری خانوادگی، آقای ویلیام استپین امروز صبح نمی تواند در مقابل کمیته منتخب شهادت دهد.” وکیل او حاضر خواهد شد و اظهارات خود را در پرونده اعلام خواهد کرد.»

جلسه استماع روز دوشنبه دومین جلسه از سری جدید پانل هایی است که کمیته منتخب قصد دارد در این ماه برگزار کند. در طول اولین جلسه استماع اولیه در 9 ژوئن، رئیس کمیته، نماینده بنی تامپسون، معاون خانم، و نایب رئیس نماینده لیز چنی، نماینده R-Wyo، توضیح دادند که کمیته چگونه قصد دارد از جلسات استماع برای فاش کردن آنچه در آن است استفاده کند. طی 11 ماه گذشته از بمب گذاری 6 ژانویه آموخته است.

بیل استپین سخنرانی پرزیدنت ترامپ را با خبرنگاران در ایر فورس وان در سال 2020 تماشا می کند. (سائول لوب/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

دستیاران کمیته به خبرنگاران گفتند که جلسه استماع روز دوشنبه بر روی “دروغ بزرگ” یا “تصمیم رئیس جمهور سابق برای نادیده گرفتن اراده رای دهندگان، اعلام پیروزی در انتخاباتی که شکست خورده بود، برای انتشار ادعاهای تقلب” و ادامه این کار متمرکز خواهد شد. بنابراین پس از اینکه تلاش های او برای طرح دعوای آن دعاوی در دادگاه شکست خورد.

کمیته روز یکشنبه فاش کرده بود که استپین به عنوان شاهد در جلسه استماع علنی برنامه ریزی شده برای دوشنبه حضور خواهد داشت. اما تنها یک ساعت قبل از شروع برنامه ریزی شده جلسه، هیئت با انتشار ایمیلی به روز رسانی به خبرنگاران از تغییر برنامه ها اطلاع داد.

حدس و گمان هایی وجود داشت که آیا استپین، کهنه سرباز پشت صحنه مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان، مانند او شاهدی “دوستانه” خواهد بود یا خیر. احضار می شد در کمیته حاضر شود بازرسان مجلس باید استپین را در مورد آنچه حلقه داخلی ترامپ در مورد نتایج انتخاباتی که شکست داده بودند تحت فشار قرار دهند، حتی اگر نامزد آنها فعالانه با نتیجه رقابت کند.

این هیئت روز دوشنبه اعلام کرد که بیل استپین، مدیر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2020، دیگر در 6 ژانویه در برابر کمیته مجلس نمایندگان شهادت نخواهد داد.