دن کرنشاو، نماینده جمهوری‌خواه، تاکر کارلسون را با 1 سوال در مورد شغلش برنز می‌کند.

نماینده دن کرنشاو (تگزاس) با یادآوری یکی از شرم آورترین لحظات تاکر کارلسون پس از حمله مجری راستگرای ویدئویی به او در رسانه های اجتماعی، به او شلیک کرد.

“چرا سرخ ترین ایالت ها احمق ترین و لیبرال ترین جمهوری خواهان را تولید می کنند؟” کارلسون توییت کرد. “چرا جان کورنین و دن کرنشاو در والمارت خواربار فروشی نمی کنند؟”

کرنشاو پاسخ داد:

این یک یادآوری صریح از سفر مسخره کارلسون به روسیه بود، جایی که او از یک سوپرمارکت مسکو بازدید کرد و از چیزهایی مانند سیستم بازگشت سبد خرید، مانند آنچه تقریباً در هر Aldi در ایالات متحده یافت می شود، شگفت زده شد.

کارلسون، معذرت خواهی قدیمی ولادیمیر پوتین، برای مصاحبه با رهبر روسیه به این کشور سفر کرد که بسیار نرم بود که خود پوتین کارلسون را به خاطر آن مسخره کرد.

کارلسون در جریان این دیدار توسط مردم دو طرف راهرو مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سناتور تام تیلیس (RN.C.)، یکی دیگر از قانونگذاران حزب جمهوری خواه، در آن زمان گفت: «شوروی برای افرادی مانند تاکر اصطلاحی داشت: احمق های مفید.

کرنشاو و کارلسون قبلاً با هم دعوا کرده بودند. همین هفته گذشته، کرنشاو کارلسون را به عنوان یک «نخبه‌گرای ترسو و بی‌خبر و پر از چرند» به آتش کشید.

کارلسون، که اعتراف کرده است که در برنامه خود در فاکس نیوز دروغ گفته است، زمانی که در تلویزیون کابلی به عنوان مجری برتر تلویزیون کابلی مطرح می‌شد، تئوری‌های توطئه نژادپرستانه و لفاظی‌های ضد مهاجر را مطرح می‌کرد. او و فاکس نیوز مدت کوتاهی پس از اینکه شبکه محافظه کار موافقت کرد با پرداخت 787.5 میلیون دلار به Dominion Voting Systems برای حل و فصل دعوای افترا به دلیل ادعاهای بی اساس در برنامه هایش در مورد تقلب در انتخابات در سال 2020، از هم جدا شدند.

اکنون او ویدیوهای خود را در X، یوتیوب و یک وب سایت اشتراک پست می کند.

منبع