خانواده می گویند زن 74 ساله ای از اوهایو که متهم به سرقت از بانک شده بود قربانی کلاهبرداری شد

به گفته پلیس، یک زن 74 ساله از اوهایو که قربانی یک کلاهبرداری آنلاین شده بود، ظاهراً سعی کرد با سرقت از یک اتحادیه اعتباری مشکلات مالی خود را برطرف کند.

آن مایرز در خانه اش در همیلتون، اوهایو، پس از اینکه اداره پلیس شهر فیرفیلد گفت که او از اتحادیه اعتباری AurGroup سرقت کرده است، دستگیر شد. پلیس در یک پست فیس بوک گفت، کارمندان اتحادیه اعتباری به پلیس گفتند که یک زن در 19 آوریل وارد بانک شد و “در حالی که یک اسلحه دستی به نمایش می گذاشت، پول مطالبه کرد.”

تصویر تصویری است که از ویدئوی نظارتی گرفته شده است، زمانی که پلیس گفت آن مایرز، 74 ساله، در 19 آوریل 2024 از اتحادیه اعتباری فیرفیلد تاونشیپ در شهرستان باتلر، اوهایو سرقت کرد.تصویر تصویری است که از ویدئوی نظارتی گرفته شده است، زمانی که پلیس گفت آن مایرز، 74 ساله، در 19 آوریل 2024 از اتحادیه اعتباری فیرفیلد تاونشیپ در شهرستان باتلر، اوهایو سرقت کرد.

تصویر تصویری است که از ویدئوی نظارتی گرفته شده است، زمانی که پلیس گفت آن مایرز، 74 ساله، در 19 آوریل 2024 از اتحادیه اعتباری فیرفیلد تاونشیپ در شهرستان باتلر، اوهایو سرقت کرد.

بر اساس این پست، زمانی که در خانه مایرز بود، پلیس هیوندای النترای نقره‌ای 2014 را که او در جریان سرقت رانندگی می‌کرد، پیدا کرد. به گفته این اداره، مایرز زمانی که پلیس به خانه رسید به سرقت اعتراف کرد، بنابراین ماموران پس از آن او را بازداشت کردند.

در این پست فیسبوک آمده است که کارآگاهان پلیس شهر فیرفیلد یک تفنگ دستی را در خودروی مایرز پیدا کردند.

پلیس گفت قبل از سرقت ادعایی، مایر هیچ سابقه جنایی نداشت. او به سرقت با اسلحه گرم و دستکاری شواهد متهم شده است که به گفته این اداره هر دو جنایت هستند.

از سوابق دادگاه شهرستان باتلر مشخص نیست که آیا مایرز وکیل قانونی را برای پرونده جنایی خود حفظ کرده است یا خیر.

آیا آن مایرز قربانی کلاهبرداری است؟

پلیس متوجه شد که مایرز ممکن است قربانی کلاهبرداری بوده باشد، پس از صحبت کارآگاهان با خانواده او که به آنها گفتند او برای “فردی ناشناس”، گروهبان، پول می فرستد. براندون مک کراسکی در ایمیلی به USA TODAY گفت.

از این جنبه، برخی ممکن است او را به عنوان یک “قربانی” ببینند. متأسفانه، ان تصمیم گرفت چندین نفر دیگر را در بانک قربانی کند و از آن با یک اسلحه به عنوان چاره‌ای برای بهبود وضعیت خود سرقت کرد.

تصویر تصویری است که از ویدیوی نظارتی گرفته شده است، زمانی که پلیس گفت آن مایرز، 74 ساله، در 19 آوریل 2024 از اتحادیه اعتباری شهرستان فیرفیلد در شهرستان باتلر، اوهایو سرقت کرد.تصویر تصویری است که از ویدیوی نظارتی گرفته شده است، زمانی که پلیس گفت آن مایرز، 74 ساله، در 19 آوریل 2024 از اتحادیه اعتباری شهرستان فیرفیلد در شهرستان باتلر، اوهایو سرقت کرد.

تصویر تصویری است که از ویدیوی نظارتی گرفته شده است، زمانی که پلیس گفت آن مایرز، 74 ساله، در 19 آوریل 2024 از اتحادیه اعتباری شهرستان فیرفیلد در شهرستان باتلر، اوهایو سرقت کرد.

اگر درست باشد، مک کراسکی وضعیت مایر را “بسیار غم انگیز و تاسف بار” خواند. گروهبان گفت، صرف نظر از این، مایر “زمان را صرف برنامه ریزی برای این سرقت کرد زیرا شواهد نشان می دهد که او پلاک خود را از ماشینش برداشته و سعی کرده است برچسب سپر را بردارید.”

به گفته مک‌کراسکی، او همچنین با اعضای خانواده در مورد سرقت از بانک‌ها در روزهای منتهی به سرقت صحبت کرد، اما خانواده اظهارات او را جدی نگرفتند.

سوابق زندانیان نشان می دهد که مایر در حال حاضر در زندان شهرستان باتلر نگهداری می شود. پلیس گفت که او تا زمان حضور اولیه در دادگاه در زندان خواهد ماند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مظنون سرقت از بانک اوهایو، آن مایرز، 74 ساله، قربانی کلاهبرداری شد: خانواده

منبع