معامله اسلحه امید اما همچنین ناامیدی را در مکان هایی که توسط تیراندازی زخمی شده است برمی انگیزد

بسیاری اشاره کردند که هر توافقی بهتر از عدم توافق است، اما خیلی بیشتر از این ها می توان انجام داد.

او گفت: «این قانون پیشنهادی احساس امنیت را در تگزاس باز نمی‌گرداند. جشن گرفتن قانونی که بسیار کمتر از آن چیزی است که خانواده‌های اووالده و بوفالو درخواست کردند، سخت است.»

لئونارد سندووال، نوه 10 ساله‌اش، خاویر جیمز لوپز، در راب ابتدایی در Uvalde درگذشت، مایل است ممنوعیت سلاح‌های نیمه خودکار را ببیند.

او گفت: “اما اشتباه نکنید، ما هنوز به کنترل اسلحه بسیار بیشتری نیاز داریم.” او افزود که “این قرار نیست زندگی آن نوزادان را بازگرداند، اما این یک شروع است.”

او گفت: “خوب است که می بینیم آنها به سمت چیزی حرکت می کنند.” اما از سوی دیگر، این فقط حداقل حداقلی است. Negron امیدوار بود قانونی تصویب شود که محدودیت سنی برای خرید تفنگ های سبک نظامی را افزایش دهد.

با این حال، برای Negron، این نوع معامله مدت زیادی است که در راه است. او در مورد قانونگذاران گفت: «مایه تاسف است که حتی به فکر انجام این کار برای آنها خسارات سنگینی وارد شده است.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



Source link

یادبودی موقت برای قربانیان کلوپ شبانه پالس در خارج از مرکز هنرهای نمایشی دکتر فیلیپس در اورلاندو، فلوریدا، 14 ژوئن 2016. (سام هاجسون/نیویورک تایمز)

برای خبرنامه صبح از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

وی گفت: «این چارچوب همانطور که مشخص شد باید از حمایت گسترده مقامات منتخب و مردم برخوردار شود. او همچنین از سناتور جان کورنین از تگزاس، یک جمهوری خواه، برای همکاری با دموکرات ها تمجید کرد و گفت که سازش هایی از این دست می تواند به وحدت کشور کمک کند.

مونیکا مونوز مارتینز، مورخ و همکار اخیر مک آرتور، در آستین، تگزاس زندگی می کند، اما اهل اووالده است و روابط نزدیکی با آن جامعه دارد. او پس از تماشای شهادت خانواده‌های اووالده در مقابل کنگره اخیراً گفت که این توافق ناامیدکننده بود.

عمر دلگادو، 50 ساله، به خصوص در مورد سلامت روانی این توافقنامه خوش بین بود. او یکی از افسران پلیسی بود که به تیراندازی پالس پاسخ داد و از آن زمان به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از درگیری چند ساعته با مرد مسلح مبتلا شد.

اسقف اعظم گوستاوو گارسیا سیلر از سن آنتونیو، که با خانواده قربانیان دعا کرده و برای تشدید قوانین اسلحه بلافاصله پس از تیراندازی تلاش کرده است، یکشنبه در بیانیه ای گفت که این توافق دلگرم کننده است.

با این حال، برای بسیاری از آمریکایی ها در مکان هایی مانند بوفالو، نیویورک. اورلاندو، فلوریدا؛ و Uvalde، تگزاس، که تلفات غیر قابل برگشت تیراندازی های گسترده را دیده اند، توافق پیشنهادی به اندازه کافی پیش نمی رود.

اورهارت هفته گذشته در مقابل قانونگذاران درباره لزوم بازنگری قوانین اسلحه در ایالات متحده شهادت داد. او یکشنبه در مورد این معامله گفت: “این یک پیروزی کوچک است.” “این همه آن چیزی نیست که ما می خواهیم.”

امروز گفت داره جشن میگیره و فردا؟ او گفت: «ما به سر کار برمی گردیم.

رودولفو روزالس، مدیر ایالتی شعبه تگزاس اتحادیه شهروندان آمریکای لاتین متحد، گفت: «من فکر می‌کنم آنچه را که می‌توانیم در حال حاضر به دست آوریم، می‌گیریم، با توجه به اینکه خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم می‌خواهیم به دست آوریم.»

یادبودی موقت برای قربانیان کلوپ شبانه پالس در خارج از مرکز هنرهای نمایشی دکتر فیلیپس در اورلاندو، فلوریدا، 14 ژوئن 2016. (سام هاجسون/نیویورک تایمز)

زنتا اورهارت که پسرش زایر گودمن در حمله در بوفالو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد، گفت که این معامله “گامی عالی” بود. او تشویق شد که قانونگذاران “در تلاش برای یافتن چگونگی کمک به شهروندان این کشور گفتگوی مدنی داشتند.”

در روز یکشنبه در اورلاندو – ششمین سالگرد تیراندازی در کلوپ شبانه پالس – ریکاردو نگرون، 33 ساله، یک فعال حقوق رای و بازمانده از آن حمله، گفت که در مورد توافق احتمالی در مورد اقدامات ایمنی اسلحه دو نظر دارد.

اما برای برخی از گروه‌های مدنی که به Uvalde، یک جامعه عمدتاً آمریکایی مکزیکی در غرب سن آنتونیو، کمک می‌کنند، حتی اقدامات جزئی کنترل اسلحه در بررسی پس‌زمینه گام‌هایی در جهت درست است.

او همچنین مایل است آموزش تیراندازی جمعی بیشتری را در سطح ملی ببیند تا از واکنش فاجعه آمیز پلیس دیگری مانند آنچه به نظر می رسد در Uvalde رخ داده است جلوگیری کند. او گفت: «اگر آنها این افسران را بهتر آموزش می دادند و تجهیزات بهتری به آنها می دادند، شاید این همه بچه نمی مردند.

آمریکایی‌ها در جوامعی که زندگی‌شان برای همیشه با خشونت اسلحه تغییر کرده است، به توافق دو حزبی که روز یکشنبه توسط مذاکره‌کنندگان سنا به دست آمد، با درخششی از امید، اما بیش از رنگی از ناامیدی واکنش نشان دادند.

او همچنین گفت که از افزایش بودجه برای امنیت مدارس خرسند است. دلگادو گفت: «اگر افراد آموزش‌دیده‌تر، افسران آموزش‌دیده‌تر را در آنجا داشته باشید، از بسیاری از خشونت‌ها جلوگیری می‌کند. “چه خواهد شد؟” او درخواست کرد. “کاش این جواب را می دانستم.”

در صورت تصویب در سنا و مجلس نمایندگان، این توافق اولین قانون اساسی ایمنی اسلحه خواهد بود که در سال‌های اخیر توسط کنگره تصویب می‌شود. این شامل گسترش اندک بررسی‌های پیشینه برای خریداران اسلحه زیر 21 سال و بودجه برای ایالت‌ها برای وضع قوانین به اصطلاح پرچم قرمز است که به مقامات اجازه می‌دهد به طور موقت اسلحه‌ها را از کسانی که خطرناک تلقی می‌شوند مصادره کنند. همچنین شامل بودجه برای برنامه های سلامت روان و افزایش امنیت مدارس می شود.

دلگادو گفت: «من همیشه گفته‌ام اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید، بیایید با ریشه‌ی موضوع شروع کنیم. “اگر به سلامت روان کمک کند، من طرفدار آن هستم.”