اتهامات جنایی ترامپ و سن بایدن به عنوان نگرانی های اصلی رای دهندگان در مورد نامزدها قرار می گیرد

رای دهندگان به رتبه بندی ادامه می دهند رئیس جمهور جو بایدنسن و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپبر اساس داده های جدید از آخرین نظرسنجی ملی NBC News، مشکلات حقوقی به عنوان قانع کننده ترین دلایل برای مخالفت با آنها در ماه نوامبر است.

در نظرسنجی اخیر که از 12 تا 16 آوریل انجام شد، از پاسخ دهندگان در مورد سه آسیب پذیری احتمالی برای هر نامزد قبل از انتخابات پاییز پرسیده شد.

برای بایدن، این ایده که «شاید از سلامت روحی و جسمی لازم برای ریاست جمهوری برای دور دوم برخوردار نباشد» قانع‌کننده‌ترین دلیل برای 23 درصد از رای‌دهندگان ثبت‌شده بود. 17 درصد دیگر از رای دهندگان ثبت نام شده می گویند که مشکل اصلی آنها از بایدن این است که «میلیون ها مهاجر به طور غیرقانونی از مرزهای ما عبور کرده اند» در دوران ریاست جمهوری او، و 16 درصد نیز پیامی را در مورد رسیدن تورم به بالاترین حد 40 سال اخیر انتخاب کرده اند که بازگشت به خانه را سخت می کند. برای مطابقت با افزایش قیمت ها، پرداخت کنید.» 15 درصد دیگر گفتند که “همه اینها” قانع کننده ترین بودند.

برای ترامپ، 20 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده گفتند که قانع کننده ترین دلیل برای مخالفت با او این است که او «با چهار محاکمه جنایی و مدنی مختلف به اتهام تخلف، از جمله اتهامات متعدد جنایت مربوط به تلاش برای براندازی انتخابات 2020 مواجه است».

14 درصد دیگر گفتند که ترامپ «از نامزدهای دیوان عالی خود برای سلب حق سقط جنین از زنان استفاده می کند» و 8 درصد نیز انتخاب کردند که او «می خواهد کسانی را که در حمله به ساختمان کنگره در 6 ژانویه محکوم شده اند عفو کند».

اما تفاوت قابل توجهی بین پاسخ دهندگان وجود داشت که گفتند هیچ یک از آن پیام ها قانع کننده ترین نبود: برای ترامپ، 40 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده آن گزینه را انتخاب کردند، در حالی که 28 درصد آن را برای بایدن انتخاب کردند.

نگاهی به اعداد و ارقام نشان می‌دهد که این اعداد ناشی از آن است که جمهوری‌خواهان تمایل کمتری به تایید هر یک از آسیب‌پذیری‌های ترامپ نسبت به دموکرات‌ها برای اعتراف به نقاط ضعف بایدن دارند (حتی در شرایطی که دموکرات‌ها در آستانه رای دادن به او در ماه نوامبر آماده می‌شوند).

72 درصد از جمهوری‌خواهان «هیچ‌کدام» از آسیب‌پذیری‌های احتمالی ترامپ را انتخاب نکردند، در حالی که 34 درصد مستقل‌ها و 8 درصد دموکرات‌ها این میزان را داشتند.

در مقایسه، 54 درصد از دموکرات‌ها «هیچ‌کدام» از آسیب‌پذیری‌های بالقوه بایدن را انتخاب نکردند، در حالی که 21 درصد مستقل‌ها و 4 درصد جمهوری‌خواهان.

به عبارت دیگر، تنها 25 درصد از جمهوری خواهان گفتند که دلیل قانع کننده ای برای رای دادن به ترامپ وجود دارد، در حالی که 42 درصد از دموکرات ها با بایدن.

جف هورویت، نظرسنجی دموکرات که نظرسنجی ان‌بی‌سی نیوز را به همراه بیل مک اینترف، نظرسنجی جمهوری‌خواه انجام داد، گفت: این نشان‌دهنده نحوه برخورد این دو حزب با نامزدهای خود است.

او گفت: «دو طرف از دو بیماری متفاوت رنج می برند. «جایی که دموکرات‌ها به درون خود نگاه می‌کنند و نگران آنچه می‌بینند، جمهوری‌خواهان بیشتر مایلند که واقعاً – از دیدگاه من – مشکلات بزرگ و عمده را با نامزد خود به گذشته نگاه کنند.»

با این حال، شواهدی وجود دارد که آن طرفداران این سوال را یک تمرین فکری می‌دانند، نه تمرینی که تفاوت معناداری در نحوه رأی‌دهی آنها ایجاد کند. کاملاً 92 درصد از دموکرات‌ها در نظرسنجی «ان‌بی‌سی نیوز» می‌گویند که به بایدن رو در رو علیه ترامپ رای می‌دهند و 96 درصد جمهوری‌خواهان می‌گویند که از ترامپ حمایت می‌کنند.

با توجه به شانس حمایت از یک نامزد شخص ثالث یا مستقل، 80 درصد از دموکرات ها به بایدن و 76 درصد از جمهوری خواهان از ترامپ حمایت می کنند.

اما چنین پیام‌هایی می‌تواند ذهنیت مستقل‌ها را تحت الشعاع قرار دهد، 34 درصد از آنها می‌گویند از نامزدی غیر از دو نامزد اصلی حزب، و همچنین رای‌دهندگانی که از نامزدهایی مانند رابرت اف کندی جونیور، کرنل وست یا جیل حمایت می‌کنند حمایت خواهند کرد. استین. رای دهندگانی که از آن نامزدهای دیگر حمایت می کنند، می گویند که احتمال دارد تا قبل از نوامبر نظر خود را تغییر دهند.

در میان مستقل‌ها، بزرگ‌ترین گروه سلامت روانی و جسمی بایدن را به‌عنوان مهم‌ترین منفی بایدن (29 درصد) انتخاب کردند، در حالی که تعداد زیادی (34 درصد) «هیچ یک» از نکات منفی ترامپ را انتخاب نکردند.

در میان کسانی که از نامزدهای شخص ثالث یا مستقل حمایت می کنند، 35 درصد به سلامت روحی و جسمی بایدن اشاره کردند و 26 درصد پیام های تورم را انتخاب کردند. در مورد ترامپ، 26 درصد از آنها محاکمه او را انتخاب کردند، و 25 درصد پیامی را درباره اعتبار گرفتن او برای سرنگونی رو علیه وید انتخاب کردند، اما 28 درصد گفتند هیچ یک از پیام ها قانع کننده نبودند.

هورویت گفت که نحوه پاسخ این رای دهندگان به این پیام ها در شش ماه آینده ممکن است کلید تصمیم گیری در مورد انتخابات باشد.

“چگونه هر دو نامزد می توانند برای افرادی که در حال حاضر توسط هر دوی آنها غیرفعال شده اند جذابیت داشته باشند؟” او درخواست کرد. “آیا می توانید ادعا کنید که نگرانی ها در مورد نامزد دیگر آنقدر زیاد است که دیگر (یک انتخاب بین) دو شر نیست – یک شر از دو شر کوچکتر وجود دارد؟”

نظرسنجی NBC News از 1000 رای دهنده ثبت نام شده در سراسر کشور – 891 نفر که از طریق تلفن همراه با آنها تماس گرفته شده است – از 12 تا 16 آوریل انجام شد و دارای حاشیه خطای کلی مثبت یا منفی 3.1 درصد است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع