بگو چی؟ MTG پیشنهاد می کند که یک دانشجوی کشته شده آمریکایی باید اخراج می شد

جنگ صلیبی نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA) برای سیاسی کردن قتل لیکن رایلی، روز سه‌شنبه به سمتی پوچ گرایانه به خود گرفت، زیرا این سیاستمدار گفت که این دانشجوی جوان آمریکایی بهتر بود از کشور اخراج می‌شد.

گرین این اظهار نظر عجیب را به الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، که روز سه شنبه برای شهادت در مورد بودجه در کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان حاضر شده بود، ارائه کرد.

گرین از این فرصت استفاده کرد و در مورد آنچه که “مرز باز” نامید که به گفته او اجازه ورود مهاجران غیرقانونی به کشور را می دهد صحبت کرد. او سعی کرد بحث خود را به لیکن رایلی، دانشجوی 22 ساله پرستاری که پلیس مظنون است توسط یک مهاجر غیرقانونی در حین آهسته دویدن کشته شد، مرتبط کند، اما حتی او هم نتوانست صدای منفور خود را ثابت نگه دارد.

گرین گفت: “شما باید او را اخراج می کردید تا امروز زنده بماند.” “والدین او از آن قدردانی می کردند.”

ماه گذشته پدر رایلی گفت که از اینکه گرین و سایر اعضای حزب جمهوری خواه، مرگ دخترش را برای اهداف سیاسی خود تحریک کرده بودند، خشمگین است.

جیسون رایلی به این روزنامه گفت: «ترجیح می‌دهم که او آنقدر سیاسی نباشد، همانطور که شما می‌گویید – طوفانی در کشور ما به راه انداخت. امروز درباره مرگ دخترش نشان می دهد، “و این موضوع باعث تحریک بسیاری از مردم شده است.”

او گفت: «فکر می‌کنم از آن برای به دست آوردن این آرا استفاده سیاسی می‌شود. “این باعث عصبانیت من می شود. من احساس می کنم، می دانید، آنها فقط از نام دخترم برای آن استفاده می کنند. و او خیلی بهتر از این بود و باید برای کسی که هست بزرگ شود. او یک فرشته بود.»

در روز سخنرانی جو بایدن در مورد وضعیت اتحادیه، یک لایحه مهاجرت در مجلس نمایندگان جمهوری خواه با حمایت 37 دموکرات به تصویب رسید. اگر قانون لاکن رایلی امضا شود، اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده باید مهاجران غیرقانونی را که مرتکب جنایات مرتبط با سرقت می شوند، بازداشت کند.

“آیا با لیکن رایلی آشنایی دارید؟” تنها سوالی بود که نماینده جمهوری‌خواه کنگره در مورد درخواست‌های بودجه دولت بایدن داشت، بقیه سؤالات به سمت مقامی بود که قبلاً به استیضاح رأی داده بود.

بعدازظهر سه‌شنبه، اعضای حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند تا پیش از برگزاری دادگاه کوتاهی که از چهارشنبه آغاز می‌شود، مقالات استیضاح مایورکاس را به سنا ارائه کنند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.

منبع