پنج نکته از مناظره کلی-مستر در آریزونا

“بزرگترین تهدید امروز برای بازنشستگی سالمندان، تورم شدید و کوبنده ای است که جو بایدن و مارک کلی ایجاد کردند و این تقصیر آنهاست. آنها باعث آن شدند.

حملات گاهی اوقات به نظر می رسید که کلی را روی پای خود قرار می دهد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

کلی پیش از اینکه فهرست کند چگونه برای دستیابی به نیروی انسانی بیشتر برای گشت مرزی کار کرده است، در یک نقطه استدلال کرد: «رای‌هایی در دی‌سی اتفاق می‌افتد که هیچ ربطی به مأموران گشت مرزی ندارند – ممکن است عنوانی روی آن باشد و هیچ اتفاقی نمی‌افتد».

این بحث در حالی مطرح شد که آریزونا همچنان به ایفای نقش محوری در بررسی های جاری در مورد انتخابات 2020 ادامه می دهد. پس از اینکه ترامپ ادعا کرد به جای بایدن در آنجا پیروز شده است، این ایالت شاهد ممیزی های متعدد انتخاباتی بود، اگرچه مقامات و حتی یک شرکت شخص ثالث نتایج انتخابات گذشته را تایید کردند و نتوانستند تقلب عمده در رای دهندگان را بیابند.

در همین حال، نامزدهای دیگر رقابت‌ها در آنجا – از جمله نامزد فرمانداری حزب جمهوری‌خواه، کری لیک و نامزد وزیر امور خارجه جمهوری‌خواه، مارک فینچم – به دلیل ایجاد تردید در مورد نتایج انتخابات 2020 مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. اظهارات گذشته آنها، نماینده لیز چنی (R-Wyo.) را بر آن داشت تا از رای دهندگان در آریزونا بخواهد که هر دو نامزد را در ماه نوامبر رد کنند.

کلی بر توانایی خود برای همکاری در سراسر راهرو با جمهوری خواهان و همچنین ایستادگی در مقابل اعضای حزب خود تأکید کرد. در همین حال، مسترز سعی کرد خود را به عنوان یک عملگرا در مورد مسائلی مانند امنیت مرزها نشان دهد و در عین حال از جنگ فرهنگی استفاده کرد و به خبرگزاری ها و فناوری بزرگ پیشنهاد داد که می توانست بر نحوه رأی دادن مردم در انتخابات گذشته تأثیر بگذارد.

او همچنین از مسترز به دلیل حمایت قبلی اش از خصوصی سازی تامین اجتماعی انتقاد کرد.

کلی از فرصت‌های متعددی استفاده کرد تا رقیب جمهوری‌خواه خود را یک افراط‌گرا نشان دهد و در اظهارات جنجالی گذشته‌اش درباره سقط جنین، امنیت اجتماعی، دیدگاه‌هایش درباره انتخابات ۲۰۲۰ و ارتش جستجو کرد.

او می‌خواهد آب ما را خصوصی کند. او می خواهد حق آبه ما را به وال استریت بفرستد. کلی ادعا کرد که او می خواهد پس انداز تامین اجتماعی شما را به وال استریت بفرستد.

او افزود: «سیاست‌های جو بایدن باعث این امر شد و اینها سیاست‌هایی هستند که مارک کلی در واشنگتن هر بار از آن‌ها حمایت کرده است».

در اینجا پنج نکته کلیدی از بحث سنای آریزونا آورده شده است.

از جمله مسائلی که جمهوری خواهان به آن پرداختند، مرز بود، و پرسید که چرا کلی به اصلاحیه ای که برای قانون کاهش تورم ارائه شده بود رای منفی داد که به استخدام 18000 مامور دیگر مرزبانی قبل از استخدام ماموران خدمات درآمد بین المللی دیگر نیاز داشت.

پس از برخی مشوق‌های اولیه، مسترز اذعان کرد که بایدن رئیس‌جمهور قانونی است و به طور مناسب سوگند یاد کرده و گواهینامه دریافت کرده است – علیرغم تکرار ادعاهای رئیس جمهور سابق ترامپ در گذشته مبنی بر سرقت انتخابات گذشته. با این حال، او همچنین پیشنهاد کرد که رسانه‌ها و فناوری بزرگ اطلاعاتی را قبل از انتخابات سانسور کرده‌اند که می‌توانست بر نحوه رأی دادن مردم تأثیر بگذارد.

این مناظره تقریباً یک ماه مانده به انتخابات میان‌ترم نوامبر برگزار می‌شود، و در حالی که نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که استادان از کلی عقب‌تر هستند، نظرسنجی اخیر CBS News-YouGov نشان می‌دهد که شکاف ممکن است در حال کاهش باشد.

کلی خود را به عنوان یک میانه رو غیر مزخرف معرفی می کند

استادان اغلب به دنبال پیوند کلی با بایدن بودند، از جمله در مورد مسائلی مانند مهاجرت، هزینه ها و تورم، زیرا رئیس جمهور از تعداد تاییدات عقب مانده رنج می برد.

مسترز در حالت تهاجمی قرار می گیرد

در همین حال، مسترز سناتورهای کیرستن سینما (D-Ariz.) و جو منچین (DW.Va.) را به دلیل رای دادن به عنوان میانه روها تایید کرد و به این نکته اشاره کرد که آنها دو دموکرات هستند که او مایل است با آنها در سنا کار کند.

دموکرات حتی تا آنجا پیش رفت و گفت که از مخالفت با رئیس جمهور بایدن نمی ترسد.

مسترز همچنین بارها در مورد موضوع سقط جنین به کلی ضربه زد و ادعا کرد که سناتور هیچ محدودیتی برای این روش ندارد و “رادیکال سقط جنین” است. دموکرات، به نوبه خود، از حملات عقب نشینی کرد و مسترز را به حمایت از ممنوعیت کامل سقط جنین متهم کرد، که جمهوری خواه آن را رد کرد.

استادان به عنوان افراطی نقاشی کردند

یک استاد متخاصم تا حد زیادی در طول مناظره منضبط ماند و از هرگونه گاف بزرگ اجتناب کرد و غالباً با موفقیت کلی را در حالت تدافعی قرار داد و گاهی تا آنجا پیش می‌رفت که قبل از ورود ناظم از سناتور سؤال می‌کرد.

«خانواده‌ها با مشکل مواجه هستند و اغلب نمی‌توانند گاز یا داروهای تجویزی را بپردازند، بنابراین من با جمهوری‌خواهان کار کردم تا تولید را به آمریکا برگردانم تا هزینه‌ها را کاهش دهم. و زمانی که دموکرات‌ها اشتباه می‌کنند، مثلاً در مرز، آن‌ها را صدا می‌کنم زیرا همیشه از آریزونا دفاع می‌کنم.»

سناتور پیش از اشاره به اظهارات مسترز گفت: «برای من جالب است که حریف من بلیک مسترز در اینجا برای لحظه ای از جانبازان دفاع می کند، زیرا، می دانید، آنچه من در طول یک سال گذشته شنیده ام فقط توهین به کهنه سربازان است. در مورد اینکه ارتش را «کاملاً بی کفایت» خواند و گفت که «پوسیدگی» وجود دارد.

من در امنیت مرزی قوی عمل کرده‌ام و وقتی دموکرات‌ها در این موضوع اشتباه می‌کنند، از جمله رئیس‌جمهور، در مقابل آنها ایستاده‌ام. می‌دانید وقتی رئیس‌جمهور تصمیم گرفت در این مورد کار احمقانه‌ای انجام دهد و قوانین را تغییر دهد که بحران بزرگ‌تری ایجاد کند، به او گفتم که اشتباه می‌کند.»

این سناتور به دنبال این بود که نشان دهد می‌تواند علاوه بر اعضای حزب خود، با جمهوری‌خواهان هم کار کند، و در عین حال استدلال می‌کرد که مایل است به دموکرات‌ها نیز پایبند باشد.

سناتور مارک کلی (D-Ariz.) و نامزد جمهوری خواه، بلیک مسترز، پنجشنبه شب شاید تنها فرصتی را در پاییز امسال به بینندگان ارائه دادند تا هر دو نامزد را در کنار یکدیگر در حالی که در یک مناظره تلویزیونی به میزبانی آریزونا PBS برگزار شد، ببینند.

بایدن به نقطه مرکزی حمله تبدیل می شود

انتخابات 2020 نقطه عطف دیگری در بحث شد، زیرا مسترز بر موضع خود در مورد تقلب یا دزدیده شدن آن و اینکه آیا بایدن رئیس جمهور قانونی منتخب بود فشار آورد.

شبح سال 2020 بر سر بحث ها قرار دارد