«نمایش روزانه» در دفاع گیج‌کننده هرشل واکر توسط حزب جمهوری‌خواه بارگذاری می‌شود


کمدی سنترال

کمدی سنترال

در پایان یک هفته بسیار بد برای هرشل واکر، نمایش روزانه ترور نوآ، مجری برنامه، واکنش حزب جمهوری خواه را به «قسمت متحرک موری پویچ» که در حال حاضر برای مجلس سنا در جورجیا در حال رقابت است، بررسی کرد. و او نمی توانست چیزی را که پیدا کرده بود باور کند.

نوح با توصیف واکر به عنوان “یکی از پر سر و صداترین قهرمانان” برای ممنوعیت کامل سقط جنین در آمریکا، گفت زمانی که Daily Beast داستان پرداخت او برای یک دوست دختر سابق و مادر یکی از فرزندانش را “کمی ناخوشایند” توصیف کرد. – فرزندشان را سقط کنند. و در پاسخ به واکر در روز پنجشنبه که گفت “اگر” او برای سقط جنین پول پرداخت کرده باشد، “خجالت نمی کشد”، میزبان گفت: “من با او موافقم، اینطور نیست… مگر اینکه شما به عنوان ضد جنین شناخته شوید. پسر سقط جنین!»

نوح افزود: «اکنون، واضح است که هرشل واکر مایل است روی پلتفرمی بدود که واقعاً به آن اعتقاد ندارد. اما آنچه که دیدن آن شگفت‌انگیز بود این است که حزب جمهوری‌خواه چه احساسی دارد.»

نوح پس از پخش کلیپ هایی از چهره هایی مانند نیوت گینگریچ و دانا لوش که اقدامات واکر را با ریاکارانه ترین عبارات بهانه می کردند، پاسخ داد: «باید عاشق این باشید که آن ها بخش آرام را با صدای بلند می گویند: سقط جنین کاملاً نابخشودنی است – مگر اینکه من نیاز داشته باشم. انجام دهید.”

نوح توضیح داد که آنچه این محافظه کاران می گویند این است که “اگر لازم باشد در رقابت های سنا پیروز شوید، با سقط جنین مشکلی ندارید، اما با زنی که برای نجات جان خود به آن نیاز دارد، مشکلی ندارید.”

سرانجام، نوح از اینکه جمهوری‌خواهان می‌توانند افراد خاصی را ببخشند شگفت‌زده شد، اما وقتی نوبت به اصلاحات زندان یا بدهی‌های دانشگاهی می‌رسد، ناگهان می‌گویند: «مردم باید بهای کاری را که انجام داده‌اند بپردازند. پیامدهای زندگی هستند.’

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع