مقامات می گویند که خانواده مقتول کالیفرنیا، مظنون اختلاف طولانی مدتی داشتند

قربانیان سیک‌های پنجابی بودند، جامعه‌ای در کالیفرنیای مرکزی که حضور قابل توجهی در تجارت حمل و نقل دارند و بسیاری از آنها کامیون‌ها را می‌رانند، شرکت‌های حمل‌ونقلی دارند، یا سایر مشاغل مرتبط با حمل و نقل.

یک کارگر مزرعه اواخر روز چهارشنبه از مرگ یک فرد خبر داد و مقامات محلی اجساد عروحی دهری 8 ماهه را پیدا کردند. مادر 27 ساله او، Jasleen Kaur; پدر 36 ساله او، جاسدیپ سینگ؛ و عموی 39 ساله اش آماندیپ سینگ در منطقه ای دورافتاده در نزدیکی شهر دوس پالوس، کالیفرنیا، در حدود 30 مایلی جنوب مرسدس، کالیفرنیا. خانواده مقتول در میان ردیف های باغ بادام بودند.

مقامات گفتند که هر چهار قربانی ظاهراً روز دوشنبه توسط سالگادو از محل کارشان در مرسدس با اسلحه ربوده شدند. به گفته کلانتری، سالگادو روز سه‌شنبه پس از اطلاع به کارآگاهان مبنی بر استفاده یکی از کارت‌های خودپرداز قربانی در بانکی در آتواتر، کالیفرنیا، شهر کوچکی در 8 مایلی غرب-شمال غربی مرسد، به عنوان یک فرد مورد علاقه شناسایی شد.

ورن وارنک، کلانتر شهرستان مرسدس در یک کنفرانس خبری درباره ربوده شدن یک خانواده در مرسدس، کالیفرنیا، تصویر شده است. مقامات تایید کردند که جسد هر چهار جسد این خانواده اواخر روز چهارشنبه پیدا شد.

وارنک گفت که او معتقد است خانواده قبل از اینکه بستگانشان روز دوشنبه ناپدید شدن آنها را گزارش کنند کشته شده اند.

پس از ربوده شدن روز دوشنبه، جستجوی گسترده ای آغاز شد و از مردم درخواست کمک شد. فیلم های نظارتی نیز منتشر شد و مقامات این فیلم را روایت کردند که نشان می داد چگونه خانواده ربوده شده اند.

اخبار تا عصر در حال توسعه است: برای به روز رسانی در اواخر امشب، در جلسه توجیهی عصر ثبت نام کنید.

ورن وارنک، کلانتر شهرستان مرسدس در یک کنفرانس خبری درباره ربوده شدن یک خانواده در مرسدس، کالیفرنیا، تصویر شده است.  مقامات تایید کردند که جسد هر چهار جسد این خانواده اواخر روز چهارشنبه پیدا شد.

ورن وارنکه، کلانتر شهرستان مرسده، به آسوشیتدپرس گفت، بستگان خانواده متوفی به بازرسان گفتند که عیسی سالگادو، 48 ساله، حدود یک سال پیش پس از کار با تجارت حمل و نقل آنها، پیام های متنی یا ایمیل های عصبانی برای خانواده ارسال کرده است.

سالگادو پس از تلاش برای خودکشی در شرایط بحرانی در بیمارستان بستری شد. مقامات گفتند که او هنوز تحت معالجه پزشکی است و توسط بازرسان مصاحبه می شود.

وارنک گفت که بازرسان همچنین به دنبال یک فرد مورد علاقه هستند که ممکن است به عنوان همدست سالگادو عمل کرده باشد. کارآگاهان همچنین معتقدند سالگادو شواهد نامشخصی را در تلاش برای پوشاندن ردپای خود از بین برد.

سالگادو بعدازظهر سه شنبه بازداشت شد اما اتهامات او اعلام نشده است.

مشارکت: آسوشیتدپرس

مقامات روز پنجشنبه گفتند مظنون آدم ربایی و قتل یک خانواده در کالیفرنیای مرکزی یکی از کارمندان سابق خانواده بود که با آنها اختلاف طولانی مدتی داشت که “بسیار بد شد”.

وارنک روز چهارشنبه گفت که مقامات همچنان در جستجوی انگیزه این آدم ربایی هستند. اما وارنک گفت که او معتقد است انگیزه ممکن است مالی بوده باشد، و افزود هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این حادثه ممکن است یک جنایت نفرت باشد.

کلانتری افزود: فکر ما در زمان اندوه با خانواده است و از همه می خواهیم که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: کلانتر: خانواده ربوده شده کالیفرنیا، مظنون اختلاف طولانی مدت داشتند



منبع