هوگان فرماندار مریلند با تبلیغات دیجیتالی به جدایی مجری قانون جمهوری خواهان متمایل شد

لری هوگان، فرماندار مریلند، در رویدادی در 18 آوریل در کنزینگتون، Md. (مت مک‌کلین/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ) سخنرانی می‌کند.

واشنگتن – لری هوگان، فرماندار مریلند، که با نامزدی احتمالی کاخ سفید بازی می‌کند، با تبلیغ دیجیتالی جدیدی که پیشنهاد خود را برای سرکوب جرم و جنایت و «بی قانونی» تبلیغ می‌کند، به شکاف جمهوری‌خواهان در اجرای قانون می‌پرد.

هوگان به تهدیدهای مجری قانون فدرال در محل اشاره نمی‌کند، و به صراحت برای اجرای قانون فدرال خفاش نمی‌کند، اما در مصاحبه‌ای در آخر هفته در برنامه «این هفته» شبکه ABC، او این تهدیدها را «پوچ» خواند.

مهر اداره تحقیقات فدرال.

اما جست‌وجوی اف‌بی‌آی در هفته گذشته در تفرجگاه مار-آ-لاگو ترامپ و افشاگری‌های ناشی از آن مبنی بر اینکه ترامپ اطلاعات بسیار حساسی را در اختیار داشت، احتمالاً حتی در مورد سلاح‌های هسته‌ای، و اینکه او توسط وزارت دادگستری به دلیل نقض احتمالی قانون جاسوسی و موارد دیگر مورد تحقیق قرار گرفته است. جنایات احتمالی – ترامپ و بسیاری از حامیان راست افراطی او را برانگیخت تا اف بی آی و مجری قانون فدرال را مورد انتقاد قرار دهند.

فرماندار مریلند لری هوگان در پشت میکروفون.

هوگان هنوز اعلام نکرده است که آیا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد خواهد شد یا نه.



منبع

این نقطه با یک موضع سختگیرانه در مورد جرم و جنایت و اجرای قانون آغاز می‌شود و کلیپ‌هایی از اعضای پیشرو دموکرات «جوخه»، نمایندگان الکساندریا اوکاسیو کورتز، DN.Y، و ایلهان عمر، D-Minn را نشان می‌دهد، و وعده می‌دهد که «معکوس کردن» موج افزایش جرم و جنایت و بی احترامی به مجریان قانون ما.» درخواست هوگان شبیه به درخواست های ترامپ و دیگر جمهوری خواهان در پی قتل جورج فلوید و اعتراضات عدالت نژادی دو سال پیش است.

مهر اداره تحقیقات فدرال. (ماندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

کارشناسان افراط گرایی آنلاین به افزایش شدید تهدیدات خشونت آمیز علیه مجریان قانون از زمانی که ترامپ و حامیانش آنها را هدف قرار دادند، اشاره کرده اند. یک مرد مسلح از اوهایو که بنا به گزارش ها در 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده حضور داشت، هفته گذشته تلاش کرد تا به دفتر صحرایی FBI در سینسیناتی نفوذ کند و بعد از یک درگیری به ضرب گلوله کشته شد. اف‌بی‌آی روز جمعه مردی از پنسیلوانیا را دستگیر کرد که گفته می‌شود می‌خواهد ماموران اف‌بی‌آی را بکشد و “درختان آزادی را با خون (آنها) آبیاری کند.”

او گفت: «اول، ما چپ‌ها را داشتیم که درباره کاهش بودجه پلیس و حمله به افسران پلیس صحبت می‌کردیم، و اکنون حق داریم که می‌گوییم: بودجه این افسران مجری قانون فدرال را کاهش دهیم. پوچ است. این خطرناک است، زیرا ما قبلاً یک حادثه را دیده بودیم، اما تهدیدها در همه جا وجود دارد.

هوگان هفته گذشته را در آیووا در نمایشگاه ایالتی گذراند و با جمهوری خواهان از جمله فرماندار کیم رینولدز دیدار کرد. او ماه گذشته سفری به نیوانگلند داشت و در نیوهمپشایر توقف داشت و همچنین با جورج دبلیو بوش رئیس جمهور سابق و لورا بوش بانوی اول سابق در کنبونکپورت، مین دیدار کرد.