مک کارتی به ایالت خود باز می گردد تا جمهوری خواهان کالیفرنیا را به محاصره درآورد

مارتی میلر، ساکن لینکلن، کالیفرنیا، تنها فروشنده ای بود که کالاهای DeSantis را در روز جمعه عرضه کرد، از جمله یک تی شرت آبی “DeSantisland” که با فونت دیزنی نوشته شده بود.

در حالی که سخنران و پترسون از صحبت در مورد رقابت های ریاست جمهوری اجتناب کردند، در کنوانسیون آخر هفته به وضوح در ذهن بسیاری از افراد بود.

ساکرامنتو، کالیفرنیا – کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، جمهوری‌خواهان را در ایالت خود در روز شنبه گرد هم آورد و از نمایندگان حزب جمهوری‌خواه کالیفرنیا خواست علی‌رغم نمایش بدشان در سال‌های اخیر امیدوار باشند.

مک کارتی گفت: “تنها چیزی که فکر می کنم گاوین بیشتر از راه آهن پرسرعت روی آن وقت صرف می کند، صرف وقت روی موهایش است.”

سخنرانی مک کارتی در حالی انجام می شود که جمهوری خواهان کالیفرنیا می توانند نقش مهمی در انتخابات مقدماتی مارس 2024 ایفا کنند، که به اندازه کافی در اوایل سال است که تعداد نمایندگان بزرگ این ایالت می تواند بر رقابت احتمالی بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا تأثیر بگذارد.

ترامپ نام غالب در این کنوانسیون بود، با فروشندگانی که با کلاه‌های «براندون برویم»، پرچم‌های MAGA و کیف‌های بدلیجاتی به شکل رکاب و اسلحه‌هایی که روی «ترامپ» نقش بسته بودند، خیره می‌شدند. اما بسیاری از DeSantis با علاقه صحبت کردند.

سخنران در سخنرانی خود در هتلی در مرکز شهر از سیاست های ریاست جمهوری اجتناب کرد، اگرچه با آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان، که برای جایگزینی سناتور بازنشسته دایان فاینشتاین نامزد می شود، و فرماندار گاوین نیوسام به دلیل حمایتش از سیستم راه آهن سریع السیر، مخالفت کرد. برنامه ریزی شد تا در نهایت از دره مرکزی ایالت عبور کند.

او گفت: آنها ترامپ را دوست دارند. “اما او باید دهانش را ببندد.”



منبع

جسیکا میلان پترسون، رئیس حزب جمهوریخواه کالیفرنیا، که توسط مک کارتی در سال 2019 برای این سمت انتخاب شد، گفت: “او ممکن است بالاترین رتبه جمهوری خواه در کشور باشد.” “اما به عنوان یک جمهوریخواه کالیفرنیا، او همیشه یکی از ما خواهد بود.”

میلر که اهل فلوریدا است، گفت که جمهوری‌خواهان کالیفرنیا به روی دیسانتیس باز هستند، اما بسیاری منتظرند ببینند ترامپ چه می‌کند.

سوزان والش، نماینده ای از کانتی نوادا که با سگش که یک پودنگو پرتغالی به نام ترامپ است در این کنوانسیون شرکت می کرد، گفت: «من می دانم که با ترامپ چه می کنم. من می خواهم دسانتیس بماند [in Florida]فقط در صورت نیاز به فرار.»

سخنران، که اهل شهر بیکرزفیلد در دره مرکزی است، در منطقه ای آشنا در ساکرامنتو است، جایی که قبل از انتخاب شدن در کنگره به عنوان رهبر جمهوری خواهان در مجلس خدمت می کرد. نفوذ او به مهمانی که در روزهای سختی در کالیفرنیا سپری شده است خوش آمدید.

مک کارتی به نمایندگان گفت: «باور نکنید ما نمی توانیم در اینجا پیروز شویم. ما اکثریت مجلس را با شکست دادن رئیس مجلس در این ایالت با کسب پنج کرسی دیگر کنگره در کالیفرنیا به دست آوردیم.

مک کارتی که برای اولین بار از زمانی که با اکثریت 5 کرسی به کرسی ریاست جمهوری رسید خطاب به حزب ایالتی صحبت کرد و به نوامبر اشاره کرد که نشان می دهد جمهوری خواهان می توانند در کالیفرنیا مرتبط باشند، جایی که حزب جمهوری خواه از سال 2006 تاکنون در رقابت ایالتی پیروز نشده است و دموکرات ها موفق شده اند. اکثریت فوق العاده در قوه مقننه