ترامپ در صورت محکومیت باید از رقابت های ریاست جمهوری 2024 کناره گیری کند

هاچینسون در یک مصاحبه نشسته با USA TODAY گفت: “این به دلیل احترام به نهاد ریاست جمهوری ایالات متحده است. و این یک حواس پرتی است که در آن شرایط اداره کردن برای بالاترین مقام در کشور دشوار است.”

هاچینسون گفت: «این به این معنی نیست که او در این زمینه مقصر است یا باید متهم شود، اما این یک حواس پرتی است که برای کسی که به دنبال بالاترین مقام در این سرزمین است، غیر ضروری است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، چهارشنبه، 20 می 2020، در دیدار با آسا هاچینسون، فرماندار وقت آرکانزاس و لورا کلی، فرماندار کانزاس، در اتاق کابینه کاخ سفید، در واشنگتن صحبت می کند.  (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV325

آسا هاچینسون، فرماندار سابق آرکانزاس، که در حال بررسی نامزدی حزب جمهوری‌خواه برای ریاست‌جمهوری است، گفت که صدور کیفرخواست باعث “محوول کردن حواس‌پرتی” می‌شود و اگر ترامپ رسماً به جرمی متهم شود، باید به کمپین خود برای بازپس‌گیری کاخ سفید پایان دهد.

ترامپ همچنین به دلیل کمپین فشار بر مقامات گرجستان برای لغو شکست خود در انتخابات 2020 از جو بایدن تحت بازجویی است. وزارت دادگستری همچنین تحقیقاتی را درباره رفتار و گفتگوهای او در رابطه با قیام 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا و نحوه کار ترامپ با اطلاعات طبقه بندی شده پس از ترک قدرت آغاز کرده است.

اما هاچینسون، دادستان فدرال سابق، گفت: “وقتی به ترامپ نگاه می کنید، این یک سیرک خواهد بود.”

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، چهارشنبه، 20 می 2020، در دیدار با آسا هاچینسون، فرماندار وقت آرکانزاس و لورا کلی، فرماندار کانزاس، در اتاق کابینه کاخ سفید، در واشنگتن صحبت می کند. (AP Photo/Evan Vucci) ORG XMIT: DCEV325

کاهش حمایت ترامپ در آیووا: حمایت جمهوری خواهان دونالد ترامپ در آیووا کاهش می یابد، حتی با وجود اینکه بسیاری از آنها متعهد هستند

هاچینسون گفت که ترامپ نباید دوباره نامزد می‌شد و تحقیقات بی‌شمار درباره او دلیل دیگری است که او نباید برای دور دوم ریاست جمهوری خود را دنبال کند.

فرانچسکا چمبرز خبرنگار کاخ سفید برای USA TODAY است. او را در توییتر @fran_chambers دنبال کنید.

آسا هاچینسون، سمت راست، در لیتل راک، آرک در سال 2021 صحبت می کند. فرماندار سابق آرکانزاس یکی از چندین فرماندار فعلی و سابق است که می تواند دونالد ترامپ را برای نامزدی حزب جمهوری خواه به چالش بکشد.

ترامپ تخلف در این موارد و موارد دیگر را رد کرده است. او در اوایل این ماه به خبرنگاران گفت که در صورت متهم شدن به او «حتی به ترک رقابت‌های ریاست‌جمهوری فکر نمی‌کند». ترامپ گفت: «احتمالاً این آمار من را افزایش خواهد داد.

“من حتی به رفتن هم فکر نمی کنم”: ترامپ در CPAC می گوید کیفرخواست او را از رقابت در سال 2024 خارج نمی کند

می‌دانم که او می‌خواهد بگوید که آنها انگیزه‌های سیاسی دارند و همه این چیزها، اما واقعیت این است که با تعداد تحقیقاتی که در جریان است، آشفتگی زیادی وجود دارد.»

آسا هاچینسون، سمت راست، در لیتل راک، آرک در سال 2021 صحبت می کند. فرماندار سابق آرکانزاس یکی از چندین فرماندار فعلی و سابق است که می تواند دونالد ترامپ را برای نامزدی حزب جمهوری خواه به چالش بکشد.

واشنگتن – یکی از رقبای بالقوه رئیس جمهور سابق جمهوری خواه می گوید که دونالد ترامپ در صورت متهم شدن به او باید از رقابت های ریاست جمهوری کناره گیری کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مدعی احتمالی حزب جمهوری‌خواه می‌گوید: ترامپ باید در صورت محکومیت از رقابت‌های ۲۰۲۴ کناره‌گیری کند.



منبع

وکیل سابق ترامپ برای شهادت:کوهن، وکیل سابق ترامپ، در برابر هیئت منصفه نیویورک در تحقیقاتی که ستاره‌های پورنو در مورد پول‌های پنهان کرده بودند، شهادت می‌دهد

اظهارات هاچینسون در حالی مطرح شد که دادستان‌های منهتن اعلام کردند که به تصمیم‌گیری برای متهم کردن ترامپ در پرونده‌ای که مربوط به پرداخت پولی است که توسط مسئول حقوقی رئیس‌جمهور سابق به استورمی دانیلز، ستاره سابق فیلم‌های پورن، که ادعا می‌کند با ترامپ رابطه داشته است یا خیر، نزدیک‌تر شده‌اند. مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ با شهادت در این پرونده موافقت کرده است. دادستان ها همچنین از ترامپ برای ادای شهادت دعوت کردند.