پسر خانه دار خانواده مرداو که در یک سفر و سقوط گزارش شده جان باخته است، می گوید که می خواهد جسد مادرش را نبش قبر کنند تا بازی ناپسند رد شود.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

به گزارش KIRO 7، مگی مرداو، همسر وکیل رسوایی الکس مرداگ، کسی بود که سقوط ساترفیلد را به دست مجریان قانون گزارش کرد. مگی مرداو و پسرش پل تنها شاهدان صحنه بودند. مگی و پل مرداگ هر دو در سال 2021 توسط الکس مرداگ به قتل رسیدند که اوایل این ماه به خاطر این جنایت به حبس ابد محکوم شد.

گلوریا ساترفیلد در سال 2018 در خانه مرداگ درگذشت. مرداگ گفتند که او یک تصادف “سفر و سقوط” داشته است.

  • محاکمه مایکل تونی ساترفیلد الکس موردا

    تونی ساترفیلد به NewsNation گفت که معتقد نیست مادرش کشته شده است، اما می‌خواهد “بازی ناپسند” را رد کند.

  • WJCL-22 گزارش داد که مرگ گلوریا ساترفیلد به پزشکی قانونی گزارش نشده است و همچنین مورد کالبد شکافی قرار نگرفته است. ژوئن گذشته، مقامات کارولینای جنوبی گفتند که جسد را نبش قبر خواهند کرد.

    بلاند به NewsNation گفت: «همه چیز در اطراف الکس خطر، دروغ، فریب است.

    پسر خدمتکار سابق خانواده مرداگ گفت که می خواهد جسد مادرش را نبش قبر کنند.

  • همانطور که اینسایدر قبلا گزارش داده بود، گلوریا ساترفیلد بیش از 20 سال قبل از مرگش در فوریه 2018 برای این خانواده سرشناس کار می کرد. او در زمان مرگ 57 سال داشت.

    وکیل ساترفیلد، اریک بلاند، گفت که الکس مرداو “از مرگ گلوریا سرمایه مالی کرد و از آن به عنوان فرصتی برای ثروتمند شدن خود استفاده کرد.”

    همانطور که اینسایدر قبلا گزارش داده بود، مقامات برای اولین بار تحقیقات جنایی را در مورد مرگ گلوریا ساترفیلد در سال 2021، سه سال پس از مرگ او آغاز کردند.

    تونی ساترفیلد در مصاحبه اخیر خود در NewsNation گفت که فکر نمی‌کند مادرش کشته شده باشد، اما می‌خواهد ببیند آیا بازی ناپسندی وجود دارد یا خیر.

    پسر خانه دار سابق خانواده مرداگ، گلوریا ساترفیلد، که در حادثه “سفر و سقوط” مردادو درگذشت، خواستار نبش قبر جسد مادرش است.

    در طول مصاحبه NewsNation، تونی ساترفیلد گفت که از دریافت اینکه الکس مرداو پس از مرگ مادرش نتوانسته است میلیون‌ها دلار پول بیمه به خانواده‌اش بدهد، “شکه شد”.

    مایکل تونی ساترفیلد، پسر گلوریا ساترفیلد، در جریان محاکمه دو قتل مرداف در دادگاه کانتی کالتون در والتربورو، SC به الکس مرداگ اشاره می کند.سام ولف/ایالت از طریق آسوشیتدپرس