مت گاتز در اولین جلسه کمیته قضایی از قاتل متهم تقدیر کرد

مادر بوکانان، دنیتا، به میسون کانتی پرس گفت که معتقد است پسرش به خانه بیکمن رفت تا به باک کمک کند تا از خانه خارج شود که منجر به تیراندازی و سپس درگیری 90 دقیقه ای با پلیس شد.

به گزارش میسون کانتی پرس، این بیماری همه گیر تاریخ اولیه محاکمه بیکمن را مختل کرد و پس از اینکه باک از شهادت دادن علیه او امتناع کرد، اتهامات پس از آن لغو شد.

اولین افتخار به کوری بیکمن، عضو بازنشسته گارد ملی، متهم به قتل مردی در سال 2019 رسید که پرونده او به دادگاه نرفت.

گاتز به این جنبه از تاریخچه مهمانش اشاره نکرد. بیکمن با لباس نظامی خود در 1 فوریه این تعهد را رهبری کرد.

مایه افتخار و افتخار من است که گروهبان کارکنان کمیته را معرفی کنم. کوری رایان بیکمن، یک قهرمان آمریکایی و یکی از اعضای من که در پنساکولا، فلوریدا زندگی می‌کند، گفت: گاتز در این ویدئو که هنوز در C-SPAN موجود است، گفت. او داستان زندگی بیکمن را مرور کرد. گیتز که در هلند، میشیگان به دنیا آمده است، گفت که بیکمن در حالی که هنوز در دبیرستان بود، قبل از خدمت در عراق و افغانستان در گارد ملی ارتش میشیگان نام نویسی کرد و سرانجام به فلوریدا رفت تا به خانواده نزدیک شود.

نماینده مت گاتز (رئیس فلوریدا) اولین جلسه کمیته قضایی مجلس نمایندگان را هفته گذشته با دعوت صمیمانه از یک قاتل متهم برای رهبری پیمان بیعت آغاز کرد.

دیلی بیست خاطرنشان کرد که کلیپ های بیکمن رهبری پیمان وفاداری که قبلاً توسط حساب های دولتی در یوتیوب و توییتر ارسال شده بود، از آن زمان حذف شده است.

مربوط…



منبع

به گزارش اخبار محلی، یک زن 32 ساله به نام کاتلین باک در این حمله مجروح شد. با این حال، UpNorthLive اشاره کرد که دو فرزند باک آسیبی ندیدند.

دنیتا بوکانان به دیلی بیست گفت: «مثل این بود که دوباره یک خنجر در قلبمان گیر کرد.

بیکمن در سپتامبر 2020 از زندان شهرستان میسون که از سال 2019 در آن زندانی بود آزاد شد.

خانواده بوکانان به چندین خبرگزاری گفتند که از شنیدن در مورد احترام گاتز به بیکمن وحشت کردند.

بیکمن همچنین ظاهراً در آوریل 2019 ویلیام بوکانن 32 ساله را در خانه ای در شمال میشیگان، بین سربازی و انتقال به فلوریدا به ضرب گلوله کشت.

اما دفتر گیتز تلاش کرده است که اوضاع را درست کند. به گزارش دیلی بیست، بوکانایی ها گفتند که پرچم ایالات متحده را که بر فراز ساختمان کنگره به اهتزاز در آمده بود از دفتر گاتز به همراه نامه امضا شده ای از نماینده کنگره همراه با تسلیت و عذرخواهی او دریافت کردند که خانواده از آن استقبال کردند.

گیتز به این رسانه گفت که بیکمن برای کمک به دفتر او مراجعه کرده است و هیچ کس در دفتر او فکر نمی کند که یک کهنه سرباز نیازمند را به طور کامل بررسی کند.

تحت رهبری جمهوری خواه جدید، کمیته قضایی کنگره 118 ممکن است تصمیم بگیرد که هر جلسه استماع را با این تعهد آغاز کند – اصلاحیه ای در قوانین ارائه شده توسط گاتز، که گفت به اعضا اجازه می دهد از “موجودات الهام بخش” دعوت کنند تا آن را رهبری کنند.

کول به میسون کانتی پرس گفت: «مطمئناً افرادی هستند که سزاوارتر از کوری بیکمن، یک قاتل، به نمایندگی از کهنه سربازان ارتش ما در کنگره آمریکا هستند. من از دفتر نماینده گاتز ناامید هستم. یک جستجوی ساده در گوگل نشان می دهد که آقای بیکمن مردی را در شهرستان میسون روستایی کشته است.

کیم کول، کلانتر شهرستان میسون احساس کرد که انتظار یک جستجوی سریع در اینترنت چندان زیاد نیست.