روس ها “تهاجمی بزرگ” را آغاز کرده اند، اما مشکلات بزرگی با آن دارند

همچنین بخوانید: حمله فوریه روسیه داغ ترین نقاط جبهه در حال حاضر و جهت های احتمالی حمله جدید روسیه به اوکراین

منبع: دانیلوف روی آنتن شبکه خبری مشترک 24/7 سراسر کشور

الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع، گفت که روس ها “حمله عظیم” خود را آغاز کرده اند، اما مهاجمان با آن “مشکلات بزرگ” دارند.

جزئیات: وزیر امور خارجه روسیه در مورد اظهارات سرگئی ورشینین معاون وزارت امور خارجه روسیه مبنی بر اینکه روسیه ظاهراً با در نظر گرفتن اهداف فدراسیون روسیه و واقعیت موجود آماده مذاکره با اوکراین بدون پیش شرط است. شورای امنیت و دفاع خاطرنشان کرد که روس ها در تلاش برای اجرای پروژه دوم اوکراین هستند.

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. حمایت کردن Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



منبع

نقل قول: آنها با حمله بزرگ مشکلات بزرگی دارند. آنها حمله خود را آغاز کرده اند، فقط نمی گویند که آنها شروع کرده اند، و نیروهای ما با موفقیت آن را دفع می کنند. حمله ای که آنها برنامه ریزی کرده بودند به تدریج شروع شده است. اما نه [kind of – ed.] توهین آمیزی که آنها انتظار داشتند.”

در مورد پیشنهاد این پسر مسکو، آنها در حال حاضر پروژه‌ای به نام اوکراین دوم دارند، دارند فن‌آوران سیاسی را احیا می‌کنند که در زمان یانوکوویچ کار می‌کردند، برخی مؤسسات را سرپرستی می‌کردند؛ آنها امروز کار کثیف خود را در خاک کشور ما شروع می‌کنند. در سال 1957 در امتداد موازی سی و هشتم، ما را مجبور به موقعیت، فرض کنید، دو کره کنید… [a circle of latitude that was used as the pre-Korean War boundary, now a border between the Koreas – ed.] برخی از حزب مناطق، و سپس سکوی مخالف – برای زندگی [a Ukrainian pro-Russian faction – ed.]، که در خارج از کشور هستند … در موناکو ، آنها را همراهی می کنند ، تماس برقرار می کنند. دانیلوف گفت: اوکراین دومی وجود نخواهد داشت، یک کشور بزرگ وجود خواهد داشت.