طرفداران «زن شگفت انگیز» واکنش لیندا کارتر به مبارزه ویروسی «وافل هاوس» را دوست دارند

طرفداران «زن شگفت انگیز» از توییت کارتر خوشحال شدند، از جمله حساب رسمی دی سی کامیکس، ناشر کمیک Wonder Woman، که ممکن است آماده باشد آموزش Waffle House را به داستان شخصیت اضافه کند.

“کانن”، دی سی کامیکس توییت کرد.

“من چیزی نفهمیدم…اما او به وضوح متوجه شد؟” کارتر شوخی کرد.

یکی از طرفداران “بهترین توییت سال 2022 در هفته گذشته منتشر شد.” نوشت.

او در حالی که هنوز یک ماهیتابه را در دست راست خود دارد به راحتی صندلی را دور می اندازد و بعد از آن که مشتریان برای حمله به او از روی پیشخوان می آیند، مشت هایی را پرتاب می کند.

یکی از کاربران توییتر این صحنه وحشی را مورد توجه کارتر قرار داد.

اکنون می دانیم که Wonder Woman مهارت های جنگی افسانه ای خود را از کجا آموخته است.

او در بالای یک کلیپ قدیمی از مشت زدن خود به صندلی در نقش Wonder Woman علیه یک شرور در برنامه نوشت: “من در خانه وافل تمرین کردم.”

لیندا کارتر در نقش زن شگفت انگیز. (عکس استوک آلامی)

او نوشت: «این واقعا بیشتر یک موقعیت «شکستن شیشه در مواقع اضطراری» است. یا، ما فرض می کنیم، اگر او به زودی از خانه وافل بازدید کند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

فقط در صورتی که وافل هاوس به ویدیوهای آموزشی کارمند نیاز داشته باشد، کارتر توییت کرد در ماه اوت که او همیشه لباس Wonder Woman خود را در حالت آماده باش دارد.

دکتر سارا پارکاک نویسنده: “شما هدیه ای به جهان هستی.” توییت کرد.

لیندا کارتر، که در دهه 1970 در تلویزیون نقش این ابرقهرمان نمادین را بازی کرد، روی ویدیوی ویروسی از دعوا در خانه وافل در تگزاس با خنده دار توییت در 29 دسامبر.

ست گرین بازیگر «افسانه بدون توقف». توییت کرد.

کارتر، 71 ساله، به کلیپی از دعوا در خانه وافل در آستین اشاره می کرد که در آن یک کارمند زن به طرز ماهرانه ای با یک دست صندلی را می گیرد که یکی از حامیان سرکش به او شلاق زده است.

لیندا کارتر در نقش زن شگفت انگیز.  (عکس استوک آلامی)