انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ تقریباً 6000 صفحه در ده‌ها فایل را شامل می‌شود: به‌روزرسانی‌های زنده

اظهارنامه مالیاتی ترامپ در سال 2016 شامل اعتبار بازسازی تاریخی 26.3 میلیون دلاری بود. زمانی که یک ساختمان واجد شرایط بازسازی می شود و در خدمت قرار می گیرد، می توان چنین اعتباراتی را دریافت کرد، اما قوانین برای چنین معافیت های مالیاتی سختگیرانه است، و کارشناسان کنگره توصیه می کنند بررسی های بیشتری انجام شود.

شرکت های املاک و مستغلات 141 میلیون دلار از بدهی خود را پرداخت کردند

بازگشت ترامپ و همسرش در سال 2015 شامل یک کمک خیریه 21.1 میلیون دلاری برای اهدای حق ارتفاق حفاظتی به بنیاد لند آمریکای شمالی است. حسابرسان IRS در بررسی بازپرداخت های ترامپ خاطرنشان کرده بودند که نوار زمینی به مساحت 159 هکتار در نزدیکی املاک سون اسپرینگز او در شهرستان وستچستر، نیویورک، ممکن است در یک ارزیابی بیش از حد ارزش گذاری شده باشد.

ترامپ همیشه ادعا کرده که یک میلیاردر است، اما برخی از تحلیلگران مالی با اشاره به ورشکستگی های مکرر، شکست های تجاری و ارزیابی مشکوک املاک و مستغلات، این ادعا را زیر سوال برده اند.

ترامپ گفت بازگشت های او نشان می دهد که “فقط نشان می دهد که من موفقیت فوق العاده ای داشته ام.”

تخمین فوربس که ثروت میلیاردرها را دنبال می کند، دارایی خالص او را در این هفته به 3.2 میلیارد دلار می رساند.

یک وکیل برجسته مالیاتی به نام مارتین پرس از شرکت حقوقی گانستر مستقر در فلوریدا، در بررسی اظهارنامه‌های تازه منتشر شده ترامپ احتیاط کرد و گفت که آنها باید در زمینه مناسبی که شامل سوابق تجاری و سایر جزئیات است، بررسی شوند.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

تفاوت زیادی بین هزینه های مدیریت یکی از مشاغل ترامپ در سال 2020 و گزارش های مالی عمومی وجود داشت.

بازبینان کنگره خاطرنشان کردند: «ما درخواست توضیح درباره این موارد را توصیه می‌کنیم، زیرا این نهاد «به نظر نمی‌رسد در طول سال 2015 در یک تجارت یا تجارت فعال فعال باشد.»

اعتبار 26.3 میلیون دلاری برای توانبخشی

این گزارش به مجموع 28.2 میلیون دلار اشاره کرد که DJT Holdings LLC و DJT Holdings Managing Member LLC هر سال به عنوان درآمد در فرم های 1040 خود در سال های 2016، 2017 و 2018 ادعا کردند.

عمیق تر برو:

بسیاری از کسب و کارهایی که ترامپ و همسرش از سال 2015 تا 2020 برای آنها مالیات ثبت کرده بودند، درآمدی نداشتند. اغلب، آنها فقط هزینه‌ها را گزارش می‌کردند، یا درآمدی را گزارش می‌کردند که تقریباً به طور کامل با هزینه‌های گزارش‌شده جبران می‌شد، و عملاً مالیات‌های بدهکار را صفر می‌کردند.

این کسب و کار تقریباً 400000 دلار هزینه مدیریت را در گزارش های مالی گزارش کرده است. اما در اظهارنامه های مالیاتی ترامپ، بیش از 950000 دلار هزینه های مدیریتی گزارش شده است – تفاوتی در حدود 550000 دلار.

“عضو مدیر هلدینگ DJT”

محاکمه تقلب مالیاتی: آلن وایسلبرگ، مدیر مالی سابق سازمان ترامپ، هنگام شهادت اشک هایش را مهار می کند

به نظر می‌رسد که پرونده‌های DJT Holdings Managing Member LLC عمدتاً جریانی است – ضرر یا تراکنش از سایر نهادها – و با این حال LLC تقریباً 7000 دلار کسر و درآمد منفی 1.5 میلیون دلاری در سال 2015 گزارش کرده است.

تجدیدنظر نهایی: دیوان عالی درخواست ترامپ برای جلوگیری از انتشار اظهارنامه مالیاتی به هیئت مجلس نمایندگان را رد کرد

دموکرات ها به آزادی رای می دهند: پانل مجلس نمایندگان به انتشار اطلاعات مالیاتی ترامپ با وجود تهدیدهای جمهوری خواهان رأی داد

ترامپ دموکرات‌ها را به خاطر انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی خود سرزنش کرد و استدلال کرد که این پیش‌فرض که می‌تواند تغییرات قانون مالیات را هدایت کند، بی‌اساس است. او در بیانیه‌ای ویدیویی گفت که این آزادی یک «سوءاستفاده ظالمانه از قدرت» است و از جمهوری‌خواهان مجلس خواست که در ژانویه مجلس را به تصرف خود درآورند تا مالیات‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را دریافت کرده و آنها را آزاد کنند.

یادداشت های آنها همچنین امکان کاهش بیش از 10 میلیون دلار مبلغ کسر مجاز و تعیین جریمه را افزایش داد. کسر کامل در سال 2015 انجام نشد، اما بخشی از مبلغ انتقالی بود که واجد شرایط کسر در سال‌های آینده بود. موضوع همچنان در دست بررسی است. ماموران IRS قرار بود در ماه نوامبر با ارزیابان ملاقات کنند.

کارشناسان مالیاتی کنگره خاطرنشان کردند که ارزش بررسی “ماهیت و معقول بودن این هزینه ها” و اینکه آیا آنها به جای هزینه های تجاری شامل هزینه های شخصی نیز می شوند را دارد.

برخی از پرونده ها نیز زیان هایی را با اختلاف زیادی بین درآمد و هزینه ناخالص گزارش کردند. به عنوان مثال، در سال 2018، DJT Endeavor I درآمد ناخالص 38,392 دلار و هزینه های آن 312,773 دلار گزارش کرد، به این معنی که این شرکت با ضرر خالص 274,381 دلار کار می کرد. در سال 2019، یک شرکت هواپیمایی دیگر، DJT Operations II LLC، هیچ درآمد ناخالصی را گزارش نکرد، در حالی که هزینه های آن 7382 دلار بود.

منتشر شد: دیوان عالی درخواست دونالد ترامپ برای جلوگیری از انتشار اظهارنامه مالیاتی به هیئت مجلس نمایندگان را رد کرد

دارایی خالص ترامپ چقدر است؟

کمیته عالی مالیات نویسی در کنگره، اظهارنامه مالیاتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را صبح جمعه برای عموم مردم منتشر کرد، به یک نبرد چند ساله پایان داد و هزارتوی پیچیده از تجارت ها و دارایی های معمولی میلیاردرها را روشن کرد، اما به ندرت در میان مردم با جزئیات دیده می شود. .

این نشریه گفت که ثروت رئیس جمهور سابق از املاک و مستغلات شهر نیویورک، زمین های گلف، یک کارخانه شراب سازی و قراردادهای صدور مجوز برای استفاده از نام او در سراسر جهان به دست آمده است. او همچنین 730 میلیون دلار از گروه رسانه و فناوری ترامپ که مالک Truth Social است، دریافت کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: اظهارنامه های مالیاتی ترامپ که توسط دموکرات های مجلس نمایندگان منتشر شد: به روز رسانی زنده



منبع

دادستان: شواهد نشان می‌دهد ترامپ «صراحتاً» طرح تقلب مالیاتی را در دو شرکت تحریم کرده است.

من تمام عمرم را صرف ساختن یک شرکت واقعا عالی کردم. در طول سال‌هایی که ۱۰۰۰ و ۱۰۰۰ نفر را استخدام کرده‌ام، آسمان‌خراش‌های بلندی را بر فراز بزرگ‌ترین شهرهای کره زمین می‌سازم.» “بیشتر سیاستمداران فقط می دانند چگونه مشاغل را از بین ببرند، من در واقع آنها را ایجاد کرده ام، اما هزاران نفر.”

قبلا: آیا مالیات ترامپ عمومی می شود؟ در اینجا آمده است که اگر یک هیئت مجلس به آزادی آنها رای دهد، چه چیزی باید انتظار داشت.

گولیت: شرکت‌های ترامپ به تمام اتهامات پرونده کلاهبرداری مالیاتی جنایی منهتن محکوم شدند

اختلاف هزینه بین صورت های مالی و اظهارنامه مالیاتی

جمعه منتشر شده شامل اصلاح برخی از اطلاعات حساس شخصی مانند شماره حساب بانکی و تامین اجتماعی بود.

کارشناسان کمیته نوشتند که این پرونده‌ها سؤالاتی را در مورد “اینکه آیا این فعالیت‌های تجاری یا تجاری معتبر بودند” یا “هزینه‌های ناشی از فعالیت‌ها یا سرگرمی‌های شخصی” ایجاد می‌کند.

  • پرس به USA TODAY گفت: اظهارنامه مالیات بر درآمد فقط همین است. “این تعیین می کند که درآمد چیست و چگونه مالیات بر آن اعمال می شود. به عنوان ترازنامه ای طراحی نشده است که ارزش های تاریخی یا فعلی دارایی ها را نشان دهد. اظهارنامه های مالیاتی ترامپ باید همراه با پرونده های قبلی FEC (کمیسیون انتخابات فدرال) خوانده شود که ارزش ها را نشان می دهد. از دارایی های ارائه شده توسط دونالد ترامپ.”

    آیا اظهارنامه مالیاتی ثبت عمومی است؟

    نماینده کوین برادی، نماینده جمهوری خواه در کمیته راه و روش مجلس نمایندگان، رهبران کمیته دموکرات را متهم کرد که “یک سلاح سیاسی خطرناک جدید” به راه انداخته اند.

    در سال 2016، DT Endeavor I LLC – شرکت هوانوردی خصوصی ترامپ – درآمد 680886 دلار و هزینه های آن 680886 دلار گزارش کرد. همین امر برای DJT Aerospace LLC، یک شرکت هواپیمایی دیگر، که درآمد ناخالص 376,493 دلار و کل هزینه ها را 376,493 دلار در سال 2016 گزارش کرد.

  • کمیته مشترک مالیات، متشکل از کارشناسان مالیاتی، دریافت که ترامپ در سه سال اول ریاست جمهوری خود تنها 1.1 میلیون دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخت کرده است و در سال 2020 مالیات فدرال پرداخت نکرده است – سالی که ادعا کرد 4.8 میلیون دلار ضرر کرده است.

    در سال 2019، یک پرونده تجاری برای “ملانیا ترامپ (مدلینگ)” درآمد ناخالص 3848 دلار و هزینه ها 3438 دلار گزارش کرد.

  • این انتشار شامل شش سال اظهارنامه مالیاتی برای زمانی که او رئیس جمهور بود و مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری را از سال 2015 تا 2020 انجام داد. از جمله DJT Holdings و DJT Managing Member LLC.

    مشارکت کنندگان: جاش مایر، دیوید جکسون و کوین مک کوی. آسوشیتدپرس

    این کمیته این سوال را مطرح کرد که چگونه دو شرکت املاک و مستغلات از قانون دوران رکود بزرگ برای کمک به کسب و کارها برای کاهش بار مالیاتی تا سقف 141 میلیون دلار از بدهی های بخشوده شده استفاده کردند.

    بازده سال 2015 نشان دهنده 105 میلیون دلار ضرر است که از سال های گذشته منتقل شده است. در سال 2016، 73.4 میلیون دلار و در سال های 2017 و 2018، 45 میلیون و 23 میلیون دلار بوده است. کارشناسان مالیاتی خاطرنشان کردند که ضرر و زیان باید بررسی شود. کارشناسان خاطرنشان کردند که چنین زیان های عملیاتی متحمل شده قبل از سال 2018 “به طور کلی می تواند 20 سال به جلو منتقل شود.”

    هزینه های هتل

    بازگردانی‌ها تقریباً 6000 صفحه را شامل می‌شود که شامل بیش از 2700 صفحه از بازگشت‌های فردی ترامپ و همسرش ملانیا و بیش از 3000 صفحه برای نهادهای تجاری ترامپ است.

    در گرافیک: جدول زمانی کامل بصری از نبرد حقوقی 4 ساله بر سر اظهارنامه های مالیاتی دونالد ترامپ

    وام به ایوانکا ترامپ، اریک ترامپ و دونالد ترامپ جونیور.

    کارشناسان مالیاتی کنگره گفتند که این تراکنش‌ها این سوال را ایجاد می‌کند که آیا وام‌ها معاملاتی با حسن نیت بوده است یا اینکه آیا آنها «هدایای پنهانی» بوده‌اند که می‌تواند باعث مالیات بر هدیه شود و باعث شود آنها نتوانند هزینه‌های بهره را کسر کنند.

    کمک 21 میلیون دلاری خیریه؟

    او روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: «این لکه‌ای تأسف‌آور بر روی کمیته راه‌ها و ابزارها و کنگره است و باعث تفرقه‌انگیزتر و ناامیدکننده‌تر سیاست آمریکا خواهد شد». در درازمدت، دموکرات‌ها پشیمان خواهند شد.»

    در اینجا برخی از مسائل مهمی است که کمیته مشترک مالیات قبلاً در مورد مالیات های ترامپ مطرح کرده بود:

    مخارج کسب و کارها برای صفر کردن مالیات

    جمهوری خواهان پاسخ دادند که این انتشار یک سابقه خطرناک برای تضعیف حفاظت از حریم خصوصی ایجاد می کند.

    اظهارنامه مالیاتی ترامپ: گزارش کمیته مجلس نشان می دهد که IRS در انجام ممیزی های “اجباری” شکست خورده است

    آنچه مالیات ترامپ نشان می دهد: گزارش کمیته مجلس به این نتیجه رسید که IRS در انجام ممیزی های “اجباری” شکست خورده است

    از کجا می توانم pdf مالیات برنده را ببینم؟: اسناد را اینجا بخوانید

    قرار است اظهارنامه‌های مالیاتی افراد تحت پوشش قوانین حفظ حریم خصوصی باشد، اما کمیته اظهارنامه‌های ترامپ را با استدلال موفقیت‌آمیز به دست آورد که این اظهارنامه‌ها برای هدایت تغییرات احتمالی در قوانین مالیاتی مورد نیاز است.

    یک کمیته کلیدی کنگره که پیش از انتشار این گزارش‌ها را بررسی کرد، سؤالاتی را درباره صدها میلیون دلار کسر و اعتبار مطرح کرد که باعث کاهش میزان مالیات ترامپ و شرکت‌های مرتبط با او شد. آنها همچنین سود حاصل از وام های داده شده به فرزندان او و محاسبات غیرمعمول حسابداری را زیر سوال بردند.

    در سال 2020، پرونده دیگری با عنوان «دونالد جی. ترامپ (خدمات مدیریت)» گزارش شد درآمد ناخالص 87,442 دلار و هزینه ها 87,442 دلار.

تجارت سخنراني دونالد جي ترامپ درآمد 50000 دلاري در سال 2015 و هزينه هاي سفر را 46162 دلار گزارش كرده است.

  • شرکت های ترامپ در حال محاکمه: بازگشایی دادستان می گوید پرونده مربوط به “طمع و تقلب” است

    تحمل میلیون ها ضرر

    پرونده مالیاتی در سال 2015 برای یکی از نهادهای تجاری ترامپ، DJT Holdings LLC، شامل کسر 13.9 میلیون دلار از هزینه های هتل است – بخشی از 24.9 میلیون دلار در کل کسورات. در سال 2016، همان مبلغ 13.9 میلیون دلار هزینه هتل را 22.2 میلیون دلار در مجموع کسر گزارش کرد. بازگشت سال 2020 شامل 7.2 میلیون دلار هزینه هتل بود – بخشی از 10.1 میلیون دلار به طور کلی.

    دونالد و ملانیا ترامپ از سال 2015 تا 2020 حدود 300000 دلار درآمد بهره از وام به فرزندانش گزارش کردند. از سال 2015 تا 2019، درآمد سالانه 51000 دلار بوده است. در سال 2020 به 46000 دلار کاهش یافت.

    از زمان ریچارد نیکسون، هر رئیس‌جمهور و نامزد احزاب اصلی حداقل خلاصه‌ای از اطلاعات مالیاتی خود را داوطلبانه در دسترس عموم قرار داده است. ترامپ به عنوان یک نامزد و به عنوان رئیس جمهور این روند را رد کرد.

    “لکه تاسف بار” در کمیته راه و روش