مارجوری تیلور گرین و جیمی راسکین تبادل گرمی در توییتر به دنبال تشخیص سرطان دارند


نماینده مارجوری تیلور گرین و نماینده جیمی راسکین.  (تصویر عکس: یاهو نیوز؛ عکس ها: J. Scott Applewhite/AP, Mandel Ngan/AFP از طریق Getty Images)

نماینده مارجوری تیلور گرین و نماینده جیمی راسکین. (تصویر عکس: یاهو نیوز؛ عکس ها: J. Scott Applewhite/AP, Mandel Ngan/AFP از طریق Getty Images)

نمایندگان مارجوری تیلور گرین، R-Ga.، و Jamie Raskin، D-Md.، پس از اعلام راسکین در روز چهارشنبه مبنی بر اینکه راسکین به “شکل جدی اما قابل درمان سرطان” تشخیص داده شده است، کلمات گرم غیرعادی در توییتر رد و بدل کردند.

گرین، یکی از حامیان پرشور MAGA، و راسکین، یکی از اعضای کمیته 6 ژانویه و مدیر اصلی استیضاح برای دومین استیضاح رئیس جمهور دونالد ترامپ، بارها به صورت علنی سرها را به هم زده اند، از جمله درگیری شدید در مجلس نمایندگان که در آن گرین متهم کرد. راسکین از بی‌توجهی به مردم آمریکا و نمونه دیگری که در آن راسکین گرین را «سرگروه شورش» نامید.

اما علیرغم رابطه اغلب مشاجره آمیز آنها، گرین توییت کرد آرزوهای خوب به همکار دموکرات خود در روز چهارشنبه.

ما اغلب اختلاف نظر داریم، اما من برای جیمی راسکین دعا خواهم کرد. سرطان یک بیماری وحشتناک است. گرین گفت، من مرگ پدرم را تماشا کردم و این کار قلبم را شکست. “خوب است که رپ راسکین امیدوار است و نوع سرطان او با درمانی که شروع خواهد کرد قابل درمان است.”

راسکین پیام گرین را بازتوییت کرد و روز پنجشنبه با توییت خودش به او پاسخ داد.

راسکین گفت: “مرسی، مارجوری، برای این پیام تاثیرگذار که کوچکترین دخترم به من نشان داد.” من از نگرانی شما سپاسگزارم و بسیار متاسفم که متوجه شدم پدرتان را به دلیل سرطان از دست داده اید. با آرزوی تعطیلات خوش در کنار عزیزان.»

این نماینده 60 ساله کنگره روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به لنفوم سلول B منتشر شده مبتلا شده است و در شرف آغاز دوره شیمی‌ایمونوتراپی است.

راسکین گفت: «پیش‌آگهی برای اکثر افراد در شرایط من پس از چهار ماه درمان عالی است.

راسکین گفت که انتظار دارد در حین درمان بتواند کار کند، اما پزشکان به او هشدار داده اند که “برای جلوگیری از کووید-19، آنفولانزا و سایر ویروس ها، قرار گرفتن در معرض غیر ضروری را کاهش دهد.”

چند روز قبل از اعلام تشخیص سرطان، راسکین به عنوان رهبر دموکرات کمیته نظارت مجلس نمایندگان انتخاب شد.

نماینده جیمز کامر، رئیس کی، که به عنوان رئیس و همتای جمهوری خواه راسکین در کمیته خدمت خواهد کرد، پس از تشخیص راسکین ابراز خوش بینی و سخنان دلگرمی کرد.

کامر در یک مقاله گفت: “سرطان در برابر مبارزی مانند Ranking Member Raskin شانسی ندارد.” ما همه به دنبال او هستیم زیرا او و تیم پزشکانش با این بیماری مبارزه می کنند. دعای من با عضو رتبه‌بندی راسکین و خانواده‌اش است که او در حال گذراندن دوره درمان و شکست دادن سرطان است.»





منبع