زن ژاپنی مدعی است که شوهرش در مراسم عروسی دخترخوانده او و شوهر سابقش نوار جنسی پخش کرده است

موموکا پس از مشاهده این ویدئو، ظاهراً گریه کرد و فریاد زد: “مادرم عروسی مرا خراب کرد!”

[Source]

بیشتر از NextShark: نخست وزیر ژاپن هشدار داد که اگر کاهش جمعیت ادامه یابد، این کشور به عنوان یک جامعه عمل نخواهد کرد.

هیروکو توضیح داد که او و ساتوشی پس از آن که به دلیل کسب و کار ناموفق او تا زانو بدهکار شدند، مجبور به طلاق شدند.

هر روز مجبورم از هتلی به هتل دیگر نقل مکان کنم و در چنین مواقعی پیدا کردن کار سخت است. «هر چه بکارید درو می‌کنید.»

بیشتر از NextShark: اولین مرکز جن گیری آسیا در فیلیپین توسط اسقف نشین مانیل ساخته می شود

او سپس ویدیویی پخش کرد که نشان می داد هیروکو با ساتوشی که او نیز در مراسم عروسی حضور داشت، در حال رابطه جنسی است. هیروکو گفت که عمل آنها به وضوح توسط یک دوربین حیوان خانگی ضبط شده است، که او نمی دانست که روی تخت او هدایت شده است.

هیروکو بعد از اینکه تقریباً گرفتار شد، گفت که ساتوشی را از اتفاقی که افتاده مطلع کرده است. ساتوشی سپس تصمیم گرفت که وقت آن رسیده است که رابطه آنها را پایان دهد زیرا عروسی دخترشان نزدیک بود. او همچنین به هیروکو یادآوری کرد که او یک شوهر دارد و به او گفت که آنچه بین آنها اتفاق افتاد یک “حواس پرتی محض” بود و او هرگز او را دیگر دوست نخواهد داشت زیرا آنها قبلاً طلاق گرفته بودند.

پس از پایان این رابطه، هیروکو فکر کرد همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

او خاطرنشان کرد که در حالی که روابط آنها خوب بود، هرگز رابطه خوبی نداشتند.

هیروکو به یاد می‌آورد که در طول مراسم عروسی موموکا، یوتا ناگهان روی صحنه رفت، پس از آن که او به مهمانان گفت که برای عروس “سورپرایز” دارد. بخش دوم از گزارش An An.

این رابطه که هیروکو آن را “مهیج” توصیف کرد، ماه ها ادامه یافت.

هیروکو پس از دیدن دوباره ساتوشی پس از سال ها، اعتراف کرد که عشق او به مردی که پس از طلاق آنها دوباره ازدواج کرده بود، دوباره شعله ور شد. او خاطرنشان کرد که آنها از هم جدا شدند نه به این دلیل که دیگر احساسات عاشقانه ای نسبت به او نداشت، بلکه به این دلیل که او در آن زمان ناموفق بود. او همچنین فاش کرد که او آغازگر این ماجرا بود.

او ظاهراً تلفن او را چک کرد اما هیچ مدرک مشخصی که ظن او را تأیید کند، پیدا نکرد.

به گفته هیروکو، اگر رابطه ما کشف شود، برای هر دو خانواده فاجعه بار خواهد بود، بنابراین ما بیشتر مراقب بودیم. مادری. “ما مدرکی در قالب پیامک یا عکس از خود به جا نمی گذاشتیم و همیشه در خانه ام با هم قرار می گرفتیم و ازدواج دخترمان را بهانه می گرفتیم. شوهرم همیشه برای کار بیرون بود و دخترم برای زندگی با دوست پسرش بیرون رفت، بنابراین راحت بود.»

هیروکو گفت که دخترش پس از افشاگری او را تکذیب کرد. یوتا که اکنون شوهر سابقش است، او را از خانه بیرون کرده و در حال حاضر به دنبال نفقه زنای خود است.

یک مرد 37 ساله ژاپنی که متوجه شده بود همسرش با همسر سابقش رابطه نامشروع دارد، ظاهراً با پخش فیلم جنسی آنها در مراسم عروسی دخترخوانده اش، انتقام گرفت.

یوتا با یک میکروفون در دست گفت: “این دو به من خیانت کردند و با هم رابطه داشتند.”

به گفته هیروکو، در نهایت، یوتا پس از اینکه متوجه شد که هیروکو “اخیراً عجیب رفتار می کند” احساس کرد که چیزی اشتباه است.



منبع

در گذشته، هیروکو متوجه شد که شوکه کننده نیست که یوتا خیانت خود را در مراسم عروسی دخترش فاش کند.

هنگامی که دختر 20 ساله آنها که با نام مستعار موموکا به آن اشاره می شود، تصمیم به ازدواج گرفت، از ساتوشی، پدر بیولوژیکی خود، به این مراسم دعوت کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجوی سابق فارغ التحصیل شیکاگو به جرم جاسوسی برای چین مجرم شناخته شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: گزارش می‌گوید تقریباً 25 درصد از AAPIهای جوان به دلیل همه‌گیری با تبعیض روبرو می‌شوند

به گفته هیروکو، این دو پس از اینکه همسرش که او با نام مستعار یوتا از او یاد می کرد، با دعوت ساتوشی به عروسی دخترش موافقت کردند، دوباره به هم رسیدند.

این داستان توسط یک زن 41 ساله با نام مستعار هیروکو در مجله ژاپنی به اشتراک گذاشته شده است. An در 18 مارس توضیح داد که چگونه او با شوهر 45 ساله سابق خود که با نام مستعار ساتوشی شناخته شده بود، رابطه برقرار کرد.