ترامپ نسبت به «مرگ و نابودی» در صورت متهم شدن به جرم هشدار داد

ترامپ رابطه با دانیلز را رد کرده و این پرداخت را یک معامله خصوصی ساده خوانده است. او گفته است که مرتکب جرم نشده است و تحقیقات را با انگیزه سیاسی خوانده است.

30 سال پس از یورش ماموران فدرال به فرقه مذهبی Branch Davidians که منجر به کشته شدن 86 نفر از جمله چهار افسر مجری قانون شد، روز شنبه، ترامپ یک گردهمایی مبارزاتی را در Waco، تگزاس برگزار خواهد کرد.

ترامپ به دروغ ادعا می کند شکست او در سال 2020 نتیجه تقلب بوده است – ادعایی که الهام بخش پیروانش برای حمله مرگبار در 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده در تلاشی ناموفق برای جلوگیری از تایید کنگره برای انتخاب جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات بود. ، که با بیش از 7 میلیون رای بر ترامپ جمهوری خواه برتری داشت.

پست اولیه روز جمعه در سایت رسانه اجتماعی ترامپ Truth آخرین مورد از یک رشته حملات لفظی به آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن از روز شنبه گذشته بود که ترامپ به اشتباه پیش‌بینی کرد سه روز بعد دستگیر خواهد شد.

این رویداد برای برخی به نمادی از تسلط بیش از حد دولت تبدیل شده است و برای برخی از گروه های افراطی دست راستی نقطه مهمی است.

در موارد دیگر، دادستان های جورجیا در حال بررسی تلاش های ترامپ برای لغو شکست انتخاباتی او در آنجا هستند و یک بازرس ویژه فدرال هم در حال بررسی تلاش های وی برای لغو ضرر و هم حذف اسناد طبقه بندی شده از کاخ سفید پس از خروج ترامپ از قدرت است.

دفتر براگ در نامه‌ای به روسای کمیته‌های جمهوری‌خواه کنگره در روز پنج‌شنبه، جایگاه آنها برای تحقیق در مورد دفتر او را به چالش کشید و گفت که ترامپ در پست روز شنبه خود “انتظار نادرست برای دستگیری او ایجاد کرده است”.

هیئت منصفه بزرگ منهتن که در حال تحقیق درباره ترامپ است، قرار نیست تا هفته آینده دوباره تشکیل جلسه دهد.

واشنگتن (رویترز) – ساعاتی پس از آن که دادستان های نیویورک در حال تحقیق درباره پرداخت پول خنثی او به استورمی دانیلز، ستاره فیلم های پورن، اعلام کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده نسبت به احتمال “مرگ و نابودی” در صورتی که با اتهامات جنایی روبرو شود، هشدار داد.

توسط گرام اسلاتری و ناتان لین

«چه نوع فردی می‌تواند شخص دیگری، در این مورد رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، که بیش از هر رئیس‌جمهور فعلی در تاریخ رای آورده و نامزد پیشرو (با فاصله زیاد!) برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه را متهم به جرم کند، وقتی همه می دانند که هیچ جنایتی مرتکب نشده است، و همچنین می دانند که مرگ و ویرانی احتمالی در چنین اتهام دروغینی می تواند برای کشور ما فاجعه بار باشد؟” ترامپ که به دنبال نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، نوشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در یک ایمیل گفت که Waco به این دلیل انتخاب شده است که بین چندین مرکز اصلی جمعیت قرار دارد و زیرساخت های مورد نیاز برای میزبانی یک رویداد بزرگ را دارد.

(گزارش توسط Gram Slattery و Nathan Layne؛ ویرایش توسط Scott Malone و Howard Goller)



منبع

استورمی دنیلز، بازیگر و کارگردان فیلم بزرگسالان که نام اصلی آن استفانی کلیفورد است، گفته است که این پول را در ازای سکوت در مورد برخورد جنسی خود با ترامپ در سال 2006 دریافت کرده است.

این نامه درخواست رئیس جمهور برای ارتباطات، اسناد و شهادت را “تجاوز غیرقانونی به حاکمیت نیویورک” خوانده است.