رد ساکس نزدیکتر یانسن برای پذیرایی سرد به بوستون می رسد

سام کندی، رئیس رد ساکس، گفت: “من سازمان و سابقه خود را در مقابل هر کس دیگری در لیگ اصلی بیسبال قرار می دهم.” ما به بازی دادن به یک تیم ادامه خواهیم داد، فهرست کاملی که در لیگ شرق آمریکا رقابتی خواهد بود. کار ما همین است. ما باید این کار را انجام دهیم. و می دانم که اگر این کار را انجام دهیم، هواداران ما از ما حمایت خواهند کرد.”

یک میکروفون به او دادند.

بلوم تاکید کرد که راه‌های مختلفی برای ساخت یک باشگاه توپ وجود دارد و با رفتن بوگارتس، این تیم لزوماً توجه خود را به سایر نقاط ضعف خود معطوف کرده است. بولپن در فصل گذشته بیشترین درآمد را در AL رها کرد و الکس کورا، سرمربی، تلاش کرد تا نزدیک‌تر قابل اعتماد پیدا کند.

AP MLB: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

پسر یانسن یکی از معدود هواداران رد ساکس است که در زمستان پس از کسب مقام آخر در سال 2022 و سپس جدایی زاندر بوگارتس به عنوان بازیکن آزاد هفته گذشته، در مورد تیم هیجان زده شده است. یانسن بزرگ، سه بار آل استار، بزرگترین خرید بوستون تا کنون در خارج از فصل است.

او تردید کرد.

اما یانسن در زمانی به بوستون می‌آید که در میان هواداران تقریباً شورش می‌کردند، که تماشای ترک بوگارتس تنها سه سال پس از معاوضه موکی بتز MVP سابق AL به دلیل انعطاف‌پذیری مالی بود.

“کاملاً انتظارش را داشتم. کاملاً انتظارش را داشتم.» او در سه‌شنبه‌ای سرد در اتاقی مشرف به زمین، که برای بازی فوتبال فن‌وی بول در روز شنبه ساخته شده بود، گفت. “این تعجب آور نبوده است. صادقانه بگویم، اگر اینطور نبود، تعجب می کردم.»

___

سرانجام گفت: برو بوستون.

بلوم گفت: “زمانی که او به بوستون رد ساکس فکر می کند، به سازمانی فکر می کند که برای برنده شدن آمده است.” “فصولی وجود دارد که ما آن را به خوبی نشان دادیم. فصل هایی وجود دارد که ما آن را نداشته ایم. اما، می دانید، هر زمستان، هر بهار، این سازمان برای پیروزی آماده می شود و این واقعاً معنادار است.»

راست دست 35 ساله از کوراسائو – فقط یک پرش کوتاه از آروبا بوگارتس – 5-2 با 3.38 ERA در 64 اینینگ در حالی که به Braves در NL East کمک کرد. در دوران حرفه ای خود، او یک ERA حرفه ای 2.46 با 391 سیو حرفه ای دارد – دومین بازیکن فعال پس از کریگ کیمبرل 394 و هشتمین در تمام دوران.

بلوم گفت: “(یانسن) تقریباً تا زمانی که هرکسی در بزرگترین مراحل انجام داده است، کار خود را انجام داده است. “و این چیزی است که فکر می کنم به همه کارکنان ما کمک خواهد کرد.”

رد ساکس همچنین کریس مارتین راست دست و جولی رودریگز چپ دست را به خدمت گرفته اند که می توانند برخی از فشارها را از روی بازیکنانی مانند مت بارنز و جان شرایبر بردارند.

جانسن می تواند راه حل باشد.

یانسن که سال گذشته پس از گذراندن 12 فصل اول خود با داجرز با 41 سیو برای آتلانتا رهبری NL را برعهده داشت، گفت: “همه چیز در اینجا برنده شدن است.” “این یک مکان زیبا برای بازی است. جو، می بینید که هواداران چقدر شدید هستند، چقدر آن را دریافت می کنند، چقدر سخت برای تیمشان ریشه می دهند.

چیم بلوم، مدیر ارشد بیسبال رد ساکس، گفت که واکنش هواداران تعجب آور نبود.

اگرچه رد ساکس هنوز به یک بازیکن کوتاه یا یک بازیکن پایه دوم نیاز دارد، اگر ترور استوری به سمت راست زمین حرکت کند، بلوم گفت که شنیدن صحبت های یانسن نشان می دهد که افراد اطراف بیسبال نسبت به هواداران بوستون به شانس های تیم خوشبین تر هستند.

بوستون (AP) – کنفرانس خبری با کنلی یانسن جدیدتر از رد ساکس تقریباً تمام شده بود که در کنار، کریان جانسن 4 ساله صحبت کرد: “یک سوال دارم.”

رد ساکس پاسخ بسیار خوبی به هواداران بی قرار خود دارد: علیرغم کسب مقام پنجمی در 11 سال گذشته، آنها همچنین دو قهرمانی در مسابقات جهانی در آن دوره و چهار قهرمانی از سال 2004 به دست آوردند – بیش از هر تیم دیگری در بیسبال.