خیابان می سی سی پی پس از مرگ لیچ با تصمیمات سختی روبرو می شود

پس از مرگ خیره کننده یک مربی موفق و کاریزماتیک که به روند بازسازی خود در شهر کوچک کالج معروف به استارک وگاس ادامه می داد، با قلبی سنگین تر انجام می شود.

هماهنگ کننده دفاعی زک آرنت فعلاً تیم را اداره خواهد کرد، اما ایالت می سی سی پی با جستجوی احتمالی برای مربی جدید روبرو است و روز امضای سالانه برای جذب نیروها در هفته آینده در راه است و این احتمال وجود دارد که برخی از بازیکنان این تیم به بسیاری از بازیکنانی که در حال حاضر در این انتقال هستند بپیوندند. پورتال.

این یکی از معدود چیزهای ثابت در برنامه فوتبال در حال حاضر پس از مرگ ناگهانی مربی مایک لیچ در دوشنبه شب در جکسون، می سی سی پی، با آنچه مدرسه می گوید عوارض ناشی از یک بیماری قلبی است، است. مربی سال سوم 61 ساله بود.

برت گفت: “من به رئیس جمهور گفته ام و تا زمانی که او نیاز دارد اینجا هستم.”

برت گفت: “خوشبختیم که مربی و شخص برجسته ای مانند زک آرنت داریم که در حال حاضر در هدایت برنامه فوتبال ما قدم برداشته است و من فکر می کنم که برنامه ما و ورزشکاران ما در دستان عالی مربی آرنت هستند.” “آنچه در آینده اتفاق می افتد به رئیس جمهور بستگی دارد تا جدول زمانی هر دو سمت را تعیین کند.”

این تیم قرار است در 27 دسامبر به تامپا سفر کند.

در حال حاضر یک سال گردبادی استخدام برای ایالت می سی سی پی بوده است. کوهن در بهار امسال کریس جانز و سم پرسل را برای هدایت برنامه های بسکتبال مردان و زنان استخدام کرد.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://tinyurl.com/mrxhe6f2





منبع

ایمیلی که به سخنگوی ایالت می سی سی پی که در آن درخواست نظر از Keenum ارسال شده بود، بلافاصله پس داده نشد.

___

برت گفت که هرگونه سوالی در مورد جستجوی مدیر ورزشی جدید و اینکه آیا جستجوی ملی برای مربی جدید فوتبال انجام خواهد شد را به مارک کینوم رئیس ایالت می سی سی پی موکول خواهد کرد.

مرگ لیچ در حالی اتفاق افتاد که بولداگ‌های او (8-4) به دنبال موفقیت‌آمیزترین فصل خود در دوران تصدی او با پیروزی در بازی کاسه هستند.

علاوه بر این، MSU در حال حاضر به دنبال یک مدیر ورزشی دائمی است. برت از زمانی که جان کوهن برای تبدیل شدن به AD در Auburn رفت، در یک نقش موقت مشغول به کار است.

در حال حاضر، بولداگ‌ها می‌توانند منتظر بازی کاسه‌ای در استادیوم ریموند جیمز تامپا باشند، که میزبان Buccaneers لیگ NFL و یک کشتی دزدان دریایی است – چیزی که لیچ بدون شک با توجه به قدردانی او از دزدان دریایی از آن لذت می‌برد.

براکی برت، مدیر موقت ورزشی ایالت می سی سی پی به آسوشیتدپرس گفت: بازیکنان ما از رفتن به ReliaQuest Bowl هیجان زده هستند و به افتخار مربی لیچ بازی خواهند کرد. آنها می خواهند کاری را که با هم شروع کرده اند به پایان برسانند و می دانند که این دقیقاً همان کاری است که مایک از آنها می خواهد.

برت گفت که تمرینات کاسه هفته گذشته شروع شد و بازیکنان قرار بود چند روز مرخصی داشته باشند در حالی که مربیان قبل از اینکه در اواخر این هفته دوباره دور هم جمع شوند، جذب شوند.

برت گفت که ایالت می سی سی پی یادبودی برای لیچ در محوطه دانشگاه برگزار خواهد کرد، اما هنوز چه زمانی مشخص نشده است. او گفت که مدرسه ابتدا می‌خواهد با بستگان لیچ مشورت کند و به آنها اجازه دهد ابتدا ترتیبات خود را برای خدمات انجام دهند.

استارکویل، خانم (AP) – شماره 24 ایالت می سی سی پی در 2 ژانویه در تامپا، فلوریدا در ReliaQuest Bowl مقابل ایلینویز بازی خواهد کرد.

Keenum در بیانیه ای گفت: “مرگ مایک همچنین بر شکنندگی و عدم اطمینان زندگی ما تاکید می کند.” سه هفته پیش، مایک و من با هم در رختکن بودیم و در آکسفورد یک پیروزی سخت (در Egg Bowl مقابل اول میس) را جشن گرفتیم.