جین سیمونز بوسه کلاسیک را فاش می کند که او کاملا از آواز خواندن متنفر است


جین سیمونز، خواننده و نوازنده بیس گروه کیس، لحظه ای را به یاد آورد که پل استنلی آهنگ سال 1979 “I Was Made for Lovin’ You” را به او نشان داد، آهنگی که او فاش کرد که از اجرای زنده راضی نیست.

این نماد راک، در طی مصاحبه ای در “نمایش هاوارد استرن” در روز چهارشنبه، برداشت های اولیه خود را از آهنگ دیسکویی که استنلی آن را به او ارائه کرد، شکست.

“شما از “do do do do do” ناراحت بودید، آن را دوست نداشتید؟ استرن در حالی که آهنگ را تقلید می کرد پرسید.

سیمونز می‌گوید: «تا به امروز، به جز ورزشگاه‌های پر از جمعیت، آنها مانند ملخ‌های کتاب مقدس بالا و پایین می‌پرند – «do do do» – و بنابراین من با هم آواز می‌خوانم.

استنلی که همراه با دزموند چایلد و وینی پونسیا این آهنگ را نوشت، اضافه کرد که کیس در جشنواره‌هایی حضور داشته است که در آن «گروه‌های متال بسیار هاردکور» حضور داشتند و آن‌ها متوجه شده‌اند که این آهنگ را برای طرفداران می‌نوازند.

استنلی گفت: “در ابتدا می گوییم “آیا واقعاً می خواهیم آن را بازی کنیم؟”

ما می‌آییم و می‌خواهیم «do do» را انجام دهیم و تمام مخاطبان «do do do do» هستند و این زیبایی موسیقی است، اینجا به شما ضربه می‌زند، به قلب شما ضربه می‌زند.»

کیس همچنین آخرین نمایش های تور خداحافظی خود را در روز چهارشنبه اعلام کرد.

این گروه که 50 سال پیش در شهر نیویورک تشکیل شد، قرار است دو نمایش آخر خود را در ماه دسامبر در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار کند.

مربوط…



منبع