جوردین وودز به زنی که 400 دلار برای خط لباس جدیدش خرج کرده بود پاسخ داد و آن را با “بخش پاکسازی شین” مقایسه کرد.

بررسی‌ها به سرعت در اپلیکیشن منتشر شد و بحثی را در مورد محصولات در بخش نظرات ویدیوها به راه انداخت. بعداً در همان روز، وودز در حالی که یکی از لباس‌های این برند را پوشیده بود، در ویدیویی در حساب کاربری TikTok خود به ویلیامز پاسخ داد. او ویدیو را با تعریف و تمجید از ویلیامز و تشکر از او برای انتقاد سازنده قبل از پرداختن به نظرات منفی آغاز کرد.

او افزود: “وقتی لباس‌های انبوه تولید نمی‌کنید، به‌خصوص در عصر حاضر، هزینه‌های زیادی برای ساختن آن در نظر گرفته می‌شود. اما من از انتقاد سازنده شما قدردانی می‌کنم. دوست دارم بشنوم که چه مارک‌هایی مش با کیفیت را ارائه می‌کنند. به دنبال راه هایی هستم که بتوانم پیشرفت کنم و بتوانیم با هم به رشد خود ادامه دهیم.”

وودز در همان روز در ویدیوی جداگانه TikTok به این انتقاد پاسخ داد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

“من پاسخی را دیدم که شما گفتید که من فقط به آستین‌ها اشاره کردم. نمی‌دانم که ویدیو را کامل تماشا کرده‌اید یا نه، اما فکر نمی‌کنم این کار را کردید زیرا من در مورد خیلی بیشتر از آستین‌ها صحبت کردم.”

زنی در مجموعه‌ای از ویدیوهای ویروسی TikTok که روز جمعه منتشر شد، از خط لباس‌های جوردین وودز انتقاد کرد.

  • یکی از افراد نوشت: “فکر نمی‌کنم تا به حال شنیده باشم که یک صاحب برند در مورد یک بررسی منفی چنین پاسخ خوبی بدهد. من تحت تأثیر قرار گرفتم.”

    در ویدیوی دوم که تا روز شنبه ۱.۴ میلیون بازدید داشت، ویلیامز با گفتن اینکه از برند یا قیمت آن حمایت نمی‌کند، دو برابر شد.

    او اضافه کرد: “من از اینکه 400 دلار برای این سه لباس خرج کردم ناراحتم. مزایا: زمان حمل و نقل، تنوع. معایب: هر چیز دیگری.”

    به دنبال ویدیوهای وودز، برخی از طرفداران پشت سر او جمع شده و او را به خاطر پاسخ های سریعش تحسین کردند.

    دیگری افزود: “دنبال شد! قبلاً هرگز دنبال نشده بود، اما برای رسیدگی به همه اینها بله!!!”

    این زن گفت که اقلام Woods by Jordyn “سطل ترخیص کالا” بودند و او از اینکه 400 دلار خرج کرده است “آزار” یافته است.

  • ویلیامز در این ویدئو گفت: “من باید در حال حاضر واقعاً چنین باشم.” “خیلی بد است که این برند را لغو فالو کردم. هرگز و هرگز هیچ یک از فالوورهای من 123 دلار برای این لباس ها خرج نمی کنند، و این مانند یک پول نقد است.”

    جوردین وودز

    جوردین وودز به زنی که از خط لباس او در TikTok انتقاد کرده بود، پاسخ داد و اقلامی را که خریده بود با «بخش ترخیص کالا از شین» و «قبض پول نقد» مقایسه کرد.

    ویلیامز ادامه داد که جنس لباس “ارزان” است و “شبیه بخش ترخیص شین است.”

    بحث در مورد برند لباس این مدل 25 ساله، Woods by Jordyn، روز جمعه زمانی که TikToker Stella Williams مجموعه ای از ویدئوها را در مورد اقلام خریداری شده به اشتراک گذاشت، شروع شد. Woods by Jordyn روز دوشنبه با سه لباس بدن که قیمت هر کدام 123 دلار است، عرضه شد. طبق یکی از ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در روز جمعه که بیش از 2.6 میلیون بازدید داشت، ویلیامز گفت که سه لباس را به قیمت 400 دلار خریداری کرده است.

    ویلیامز می‌گوید: «این کیفیت در واقع یک سطل مجوز است، و هر تأثیرگذار که خلاف آن را بگوید، من به آنها اعتماد ندارم.

    وودز گفت: “من می گویم، راهی برای صادق و واقعی بودن وجود دارد، بدون اینکه افراد دیگر یا افراد تاثیرگذار دیگر را تحت تاثیر قرار دهند. نظرات ذهنی هستند تا زمانی که مطالب را احساس کنید و بدانید.” برخی از مردم آن را دوست خواهند داشت، و برخی از مردم آن را دوست ندارند، و این همان چیزی است که هست.

    وودز سپس به انتقادی که ویلیامز در مورد دوخت لباس ها داشت، پاسخ داد که او آن را ضعیف می دانست.

    نمایندگان Woods توسط Jordyn و Williams بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    خط تولید لباس جوردین وودز روز دوشنبه راه اندازی شد.لئون بنت / گتی ایماژ