فرماندار کنتاکی در مناقصه انتخاب مجدد، قدرت فعلی را تغییر می دهد

استاندار همانطور که در هر کنفرانس خبری هفتگی انجام می دهد، پنج شنبه از پروژه های توسعه اقتصادی جدید یاد کرد – این بار انتظار می رود نزدیک به 320 شغل ایجاد کند و در مجموع بیش از 360 میلیون دلار سرمایه گذاری داشته باشد. او گفت که با گذشت دو سال از سرمایه گذاری های بخش خصوصی و رشد شغلی رکورددار در کنتاکی، پروژه های جدید نشان می دهد که “ما به هیچ وجه کند نمی شویم.”

بشیر گفت: “با همه این مشاغل جدید و صنایع جدیدی که در حال یافتن آن هستیم، ما هر چه بیشتر به معکوس کردن روند ترک کنتاکی برای رفتن به جای دیگر توسط فرزندانمان نزدیک می شویم.”

جنینگز گفت: «او شکست ناپذیر نیست. “یک مسیر وجود دارد، اما او مسابقه را از قبل شروع می کند.”

فرماندار دموکرات در جدیدترین کنفرانس خبری خود در روز پنجشنبه، هر سه تحول را که احساس خوبی داشتند، ارائه کرد. بشیر در رویدادهای رسانه ای منظم خود – و در حضورهای مکرر در سراسر ایالت بلوگرس – برند سیاسی خوش بین خود را پرورش داده است. او در سراسر ایالتی که عمدتاً علیه حزب سیاسی او تبدیل شده و به پایگاه جمهوری خواهان تبدیل شده است، به سادگی به عنوان «اندی» شناخته می شود.

اسکات جنینگز، اهل کنتاکی گفت که توانایی او برای «عمدتاً در عرصه‌های غیرایدئولوژیکی» او را به عنوان پیشتاز اولیه معرفی کرده است، اما حزب جمهوری‌خواه فضای زیادی برای مقابله با رئیس فعلی دارد، از جمله ارزش‌های شخصی او که «کاملاً لیبرال» هستند. مفسر سیاسی جمهوری خواه و مشاور سابق رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش با روابط نزدیک با سناتور میچ مک کانل. اختلافات سیاسی بشیر با مجلس مقننه ایالت تحت سلطه جمهوری خواهان نیز می تواند به خوراک جمهوری خواهان تبدیل شود.

در جریان بازدید اخیر از پیکویل در شرق کنتاکی – جایی که او کمک به گسترش دسترسی به آب تمیز و حمایت از سازمان های غیرانتفاعی را اعلام کرد – فرماندار تلاش هایی را با حمایت قانونگذاران ایالتی برای کمک به بهبود منطقه از سیل تاریخی تابستان گذشته ترویج کرد. Beshear به‌روزرسانی‌های مکرر در مورد تلاش‌های بازیابی از گردبادها در غرب کنتاکی و سیل در شرق ارائه می‌کند.

فرانکفورت، کی. (AP) – اندی بشیر، فرماندار کنتاکی، با استفاده از مزیت‌های پست ریاست‌جمهوری، اخیراً از جدیدترین دور موفقیت‌های ایجاد شغل در ایالت تبلیغ کرد، از یک افسر پلیس بازنشسته تجلیل کرد و کمک به بهبودی را برجسته کرد. منطقه سیل زده

در کنفرانس خبری پنجشنبه خود، فرماندار گفت که به مسائلی که برای خانواده‌ها مهم است – شغل‌های با درآمد خوب، مراقبت‌های بهداشتی مقرون‌به‌صرفه و آموزش با کیفیت، پایبند است. این تکرار کمپین انتخاباتی او در سال 2019 است، زمانی که او فرماندار سابق جمهوری خواه ایالت، مت بیوین، را برکنار کرد. بشیر روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از یک افسر پلیس بازنشسته از جورج تاون کنتاکی گفت که امنیت عمومی یکی دیگر از مسائل اصلی است.

وی گفت که کنتاکی وظیفه خود را انجام داده است و خاطرنشان کرد که صدها سرباز گارد ملی کنتاکی در طول مدت تصدی وی در مرز جنوب غربی کشور مستقر شده اند و یکی از اعضای گارد کنتاکی در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داد.

تلاش‌های بشیر برای دفع حملات دولت سرخ با ارائه دوز ثابت خوش‌بینی، سال قبل از انتخابات ملی است که کنترل کاخ سفید و کنگره را تعیین می‌کند. بشیر پول زیادی برای مقابله خواهد داشت و انجمن فرمانداران دموکرات کمپین او را به عنوان اولویت اصلی خود در سال 2023 تعیین کرده است.

سام نیوتن، سخنگوی DGA، گفت که نظرسنجی مطلوب ناشی از این است که Beshear “جامعه مشترک المنافع را از طریق بحران ها رهبری کرده و به جایی رسیده است که مهم است.”

وی در کنفرانس خبری روز پنجشنبه خود اعلام کرد که «یک امنیت ملی قوی مستلزم امنیت قوی مرزی است».

موج آتی تبلیغات حمله علیه فرماندار اخیراً زمانی آغاز شد که کرافت تلاش کرد بشیر را به سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در مرز جنوبی کشور متصل کند. کرافت که مبارزه با مواد مخدر غیرقانونی را سرلوحه کارزار خود قرار داده است، این سیاست های مرزی را به هجوم مواد مخدر غیرقانونی به کنتاکی سرزنش می کند.

دوازده جمهوری خواه برای تلاش برای برکناری بشیر، که با وجود انتقادهای مداوم از سوی طرف مقابل، محبوبیت او همچنان بالاست، رقابت می کنند. او به خاطر واکنش‌هایش به گردبادهای ویرانگر و سیل و همچنین موفقیت‌های توسعه اقتصادی و زیرساختی مورد تحسین قرار گرفته است. رقبای جمهوری خواه او عبارتند از دانیل کامرون دادستان کل، رایان کوارلز کمیسر کشاورزی ایالت، کلی کرافت سفیر سابق سازمان ملل، مایک هارمون حسابرس ایالتی و آلن کک شهردار سامرست.

بشیر که مهارتی در پس زدن استراتژیک از خود نشان داده است، با استناد به مدافعان مرز به مقابله با آن پرداخت.

بشیر، دادستان کل سابق ایالت، گفت: «به همه مجریان قانون در سرتاسر کشورهای مشترک المنافع، ما شما را دوست داریم. “ما به شما اهمیت می دهیم. لطفا در امان باشید.»

شان ساوتارد، سخنگوی حزب جمهوری خواه کنتاکی، گفت: «اندی بشیر می‌تواند هر لباسی که دوست دارد بپوشد، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که او یک اعتقاد ایدئولوژیک به ارزش‌های حزب دموکرات است.



منبع

استاندار گفت: برای کسی که بخواهد استاندار شود از مرز صحبت کند و از فداکاری و خدمت دلاورانه گارد ملی ما سخنی به میان نیاورد و ضایعه خود را تشخیص دهد، به نظر من بی احترامی و رد صلاحیت است.

کرافت در ادامه بیانیه‌ای گفت: «ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر باشیم تا اندی بشیر، جو بایدن و دولت فدرال امنیت مرزها را تامین کنند.

بشیر در پاسخ به سوالی که روز پنجشنبه در مورد دور تازه ای از اخبار نظرسنجی خوب بیش از 9 ماه قبل از ژنرال نوامبر گذشته بود، گفت: “من فکر می کنم مردم می بینند که این دولت در تلاش نیست کنتاکی را به سمت راست یا چپ بکشاند، بلکه فقط برای پیشبرد آن تلاش می کند.” انتخابات

با این حال، بشیر در بیشتر موارد سعی کرده از سیاست ملی دوری کند.

ماهرانه بشیر در دور زدن منازعه سیاسی ملی در روزهای اخیر به نمایش گذاشته شده بود.

بشیر با اشاره به تاب‌آوری دولت برای غلبه بر طوفان‌های حماسی و همه‌گیری کووید-19، گفت: من به عنوان یک دولت واقعاً معتقدم که صفحه را از ناملایمات به رفاه برمی‌گردانیم.

در همین حال، جمهوری‌خواهان متقاعد نشده‌اند که بشیر می‌تواند حس خوبی را برای دوره دوم ریاست‌جمهوری پیش ببرد. آنها می گویند که او در بسیاری از مسائل به سادگی با کنتاکی ها سازگار نیست.