جمهوری خواهان برای مقامات سابق هیئت مدیره مدارس احضاریه صادر می کنند

یانکوویچ در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت: «کمیته «سلاح‌سازی» او نهادی است که در واقع دولت ما را مسلح می‌کند و مردم آمریکا سزاوار بهتری هستند. من آماده‌ام همانطور که تمام حرفه‌ام را انجام داده‌ام به دفاع از حقیقت ادامه دهم و تئوری‌های توطئه یا ارعاب درگیر من نخواهند شد.»

در پاسخ، یانکوویچ گفت که با خوشحالی درباره دوران حضورش در هیئت مدیره «شهادت خواهد داد»، اما از این احضاریه انتقاد کرد و گفت: «سوء استفاده اردن از اختیارات نظارتی کنگره به‌سرعت از کنترل خارج می‌شود».

اردن که ریاست کمیته فرعی جدیدی را نیز بر عهده دارد که به آنچه جمهوری خواهان ادعا می کنند «سلاح» کردن دولت است، گفته است که در نتیجه این نامه، وزارت دادگستری «برچسب تهدید خاصی» را برای تهدیدهای مرتبط با هیئت مدیره مدرسه تعیین کرده و تحقیقات را آغاز کرده است. «به والدین صرفاً به خاطر صحبت کردن از جانب فرزندانشان». این ادعاها در یک گزارش GOP که در نوامبر منتشر شد، تشریح شده است.

در نامه احضاریه، اردن گفت کمیته به دنبال شهادت از یانکوویچ در مورد نحوه برنامه ریزی هیئت مدیره برای مقابله با اطلاعات نادرست و “چگونه پیشنهاد حفاظت از حقوق متمم اول را ارائه کرده است.”

جمهوریخواه اوهایو در حال تعدیل قدرت احضاریه تازه منصوب شده خود برای بررسی نامه سپتامبر 2021 است که سازمان غیرانتفاعی نماینده هیئت مدیره مدارس ایالات متحده برای دولت بایدن ارسال کرده است. این نامه نسبت به افزایش تهدیدها علیه اعضای هیئت مدیره مدارس به دلیل محدودیت های ویروس کرونا و آموزش در مورد نژاد هشدار داد.

واشنگتن (AP) – جمهوری خواهان مجلس نمایندگان روز دوشنبه یک سری احضاریه های دیگر را به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام در مورد آنچه آنها ادعا می کنند بدرفتاری با والدینی است که به سیاست های “بیدار” هیئت مدیره مدرسه اعتراض کردند، صادر کردند.

ماه گذشته، جردن اولین احضاریه خود را به عنوان رئیس به مریک گارلند، دادستان کل، کریستوفر رای، مدیر اف بی آی و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، صادر کرد و آنها را متهم کرد که اطلاعاتی در مورد اینکه آیا دولت در بررسی دقیق والدین زیاده روی کرده است یا خیر.

وزارت دادگستری هدف قرار دادن والدین را رد کرده است و از قبل شروع به تحویل اسناد به کمیته کرده است. این احضاریه ها چند روز پس از آن صورت می گیرد که کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، به ارائه قانونی کمک کرد که به والدین اجازه می دهد در برنامه درسی مدرسه بیشتر نظر بدهند.

اما هیئت مدیره که مدت کوتاهی پس از کناره گیری او منحل شد، از همان ابتدا با سؤالاتی در مورد هدف، بودجه و کار آن که الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، حتی زمانی که در بهار گذشته در مقابل قانونگذاران ظاهر شد، برای پاسخ به آن تلاش کرد، با مشکل مواجه شد.

___ نویسنده آسوشیتدپرس آماندا سیتز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

نماینده جیم جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، از سه نفر، از جمله روسای سابق انجمن ملی مدارس مدارس، به دلیل “درخواست کمک مجری قانون فدرال برای هدف قرار دادن والدینی که در جلسات شورای مدرسه محلی ابراز نگرانی می کنند”، درخواست اسناد و شهادت کرد.

همچنین نینا یانکوویچ، مدیر سابق هیئت حاکمیت اطلاعات نادرست وزارت امنیت داخلی که اکنون از بین رفته است، احضار شد. یانکوویچ در ماه مه پس از گرفتار شدن در یک طوفان سیاسی به دلیل ایجاد هیئت مدیره، که قرار بود تلاش‌های دولت ایالات متحده برای برخورد با اطلاعات نادرست به عنوان یک تهدید امنیت ملی را هماهنگ کند، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نامه به وزارت دادگستری که توسط چیپ اسلاون، مدیر اجرایی موقت NSBA، و ویولا گارسیا، رئیس وقت NSBA امضا شد، بیش از 20 مورد از تهدید، آزار و اذیت، اخلال و اعمال ارعاب در کالیفرنیا را تشریح کرد. فلوریدا، جورجیا، نیوجرسی، اوهایو و ایالت های دیگر.

همه اینها بخشی از تلاش بزرگ‌تر حزب جمهوری‌خواه برای تبدیل موضوع «حقوق والدین» به یک فریاد تجمعی است، و از ناامیدی مدارسی که در طول همه‌گیری زمانی که معلمان با الزامات پوشاندن، تعطیلی و یادگیری از راه دور دست و پنجه نرم می‌کردند به نقطه جوش رسیدند، مهار می‌شود. فرزندان.

NSBA بارها اعلام کرده است که تمرکز نامه بر موضوع خشونت و تهدید بوده است نه اعتراض والدین.