دانشگاه ماساچوست به دانشجویان در مورد نوشیدنی ویروسی TikTok ‘borg’ پس از فراخوانی 28 آمبولانس به مهمانی ها هشدار می دهد.

این پدیده توسط ویدئوهای ویروسی اخیر که دانشجویان دانشگاهی را در TikTok در حال ساخت و نوشیدن این معجون نشان می‌دهند، تقویت شده است (اگرچه برخی از ویدئوهایی که به این نوشیدنی اشاره می‌کنند حداقل به سال 2020 بازمی‌گردد). این نوشیدنی ویروسی خرده فرهنگ کاملی از آموزش های بورگ، چالش های بورگ و طرح های بورگ را ایجاد کرده است.

این روند شامل مخلوط کردن الکل و آب در کوزه های بزرگ است.

در توضیحات ویدیو آمده است: «روز بد برای یک بورگ در umass بودن».

دکتر جورج اف کوب، مدیر موسسه ملی سوء مصرف الکل و اعتیاد به الکل در مؤسسه ملی بهداشت، “مصرف این مقدار الکل برای اکثریت قریب به اتفاق مردم کشنده خواهد بود، حتی اگر در یک روز کامل پخش شود.” به CBS News گفت.

مشخص نیست چه تعداد از دانش‌آموزان واقعاً از دستور العمل‌های بورگ پیروی می‌کنند که نیاز به نیم گالن ودکا دارد، اما انجام این کار بسته به میزان مصرف آن‌ها می‌تواند کشنده باشد.»

دانشگاه ماساچوست، پس از فراخوانی ۲۸ آمبولانس به مهمانی‌های خارج از دانشگاه در آخر هفته، هوس نوشیدن TikTok را مقصر می‌داند.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

طبق گزارش ها، 28 آمبولانس در آخر هفته به مهمانی های خارج از دانشگاه در UMass فراخوانده شدند.

  • اینسایدر با دانشگاه ماساچوست و اداره آتش نشانی آمهرست تماس گرفته است.

    به گفته اداره آتش نشانی آمهرست، هیچ یک از موارد تهدید کننده زندگی نبودند.

    BORGs

    در طول آخر هفته، چندین TikToks از دانش‌آموزان UMass که در حال نوشیدن بورگ هستند، ویروسی شده‌اند. در یک ویدیو با تقریباً دو میلیون بازدید، دانش‌آموزی با دانش‌آموزان دیگر در مورد لقب‌های خنده‌داری که به آنها می‌گفتند مصاحبه کرد.

    به گفته مقامات مدرسه، دانش‌آموزان روز شنبه در حالی که کوزه‌های بزرگ آب حاوی مخلوطی از الکل، الکترولیت و طعم‌دهنده را حمل می‌کردند، گمان می‌رود که TikTokers آن را «بورگ» یا «گالن‌های خشم خاموش» می‌نامند.

    در حالی که مشخص نیست که آیا تمام 28 مورد مربوط به نوشیدن “بورگ” بوده است یا خیر، مقامات UMass گفتند که آنها هرگز این همه از این نوشیدنی ها را در روز شنبه “Blarney Blowout” ندیده اند، جشن سالانه مدرسه که معمولاً قبل از روز سنت پاتریک برگزار می شود، آسوشیتدپرس. گزارش شده است.

    این مدرسه اکنون به دانش‌آموزان درباره «بورگ»، یک نوشیدنی محبوب TikTok هشدار می‌دهد که گمان می‌رود مقصر آن باشد.

  • بورگس به ویژه برای جمعیت در سن دانشگاه جذاب شد، زیرا ادعا می کند که در حین نوشیدن زیاد، شما را هیدراته نگه می دارد. کارشناسان همچنین هشدار می دهند در حالی که الکترولیت ها و آب به هیدراتاسیون کمک می کنند، مقدار زیاد الکل آن چیزی است که آن را به ویژه خطرناک می کند.

    این دانشگاه اعلام کرد که رویدادهای آخر هفته را ارزیابی می کند و به دانشجویان خود در مورد نوشیدنی که TikTok اخیراً محبوب شده است هشدار می دهد.

    دانش‌آموزان بورگ‌هایی را با نام‌های خلاقانه خود به نمایش می‌گذارند.اسکرین شات/TikTok – @kettlebellkel