تلاش دموکرات‌ها در SC برای پیروزی در اولین رقابت سراسری در 16 سال گذشته

سه تن از جمهوری خواهان در حال حاضر هستند و فرماندار هنری مک مستر در صدر جدول قرار دارد.

در ناحیه 5، که از راک هیل تا سامتر امتداد دارد، رالف نورمن، نماینده جمهوریخواه ایالات متحده، که برای اولین بار در سال 2017 انتخاب شد، با اوانجلین هاندلی، مشاور املاک دموکرات و لری گیتر از حزب سبز روبرو می شود.

جیم کلیبرن، نماینده اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده، تنها دموکرات کنگره ایالت، برای شانزدهمین دوره نامزد می شود. او با دادستان جمهوری خواه دوک باکنر در ناحیه ششم، منطقه ای با اکثریت اقلیت از چارلستون تا کلمبیا روبرو است.

میس با آنی اندروز متخصص اطفال دموکرات در ناحیه ای که از جزیره هیلتون هد تا چارلستون امتداد دارد، روبرو می شود.

اسکات قول داده است که دومین دوره کامل او آخرین دوره او در مجلس سنای ایالات متحده خواهد بود، اما در مورد اینکه آیا قصد دارد برای مناصب دیگر، از جمله ریاست جمهوری، نامزد شود یا خیر، ابراز نگرانی کرده است.

یکی دیگر از رقابت‌های ایالتی که یک دموکرات در مقابل یک جمهوری‌خواه فعلی قرار می‌گیرد، مارک هاموند وزیر امور خارجه است که به دنبال یک دوره ششم در برابر رقیب، روزموندا پگی باتلر است.

نماینده ایالات متحده ویلیام تیمونز برای سومین دوره در ناحیه 4 که شامل گرینویل و اسپارتانبورگ است، نامزد می شود. لی ترنر، نامزد مستقل، که به عنوان یک دموکرات در رقابت‌های دیگر شرکت کرده است، یک کمپین سازماندهی شده دارد.

خانه ایالات متحده

فرماندار

جوزف اودو نیز از حزب اتحاد نامزد شده است.

مک مستر در مناظره 26 اکتبر گفت: “شاید من قدیمی هستم، اما فکر می کنم ازدواج باید بین زن و مرد باشد.” ”

کلمبیا، اس سی (AP) – با پایان رای گیری در روز سه شنبه برای انتخابات میان دوره ای 2022، دموکرات ها در کارولینای جنوبی یک بار دیگر برای کاهش قدرت جمهوری خواهان در سیاست سراسری در سراسر ایالت تلاش می کنند.

سنای آمریکا

ویور از هر پیشنهادی برای انتخاب مدرسه ای که مجمع عمومی تحت سلطه جمهوری خواهان برای او ارسال می کند، حمایت می کند. او مدیر اجرایی اندیشکده محافظه کار و رئیس کمیته نظارت بر آموزش کارولینای جنوبی است.

نامزدها فقط یک بار با هم مناظره کردند و مک مستر گفت اگر دادگاه عالی ایالات متحده حکم خود را مبنی بر اجازه ازدواج همجنس گرایان در سراسر کشور لغو کند، او از ممنوعیت ازدواج همجنس گرایان که در قانون اساسی کارولینای جنوبی باقی مانده است، حمایت خواهد کرد.

الیس یک معلم انگلیسی دبیرستان با بیش از دو دهه تجربه در کلاس درس است. او گروه معلم SC for Ed را در رسانه های اجتماعی تأسیس کرد و خواستار بهبود آموزش، دستمزد بالاتر و رفتار بهتر با معلمان شد.

دموکرات ها در حال رقابت با دو منصب دیگر در سراسر ایالت هستند.

کانینگهام تفاوت سنی بین خود و مک مستر 75 ساله را نیز مشخص کرده است.

بر اساس گزارش های مربوط به هزینه های کمیسیون اخلاق کارولینای جنوبی، از اول جولای، کمپین مک مستر 3.2 میلیون دلار هزینه کرده است، در حالی که کمپین کانینگهام 1.3 میلیون دلار هزینه کرده است.

جو ویلسون، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده، که برای اولین بار در سال 2001 انتخاب شد، با جود لارکینز صاحب کسب و کار دموکرات در ناحیه 2، که شامل حومه غربی کلمبیا و آیکن است، روبرو می شود.

تنها صندلی باز، سرپرست آموزش ایالتی است، جایی که الن ویور جمهوری خواه با لیزا الیس دموکرات روبرو می شود.

الیس گفت که کارولینای جنوبی به فردی با تجربه تحصیلی واقعی نیاز دارد تا جایگزین مولی اسپیرمن جمهوری خواه در پست عالی آموزش این ایالت شود. کمپین او امسال کمی بیش از 200000 دلار هزینه کرده است.

مجمع عمومی تحت تسلط جمهوری خواهان، نقشه های مجلس نمایندگان آمریکا را پس از سرشماری سال 2020 بازنویسی کرد و برخی از رای دهندگان سنتی دموکرات را از ناحیه 1 که به سرعت در حال رشد بود حذف کرد.

متیوز همچنین برای سومین دوره در مجلس کارولینای جنوبی نامزد می شود، اما تقسیم مجدد تحت سلطه جمهوری خواهان احتمال بیشتری را برای رأی دهندگان حزب جمهوری خواه به منطقه او در شهرستان های برکلی و چارلستون وارد کرد.

اما ویور تنها ماه گذشته مدرک کارشناسی ارشد مورد نیاز برای شغل سرپرستی را پس از آنچه که او گفت یک برنامه فشرده حدوداً شش ماهه بود، دریافت کرد. دموکرات ها و دیگران نگفته اند که آیا در صورت پیروزی ویور، صلاحیت های ویور را به چالش خواهند کشید یا خیر.

دموکرات ها امیدوارند که بحث در مورد سقط جنین ممکن است سرنوشت آنها را تغییر دهد. کانینگهام برای وتو کردن هرگونه محدودیت بیشتر در مورد سقط جنین که توسط مجمع عمومی تصویب شده است، که تحت سلطه جمهوری خواهان است، تلاش کرده است، اما از اکثریت دو سومی که می تواند وتوی او را لغو کند، فاصله دارد.

مک مستر با جو کانینگهام روبرو می شود، کسی که در تلاش است با اجرای یک کمپین متفاوت، شانس دموکرات ها در کارولینای جنوبی را تغییر دهد.

از ابتدای قرن، جمهوری‌خواهان در 39 رقابت سراسری در کارولینای جنوبی با دموکرات‌ها به رقابت پرداختند و در 36 مورد از آنها پیروز شدند. نزدیکترین رقابت از زمانی که جیم رکس، سرپرست آموزش دموکرات، آخرین پیروزی را برای حزب خود در سال 2006 به دست آورد، رقابت فرمانداری در سال 2010 بود که نیکی هیلی با 4.5 درصد برنده شد.

دفاتر سراسری

ژنرال ریچارد اکستروم، بازرس جمهوری خواه، برای دوره ششم نامزدی ندارد و آلن ویلسون، دادستان کل جمهوری خواه، مخالفی ندارد زیرا او به دنبال یک دوره چهارم است.



منبع

نانسی میس، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده امیدوار است که از کمک کوچکی از تلاش های حزبش برای تقسیم بندی مجدد برای جلوگیری از تغییر احزاب ناحیه اول برای انتخابات سوم استفاده کند.

کارولینای جنوبی تضمین می‌کند که یک نماینده جدید کنگره در میان هفت نماینده آمریکا داشته باشد. راسل فرای، نماینده ایالت جمهوری خواه، پس از رأی گیری رایس به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور، تام رایس را در انتخابات مقدماتی شکست داد. فرای در ناحیه هفتم که از ساحل میرتل تا چارلستون امتداد دارد، با کهنه سرباز ارتش و رقیب دموکرات، داریل اسکات روبرو می شود.

جف دانکن، نماینده ایالات متحده، به دنبال یک دوره هفتم در ناحیه 3 است که بخش شمال غربی کارولینای جنوبی را پوشش می دهد.

ویور مشتاقانه توسط تشکیلات جمهوری خواه حمایت می شود. مبارزات انتخاباتی او تاکنون 800000 دلار در انتخابات مقدماتی و عمومی هزینه کرده است و سایر کمیته های سیاسی خارج از کشور نیز سهم زیادی در انتخاب او داشته اند.

اما به احتمال زیاد مبارزه سختی خواهد بود. دموکرات‌ها ۱۶ سال است که در یک رقابت سراسری پیروز نشده‌اند، تنها در چهار مسابقه از هشت مسابقه در سراسر کارولینای جنوبی کاندیدا دارند و در همه آنها با رقبای حمایت‌شده از سوی تشکیلات جمهوری‌خواه مواجه هستند.

کرتیس لوفتیس، گنجینه جمهوری خواه، به دنبال یک دوره چهارم در برابر سارا ورک، نامزد حزب اتحاد است، در حالی که هیو وترز، کمیسر کشاورزی جمهوری خواه، به دنبال یک دوره پنجم کامل در برابر کریس نلومز، نامزد حزب متحد شهروند و دیوید ادموند، نامزد حزب سبز است.

کانینگهام گفت که این موضع گیری نشان می دهد که مک مستر پس از چهار دهه حضور در سیاست، چقدر دور از دسترس است. او گفت: “سال 2022 است و فرماندار مک مستر می خواهد ازدواج همجنس گرایان را ممنوع کند.”

اسکات با مناظره ای در یک کمپین عمدتاً کم کلید موافقت نکرد. او بیشتر سال 2022 را صرف کمک به جمهوری خواهان دیگر در سراسر کشور کرده است.

دموکرات ها در سال 2018 کرسی مجلس نمایندگان آمریکا را در ناحیه 1 ساحلی تغییر دادند، اما در سال 2020 به جمهوری خواهان بازگشت.

دو نامزد فعلی جمهوری خواه هیچ مخالفی در رای گیری ندارند.

مک مستر، فرماندار از ژانویه 2017، تا حد زیادی در کارنامه خود فعالیت می کند. او از مالیات بر درآمد تصویب شده در سال جاری، تلاش برای توسعه بین ایالت ها و بهبود بزرگراه ها در سراسر ایالت و اقتصاد پر رونقی که از تعطیلی COVID-19 جان سالم به در برده است، می گوید.

طبق گزارش های فدرال، اسکات از ابتدای سال 2021 نزدیک به 27 میلیون دلار برای کمپین انتخاباتی خود هزینه کرده است، در حالی که متیوز از زمان اعلام نامزدی خود در اوایل سال جاری حدود 90000 دلار هزینه کرده است.

سناتور آمریکایی تیم اسکات به دنبال یک دوره شش ساله دوم و کامل علیه کریستل متیوز، نماینده ایالت دموکرات است.

کانینگهام، 40 ساله، می خواهد به مالیات بر درآمد ایالتی پایان دهد، ماری جوانا و شرط بندی های ورزشی را قانونی کند و از مک مستر برای تعلیق نکردن مالیات بر گاز ایالتی در زمان افزایش قیمت سوخت انتقاد کرده است. او چند روز قبل از انتخابات وعده داد نیمی از مشاغل کابینه را در دولت خود به جمهوری خواهان پیشنهاد دهد زیرا تنوع ایده ها برای او مهم است.