افت نظرسنجی های کتی هوچول می تواند کمپین او را برای فرمانداری نیویورک پیش ببرد

آلبانی، نیویورک – رقابت تنگاتنگ نیویورک برای فرمانداری هیچ کس را درگیر نمی کند.

یک سال پیش در نیوجرسی همسایه، فیل مورفی فرماندار دموکرات برای یک انتخاب مجدد آسان شرکت کرد. نظرسنجی ها این را نشان داد و حامیانش هم آن را احساس کردند. اما آنها اشتباه کردند: او برنده شد، اما تنها با 3 درصد.

آنا گرونولد در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

جاکوبز پیش بینی می کند که هوچول بوفالو بوفالو در زمین چمن خانه اش در بالای ایالت بهتر از سایر نامزدهای اخیر فرمانداری خواهد بود.

هوچول حمایت چندین رهبر برجسته یهودی را به دست آورده است، اما به نظر می رسد زلدین بر اساس تاییدیه ها مورد علاقه جامعه فعال مدنی است.

“فکر نمی‌کنم هیجان شخصی او واقعاً سوال باشد. سوال این است که آیا دموکرات‌ها در شهر نیویورک درک می‌کنند که این رقابت به اندازه کافی نزدیک به اهمیت است و آیا می‌روند و شرکت می‌کنند؟” او در مصاحبه ای گفت.

زلدین در حال نفوذ به شهر است، جایی که مشارکت بالای مردم برای نسل‌ها دموکرات‌های سراسر ایالت را جذب کرده است. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هوچول همچنان بر پنج ناحیه تسلط دارد، جایی که تعداد دموکرات‌های ثبت‌نام شده بیش از هفت به یک از جمهوری‌خواهان بیشتر است.

او در معدود دژهای حزب جمهوری خواه در شهر در استاتن آیلند و در بخش‌هایی از کوئینز مبارزات انتخاباتی انجام داده است، در حالی که هوچول قصد دارد پایگاهی را در سنگرهای دموکرات‌ها در بروکلین و منهتن انرژی بخشد که حامیانش می‌ترسند که مشتاق نباشند. او در حال برنامه ریزی برای یک گردهمایی وحدت با رئیس جمهور سابق بیل کلینتون در بروکلین، چاک شومر رهبر اکثریت سنا، شهردار اریک آدامز و تیش جیمز، دادستان کل است.

نظرسنجی ها نشان می دهد که هوچول بین 4 تا 11 امتیاز پیشتاز است – حاشیه ای کمتر از حد انتظار که دموکرات ها را در برتری قرار داده است. یک نظرسنجی داخلی اخیر هوچول او را تک رقمی کرد و کمتر از 50 درصد آرا را به دست آورد.

بورلی گفت که تمرکز تقریباً منحصر به فرد زلدین بر جرم و جنایت برای رای دهندگانی که نگران ایمنی در متروهای شهر هستند جذاب بوده است. او پیش بینی کرد که یهودیان آسیایی و ارتدوکس نیویورکی با مواضع او در مورد مسائل آموزشی اتخاذ خواهند شد.

در یک چرخش غیرمعمول دیگر برای نیویورک عمیقاً آبی، رقابت پولی نیز در محدوده اصلی کمپین تشدید شده است. سوابق مالی کمپین نشان می‌دهد در حالی که Hochul به طور کلی از مزیت جمع‌آوری کمک مالی برخوردار است، گروه‌های مستقل ۲۰ میلیون دلار از طریق دو ابر PAC برای کمک به Zeldin در هفته‌های اخیر جمع‌آوری کرده‌اند.

او گفت: “ما یک برنامه میدانی قوی در سراسر ایالت و به ویژه در شهر داریم.”

جیکوبز که همچنین رئیس حزب دموکرات در یکی از دو شهرستان لانگ آیلند است، گفت: «ممکن است در حومه ها کوتاه بیاییم، اما سخت برای حومه ها می جنگیم.

بر اساس گزارش رادیویی کاپیتول پرس روم، رئیس جمهور جو بایدن قرار است روز یکشنبه در یونکرز به او بپیوندد تا تلاش کند حمایت خود را در حومه شهر تقویت کند. این سومین سفر بایدن به نیویورک از اوایل اکتبر خواهد بود.

اکنون، رقابت نزدیک نیویورک بین کتی هوچول، فرماندار دموکرات و لی زلدین، نماینده جمهوری خواه، هر دو حزب را به سمت روزهای پر تب و تاب آخر مبارزات انتخاباتی سوق داده است. نگرانی در مورد حضور در انتخابات منجر به سیل پول، رویدادها و مهمانان ویژه شده است – از بیل و هیلاری کلینتون گرفته تا جو بایدن و کامالا هریس.

به گفته جو بورلی، عضو شورای شهر، که منطقه استاتن آیلند او به شدت جمهوری خواه است، جمهوری خواهان “شوق و شوقی را نشان می دهند که ما هرگز در چهار دوره ندیده ایم.” او همچنین در یک PAC طرفدار Zeldin کار می کند.

ایجاد پشتیبانی در سراسر نیویورک

زلدین در حاشیه مبارزه می کند و امیدوار است رای دهندگانی را که از حزب در قدرت در مورد جرم و جنایت و تورم ناامید شده اند، جذب کند.

زلدین – که اولین فرماندار جمهوریخواه یهودی نیویورک خواهد بود – گفته است که با یشیواها مداخله نخواهد کرد. آکادمی های خصوصی مذهبی به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه بسیاری از آنها با قوانین ایالتی که به آموزش سکولار کافی نیاز دارد پیروی نمی کنند، تحت نظارت شدید قرار گرفته اند. او همچنین با بسیاری از رای دهندگان آسیایی همسو شده است که بسیاری از آنها از حفظ آزمون ورودی دبیرستان های دولتی تخصصی شهر حمایت می کنند.

اما او همچنین هشدار داد که هوچول ممکن است در حومه شهر نیویورک، از جمله زمین چمن خانگی زلدین در لانگ آیلند، که دارای نزدیک به 2.2 میلیون رای دهنده است – حدود 18 درصد کل ایالت، با مشکل مواجه شود.

هوچول صبح جمعه در CNN گفت: «وقتی دموکرات‌ها به میدان بیایند، ما پیروز می‌شویم». من فکر می‌کنم آنچه در نظرسنجی‌ها مشخص نمی‌شود این است که در نهایت، واقعاً انرژی روی زمین وجود دارد. زودتر خود را نشان نمی‌دهد، اما شما فقط باید در روز انتخابات به اوج خود برسید.»

یگر گفت که شور و هیجان جمهوری خواهان در مناطق یهودی ارتدوکس مانند محله بورو پارک بروکلین در دو دهه گذشته دیده نشده بود: “محله های بورو پارک به طور قابل توجهی و تقریباً منحصراً از نماینده کنگره زلدین حمایت می کنند.”

“در دو هفته گذشته، ما شاهد اقدامات بیشتری از کمپین Hochul برای انجام آن بوده ایم.”

زلدین هفته گذشته در مصاحبه ای گفت: “اگر در شهر نیویورک کمتر از 30 درصد کسب کنید، نمی توانید برنده شوید.” “اگر در شهر نیویورک بیش از 35 درصد کسب کنید، بسته به اینکه این عدد در شمال 35 درصد باشد، از دست دادن بسیار دشوار می شود.”

دموکرات‌ها امیدوارند که این نظرسنجی‌ها زنگ خطری برای پایگاه آنها باشد – که نام‌نویسی محض آن‌ها در مجموع جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها کوتوله است.

استیون سخنگوی کالج سینا گفت: «این واقعیت که نظرسنجی‌ها فشرده‌تر از آن چیزی است که هر کسی انتظار داشت، به هر دو طرف فرصتی عالی و پیامی عالی می‌دهد تا رای‌دهندگان خود را با «نزدیک است، ما می‌توانیم برنده شویم. نزدیک است که ممکن است ببازیم.» رای دهندگان خود را تشویق کنند. گرینبرگ، که چندین رقابت دموکرات در سراسر ایالت را مدیریت کرده است.

جان پل لوپو، مشاور دموکرات مستقر در شهر، که برای هوچول کار نمی کند، گفت که فرماندار تابع روندهای ملی است که “در کنترل او نیست” – مانند تغییر سیاسی به راست در میان برخی از رای دهندگان لاتین و سفیدپوست.

دیانا آیالا، عضو شورای شهر، یک دموکرات حامی هوچول، گفت که رای دهندگان او به هوچول رای خواهند داد، اما آنها از این رقابت هیجان زده نیستند.

مناطق یهودی ارتدوکس بروکلین دو سال پیش برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انتخاب شد.

این رقابت به معیارهای منطقه ای کاهش می یابد که مدت ها دستور العمل برای انتخابات نیویورک بوده است: جمهوری خواهان باید در شمال ایالت، حومه شهر و بیش از 30 درصد آرا در شهر نیویورک پیروز شوند. دموکرات‌ها باید امتیاز را در شهر به شدت آبی بالا ببرند، و سپس در بقیه ایالت‌ها به نتیجه برسند یا کمی جلوتر باشند.

جی جاکوبز، رئیس حزب دموکرات ایالتی، روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که رقابت رقابتی باعث افزایش مشارکت و کمک به دموکرات‌ها، به ویژه در شهر خواهد شد.

در نتیجه، هزینه‌های تبلیغات نزدیک است، با توجه به داده‌های AdImpact، زلدین و گروه‌هایش 9.3 میلیون دلار در تبلیغات از 18 اکتبر در مقایسه با 9 میلیون دلار توسط Hochul و متحدانش کاهش داده‌اند. بیشتر پول در بازار رسانه ای گران شهر نیویورک خرج شده است.

«مردم جامعه من معمولاً به سمت رئیس فعلی می روند، مگر اینکه دلیلی برای این کار وجود نداشته باشد، و در مورد نماینده کنگره، زلدین، او در سال گذشته یا بیشتر به طور مکرر به جامعه ما آمده است. او یک مقدار شناخته شده است.

جمال بیلی، سناتور ایالتی، گفت: «در نهایت، در نهایت، من فکر می‌کنم که مطمئن شوید که مشارکت مردم را افزایش می‌دهید و اطمینان حاصل کنید که مردم به این انتخابات توجه می‌کنند – اینکه آنها مهم هستند؛ آنها نتیجه‌بخش هستند». -برونکس)، که ریاست کمیته دموکرات برونکس را بر عهده دارد.

نکته کلیدی برای ایالت هوچول، برنده شدن اکثر شهرستان‌های بزرگ‌تر است، مانند مونرو، اونونداگا، آلبانی و زمین اصلی او در ایالت – پرجمعیت‌ترین شهرستان ایالتی. شهرستان حومه وستچستر، شمال شهر نیویورک، نیز کلیدی است: پیروزی‌های کومو با پیروزی‌های قدرتمند در محلی که زمانی محله او بود، تقویت شد.

هر دو نظرسنجی چهار سال پیش دموکرات‌ها را متحیر می‌کرد، زمانی که اندرو کومو، فرماندار سابق، مارک مولینارو، رقیب جمهوری‌خواه خود را با 84 درصد به 16 درصد برتری داد.

به گزارش نیوزدی، تعداد رای‌گیری‌های اولیه تا روز چهارشنبه افزایشی را در لانگ آیلند نشان داد که نشانه خوبی برای زلدین بود. همچنین انتظار می‌رود که مشارکت مردمی در بخش‌هایی از ایالت بالا که در آن رقابت‌های مجلس فشرده وجود دارد، قوی باشد.

او می‌گوید: «او بسیار دوست‌داشتنی است، به‌ویژه در غرب نیویورک، نه فقط در زادگاهش.

نبردی برای رای دهندگان شهر نیویورک

نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک در 18 اکتبر نشان داد که او با 59 درصد به 37 درصد از زلدین در شهر پیشتاز است، اما در مجموع تنها 4 امتیاز از او پیشی گرفته است – یکی از نزدیک ترین نظرسنجی های عمومی. نظرسنجی کالج سینا که در همان روز منتشر شد نشان داد که او مزیت شهری بسیار بهتری دارد: 70 درصد به 23 درصد و در مجموع با 11 امتیاز برنده شده است.

من معتقدم که فرماندار در بخش‌هایی از ناحیه من، در هارلم شرقی و برونکس جنوبی، وضعیت خوبی خواهد داشت، اما می‌دانم که در چند سال گذشته شاهد روندی بوده‌ایم که در آن رای‌دهندگان لاتین تبار که دموکرات‌ها ثبت‌نام شده بودند، دیده‌ایم. آیالا در مصاحبه ای گفت: خطوط حزب را تغییر دهید.

زلدین موازنه پیروزی را تصدیق کرد، که یک جمهوری خواه در سراسر ایالت از زمانی که جورج پاتاکی برای سومین بار به عنوان فرماندار در سال 2002 برنده شد، به آن دست نیافته است.