یک زن از کارولینای شمالی بالاخره صاحب خانه شد و متوجه شد که مستأجر قبلی خانه را در Airbnb اجاره کرده است.

صاحب خانه قبلی به سیبورت گفت که دقیقاً همین موضوع برای او اتفاق افتاده است.

به گفته ترونوما، پس از اینکه تقریباً 10 بار با Airbnb تماس گرفت، این سایت در ماه مه فهرست را حذف کرد، اما ترونوما وقتی متوجه شد که مستأجر قبلی آن را برای دومین بار پس از فروختن ملک به سیبورت در اکتبر در اکتبر، دوباره فهرست کرده است، شوکه شد. .

در بیانیه آمده است: “و پس از بررسی، ما فهرست را از پلتفرم حذف کردیم.” «همه میزبان‌های Airbnb باید تأیید کنند که مجوز فهرست کردن فضای خود را دارند، و در صورت گزارش نگرانی به ما، بررسی می‌کنیم و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم».

مالک قبلی که ملک را به مدت سه سال به مستأجر قبلی اجاره کرده بود، لوری ترونوما، با سیبورت تماس گرفت.

سیبورت گفت: «فکر می‌کنم در پاسخ Airbnb، من واقعاً اذیت شده‌ام، زیرا گفته‌اند وقتی این مشکلات پیش می‌آید، آنها را بررسی می‌کنند و اقدام می‌کنند و بیش از 10 بار که شکایت کردیم، اقدامی انجام نشده است».

ناتالی سیبورت گفت از اینکه متوجه شد خانه جدیدش در Airbnb اجاره شده است شوکه شده است.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    به گفته سیبورت، روز بعد، شماره تلفن مستاجر از توضیحات فهرست حذف شده بود.

    Airbnb در بیانیه ای به Insider گفت که “مسائلی مانند تجربه گزارش شده نادر است.”

    سیبورت گفت: «بنابراین فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که او قطعاً هنوز به آن دسترسی داشته است، که واقعاً ناامیدکننده است.

    ترونوما به اینسایدر گفت: «وقتی به ملک دسترسی پیدا کردیم، دیدیم که روی درها قفل و یادداشتی روی یخچال وجود دارد. “من وارد برنامه شدم و آن را جستجو کردم و از دیدن لیست Airbnb متعجب و بسیار عصبانی شدم.”

    یک زن از کارولینای شمالی که اخیراً اولین خانه خود را خریداری کرده است، گفت که پس از اینکه متوجه شد مستأجر قبلی هنوز آن را به مهمانان اجاره می‌دهد، مجبور شد فرآیندی دشوار را طی کند تا Airbnb خانه‌اش را از سایت خود حذف کند.

    چگونه می‌توانند آن فهرست را برای چند روز کنار بگذارند؟» ترونوما گفت. “و یکی از چیزهایی که من به آن فکر کردم، اگر صاحب خانه اسلحه داشت و آن مهمان سعی می کرد وارد مکانی شود که فکر می کرد رزرو کرده است، منظورم این است که می توانست پایان بسیار بدی داشته باشد و بدون تقصیر باشد. یا صاحب خانه یا مهمان.”

    سیبورت گفت که پس از یافتن شماره تلفن او در توضیحات فهرست، با مستاجر قبلی تماس گرفت، اما آنها به او گفتند که نمی‌توانند فهرست را حذف کنند زیرا دیگر به حساب دسترسی ندارند.

    سیبورت گفت که دومین فهرست Airbnb پس از پوشش رسانه‌ای حذف شد، اما بیم آن است که خانه‌اش دوباره فهرست شود.

    سیبورت چندین بار با شرکت تماس گرفت تا فهرست را حذف کند، اما فایده ای نداشت.

  • هنگامی که ناتالی سیبورت، 26 ساله، در ماه اکتبر به خانه جدید خود نقل مکان کرد، با دیدن مردی که با چمدانش آمد و از او در مورد تحویل گرفتن سوال پرسید، گیج شد. وقتی مرد رزرو خود را برای ماندن در خانه به او نشان داد، گیج شد.

    ناتالی سیبورت.با حسن نیت از ناتالی سیبورت

    • ناتالی سیبورت.

      “آنها اقدامی در مورد بررسی پس‌زمینه انجام ندادند. من فقط احساس می‌کنم که این واقعاً در جایی از بین رفته است و فکر نمی‌کنم که باید باشد.”

      ترونوما به سیبورت گفت که مستاجر قبلی چندین مشکل با انجمن مالکان خانه داشته است، از جمله اجاره دادن جای پارک به دیگران در Neighbor.com و فهرست کردن ملک به عنوان ملک خود در Airbnb برای مدت طولانی، اما مشخص نشده.

      او گفت: “وقتی لیست هنوز آماده بود، من نمی خوابیدم، خوشبختانه تا حدودی یک سگ ترسناک دارم، بنابراین کمی احساس امنیت می کنم، و از زمانی که اولین پسر ظاهر شد، دوربین ها را نصب کرده ام.”

      سیبورت گفت که چندین بار با Airbnb تماس گرفته و سعی کرده خانه خود را از فهرست حذف کند. او اسناد پایانی و سند را ارائه کرد، اما به او گفته شد که با میزبان که مستاجر قبلی بود تماس بگیرد.

      سیبورت از طریق جستجوی سوابق عمومی متوجه شد که مستأجر قبلی به دلیل “جرایم بسیار جدی” دستگیر شده است و از اینکه می‌دانستند می‌توانند از بررسی سوابق Airbnb عبور کنند، شوکه شد.

      ترونوما گفت: «شکه شدم و عصبانی بودم و دوباره با دیوانگی شروع به نوشتن Airbnb کردم و گفتم: «باورم نمی‌شود که این اتفاق می‌افتد». “بیچاره ناتالی، او مجبور نبود با هیچ یک از اینها کنار بیاید.”

      سیبورت که فکر می کرد این یک کلاهبرداری است، گفت که با انجمن صاحب خانه های محله اش تماس گرفت. سپس یکی از اعضا فهرست Airbnb را که مستاجر قبلی فهرست کرده بود به او نشان داد. این عضو همچنین به سیبورت گفت که همین موضوع در مورد صاحب خانه قبلی نیز اتفاق افتاده است.

      سیبورت گفت آنچه که او را بیشتر از همه در مورد تجربه‌اش آزار می‌دهد، پاسخ Airbnb بود.

      سیبورت گفت: «تمام پنج ثانیه طول کشید تا چیزهای زیادی در مورد شخصی که این فهرست را ارسال کرده یاد بگیرم، و هرگز نباید از هیچ گونه بررسی پیشینه ای عبور می کرد. این عامل دیگری است که به عنوان فردی که از Airbnb استفاده می‌کند بسیار نگران‌کننده است و اینکه به او اجازه داده شد این را اجاره کند.»

      سیبورت گفت: «فکر نمی‌کنم بدون دستیابی رسانه‌ها، هر اتفاقی می‌افتاد. به یک معنا احساس امنیت بیشتری می‌کنم، اما حدس می‌زنم از آنجا که برداشته شد و دوباره قرار گرفت، هنوز هم در پس‌زمینه ظاهر می‌شود، مانند «اوه، این می‌تواند دوباره قرار داده شود و کسی می‌تواند ماه‌ها بعد ظاهر شود. .”

      سیبورت به اینسایدر گفت: “نمی‌دانستم چه اتفاقی دارد می‌افتد. و دستورالعمل‌های تلفن او را دیدم که چگونه وارد شوم، که آدرس من است.”