بایدن از قانون جدیدی حمایت می کند که به کهنه سربازانی که از قرار گرفتن در معرض گودال سوختگی رنج می برند کمک بیشتری می کند: “مزایای واقعی هستند”

کارشناسان گفته‌اند که اگرچه ایجاد ارتباط قطعی بین قرار گرفتن در معرض گودال سوختگی و برخی مشکلات سلامتی مانند سرطان و آسم دشوار است، قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض دود سمی می‌تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی شود.

به گفته کاخ سفید، از زمانی که بایدن این قانون را امضا کرده است، بیش از 185000 کهنه سرباز برای دریافت مزایا درخواست داده اند. بیش از 730000 جانباز نیز غربالگری برای قرار گرفتن در معرض سمی دریافت کرده اند که نزدیک به 39 درصد آنها نگرانی از قرار گرفتن در معرض آنها را گزارش کرده اند.

او گفت: «برای خانواده‌هایی که متحمل خسارت نهایی می‌شوند، این به معنای دسترسی بالقوه به بیمه عمر، مزایای شهریه، کمک وام مسکن، کمک هزینه ماهانه است – و این واقعی است، کم نیست.»

او گفت که بسیاری از بهترین آموزش‌دیده‌ترین و قوی‌ترین جنگجویان جهان از طریق استقرار «با سردرد، بی‌حسی، سرگیجه، سرطان» به ایالات متحده آمده‌اند.

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن، با نامیدن آن یکی از “مهم ترین” قوانین اخیری که به تصویب رسیده است، روز جمعه از قانونی که در ماه اوت امضا کرده بود، مزایای مراقبت های بهداشتی را برای جانبازانی که از قرار گرفتن در معرض چاله های سوختگی سمی رنج می برند، افزایش داد.

این قانون به جانبازانی که در معرض گودال‌های سوخته هستند، به مراقبت‌های پزشکی و پرداخت‌های ناتوانی بیشتری دسترسی دارند. همچنین وزارت امور جانبازان را ملزم می‌کند که برخی از بیماری‌های ریوی و سرطان‌ها را مرتبط با قرار گرفتن در معرض آن فرض کند، به این معنی که جانبازان برای دریافت غرامت نیازی به اثبات بیماری خود از گودال‌های سوختگی ندارند. به گزارش آسوشیتدپرس، پیش از این، حدود 70 درصد از ادعاهای ناتوانی مربوط به گودال های سوختگی توسط VA به دلیل کمبود شواهد، داده های علمی و اطلاعات وزارت دفاع رد شده بود.

بایدن در مورد خطر ناشی از چاله ها صحبت کرد و گفت: «این حفره ای است بین هشت تا 10 فوت ارتفاع، 12 فوت عمق، به اندازه یک زمین فوتبال، مستطیل بزرگ و هر چیز زشت لعنتی در جهان ما در آن سوخته است. ”

بایدن گفت که به وزارت امور کهنه سربازان دستور داده است که 23 شرط فرضی در قانون را فوراً بررسی کند. او گفت: “من از همه جانبازان این دهه های جنگ می خواهم که در مراقبت های بهداشتی VA ثبت نام کنند تا از نظر قرار گرفتن در معرض سمی غربالگری شوند و به سرعت ادعای خود را ثبت کنند.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

کاخ سفید گفت، وزارت امور کهنه‌سربازان رسیدگی به دعاوی جانبازان لاعلاج را از روز دوشنبه آغاز کرد و حدود 2500 مورد از جانبازان به‌عنوان خود شناسایی شدند. دولت رسیدگی به دعاوی سایر جانبازان را در ژانویه آغاز خواهد کرد.

بایدن در یک مرکز گارد ملی و رزرو در نیو کسل، دل، گفت: قانون جدید، که قانون PACT نامیده می‌شود، به VA اجازه می‌دهد تا سریع‌تر حرکت کند تا مشخص کند که آیا یک کهنه سرباز واجد شرایط مزایای قانون است یا خیر. پسر فقید، بو بایدن. “و مزایای واقعی هستند، آنها مزایای واقعی مانند غربالگری مواجهه هستند… این به معنای امکانات جدید، تحقیقات جدید، کارکنان مراقبت های بهداشتی بیشتر در بیمارستان های VA است.”

این موضوع برای بایدن شخصی است، او گفته است که معتقد است سرطان مغز پسرش با قرار گرفتن در معرض گودال‌های سوختگی در طول اعزام او به عراق در سال 2008 مرتبط بوده است. بایدن در اظهارات خود گفت که به یاد می‌آورد زمانی که بو، که در سال 2013 تشخیص داده شد، با او تماس گرفت. گفتن که در حین دویدن به زمین افتاده بود.