تصویری که به ما نشان می دهد برنامه کاخ برای حرکت از هری و مگان

به دنبال اتهامات واقعی شاهزاده هری – که برادرش او را از خانواده “قلدری” کرد، پدرش دروغ گفت و ملکه فقید در حالی که همه چیز در جریان بود ساکت نشست – همه نگاه ها به واکنش بقیه اعضای خانواده بود که در معرض آن قرار گرفتند. نگاه عمومی

امروز (جمعه، 16 دسامبر)، پادشاه در حال رقصیدن با بازماندگان هولوکاست در یک مرکز اجتماعی در جاده فینچلی لندن در یک شغل سلطنتی بود.

پادشاه در اطراف مرکز اجتماعی JW3 در شمال لندن گشت زد تا از کار این مرکز مطلع شود - ایان ووگلر/پول از طریق AP

منابع متعدد امیدهایی را برای “قانون کاهش بازده” ذکر می کنند: هر چه زوج ها بیشتر بگویند، نظریه پیش می رود، ارز بیشتری از دست می دهد. یا همانطور که یکی می گوید: “در این مرحله، آنها فقط زخمی را که خودشان ایجاد کرده اند می خراشند.”

وعده “صداقت خام و سرکش”، به دوران کودکی هری، شکست ازدواج والدینش و ضربه روحی مرگ مادرش می پردازد. گفته می‌شود کاخ از محتوای آن بی‌اطلاع است، تصمیم گرفته است که «در صورت آمدن با آن برخورد کند».

کری و بوسه، نور شمع و سرود وجود داشت. دریایی از لباس‌های جشن بورگوندی و کرم و فرزندان سلطنتی با رفتار بی‌عیب و نقص در قلب خانواده.

گفته می شود که آنها از اینکه سرانجام داستان خروجشان از بریتانیا را در آنجا می بینند، خیالشان راحت است، امیدوارند که به مردم کمک کند تا بفهمند که چگونه آنها “چاره ای جز ترک” ندارند. هری به بینندگان گفت که آنها “در حال حرکت هستند”.

علاوه بر این، اگر آن «دریافت‌ها» – به زبان توییتر – توسط هری و مگان نگهداری می‌شود، آن‌ها نیز در اختیار کسانی قرار می‌گیرند که پشت سر گذاشته‌اند. دستیاران سابق، کارکنان فعلی و حتی خود خانواده سلطنتی (احتمالاً ویلیام از آنچه در آن پیام متنی مرموز هری روی صفحه دریافت کرده بود آگاه بود).

پادشاه، همسر ملکه، شاهزاده و پرنسس ولز و خانواده بزرگتر در کلیسای وست مینستر در یک نمایش بی‌گمان از وحدت گرد هم آمدند - YUI MOK/POOL/AFP از طریق Getty Images

هری در مورد کاخ و خانواده اش گفت: “من مجبور شدم با این واقعیت صلح کنم که احتمالاً هرگز پاسخگویی واقعی یا عذرخواهی واقعی نخواهیم داشت.” “میدونی، من و همسرم داریم ادامه میدیم. ما روی اتفاقات بعدی تمرکز کرده ایم.»

این با هم بودن نمی توانست بیشتر از این بین خانواده سلطنتی باقی مانده در انظار عمومی این هفته مشهود باشد. با پشت سر گذاشتن فیلم‌های مستند نت‌فلیکس و پیش‌روی Spare، آنچه که آنها در حریم خصوصی کریسمس ساندرینگهام هفته آینده مورد بحث قرار می‌دهند ممکن است داستان دیگری باشد.



منبع

آنها با انتقاد می‌افزایند: «چرا این گفتگوها را خصوصی نمی‌کنند، چرا – بعد از همه چیز – از طریق رسانه‌ها این صحبت‌ها را انجام می‌دهند؟»

اما هیچ شناختی از نقش آنها در همه اینها وجود ندارد، هیچ پاسخگویی و هیچ امتیازی وجود ندارد.

برای کسانی که می‌پرسند چه اتفاقی برای خانواده‌ای از هم گسیخته و گروه چهارجانبه‌ای که زمانی به عنوان «چهار فور» شناخته می‌شد، چه خواهد بود، هیچ نشانه واضح‌تری وجود ندارد.

یک منبع سلطنتی شانه بالا انداخت: «برنامه حفظ آرامش و ادامه دادن است. “این بسیار ناراحت کننده است، بسیار خسته کننده است، اما آنها را از کار منحرف نمی کند.”

خود کاخ، در حال حاضر، به نظر می رسد مصمم است به این سوال با سکوت پاسخ دهد. افکار پادشاه و شاهزاده ویلیام پخش نشده است. هر گونه به روز رسانی به پاسخ به یاد ماندنی ملکه فقید “خاطرات ممکن است متفاوت باشد” پس از آن که مصاحبه اپرا صادر نشده است.

چیزی که او نگفته این است که دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد: یک خاطرات اعتراف‌کننده 416 صفحه‌ای با عنوان تحریک‌آمیز Spare که در 10 ژانویه منتشر می‌شود. از هر گونه ذکری به هیچ وجه اجتناب کردم، انتظار نمی رود که آنها در کتاب به همین شکل عمل کنند.

برخی دیگر کمتر بلغمی هستند. یکی دیگر می‌گوید: «آنها می‌گویند صلح می‌خواهند، اما می‌خواهند بروند و دوباره این کار را انجام دهند». «دو ساعت اپرا، شش ساعت نتفلیکس و یک کتاب در آینده. و به چه چیزی خلاصه می شود؟ من یک دفعه توسط برادرم فریاد زدم؟ چه مقدار بیشتر به این موضوع اهمیت می دهد؟»

آنچه دوک و دوشس ساسکس از کالیفرنیا از آن ساخته اند، حدس هر کسی است.

یکی از کسانی که آنها را در زمان اقامتشان در بریتانیا می‌شناخت، می‌گوید: «آن‌ها هنوز خیلی عصبانی هستند». «عمق خشم و ناراحتی آنها به همراه این تصور به قدری مشهود است که مستحق نوعی عذرخواهی هستند.

یکی از منابع می گوید: «درگیر شدن فایده ای ندارد. “حالا آنها [the Sussexes] آن را از سینه خود برداشته اند، شاید بتوانند ادامه دهند. اما بهشت ​​نگذار آن را به چالش بکشی، [or] همه ما باید این چرخه را از نو شروع کنیم.»

حامیان این زوج به همه چیزهایی اشاره می‌کنند که تا کنون ناگفته گذاشته‌اند، با فقدان جزئیاتی که نشان می‌دهد برگه‌های برنده – از جمله هویت آن “نژادپرست” سلطنتی – هنوز در صورت لزوم در آینده پخش نخواهد شد. اما، یک منبع به صراحت می گوید: “آس ها به طور فزاینده ای شبیه جوکرها هستند.”

از برخی جهات، ورود خانواده سلطنتی به کلیسای وست مینستر در عصر پنجشنبه برای یک کنسرت سرود کریسمس می‌توانست صحنه‌ای از هر زمانی در قرن گذشته باشد. این که در واقع چند ساعت پس از یک مستند بسیار مدرن نتفلیکس منتشر شد، کسی را فراری نداد.

پادشاه، همسر ملکه، شاهزاده و پرنسس ولز و خانواده بزرگتر در کلیسای وست مینستر در یک نمایش بی‌گمان از وحدت گرد هم آمدند – YUI MOK/POOL/AFP از طریق Getty Images

شایان ذکر است، برخی گفته می‌شود که ساسکس‌ها پس از پخش کامل نارضایتی‌هایشان و مجبور شدن خانواده سلطنتی به آنها، به «آشتی» در سال آینده امیدوارند. این تئوری می‌گوید، وقتی گرد و غبار بعد از نت‌فلیکس و اسپیر فرو می‌نشیند، راه بازگشتی وجود دارد – اگرچه مسلماً، هری و مگان خود نشانه‌ای از تمایل چندانی برای بردن آن در مقابل دوربین‌ها نشان نمی‌دهند.

اکنون در راس بنیاد آرچول، پس از خروج ماندانا دیانی، مدیر عملیات، هری و مگان می‌خواهند روی واحد خانواده‌شان تمرکز کنند. اینکه آیا آنها می توانند از شتاب مکاشفات شخصی خود برای ایجاد «زندگی خدماتی» معناداری که به دنبال آن هستند، سرمایه گذاری کنند، هنوز مشخص نیست.

در آن کنسرت سرود ابی وست مینستر، که قرار بود در شب کریسمس پخش شود، ویلیام از یکی از سخنرانی های کریسمس خود مادربزرگ فقیدش قرائتی کرد.

او گفت: “در کریسمس من همیشه از این که چگونه روح با هم بودن در قلب داستان کریسمس نهفته است، شگفت زده می شوم.”

با این وجود، تمایل به توضیح – اینکه سلطنت همیشه می‌دانست که چه دارایی در مگان دارد، که از استقبال «ستاره‌های راک» از جدیدترین عضوش مضطرب نمی‌شدند – کاملاً بلعیده شده است.

یک ناظر کهنه کار می‌گوید: «هر چیزی که کسی می‌تواند بگوید، استدلال بیشتری است و هیچ راه‌حلی وجود ندارد». «در نهایت لباس‌های کثیف بیشتری پخش می‌کنید. در حال حاضر به طرز وحشتناکی نامناسب به نظر می رسد، اما حداقل یک طرف توانسته است سطحی از شأن خود را حفظ کند.»

«آنها همه این چیزها را در مورد کل خانواده می گویند، سپس برمی گردند و فکر می کنند که شفا می تواند آغاز شود؟ در حالی که پس لرزه ها و امواج این بمب که آنها به تازگی رها کرده اند هنوز ادامه دارد؟ آیا تا به حال برگشته‌اند و گفته‌اند که ما هم چیزهایی یاد گرفته‌ایم و چگونه می‌توانیم رشد کنیم؟»

برای خانواده سلطنتی، کریسمس در راه است و چرخه سلطنت ادامه دارد. پادشاه به مادرش ادای احترام خواهد کرد و احتمالاً در اولین پیام کریسمس خود به هر دو پسرش گرمی نشان خواهد داد. خانواده در ساندرینگهام حضور خواهند داشت و در سال جدید، نامزدی سلطنتی دوباره آغاز خواهد شد.

اگر ساسکس‌ها بخواهند، مثلاً برای تاج‌گذاری و ظاهر شدن در بالکن، به جمع بازگردند، برخی استدلال می‌کنند که بلعیدن غرور از هر طرف برای هماهنگی ارزشش را دارد.

اما اگر مردم مجذوبی امیدوار به تلافی جویانه برای گسترش درام بودند، تا کنون به شدت ناامید شده اند. کلمه اصلی خانواده سلطنتی؟ کرامت. یقیناً خستگی در پشت پرده، اما قبل از هر چیز وقار در ملاء عام.

دیگری که آزادانه‌تر از بیرون دیوارهای کاخ صحبت می‌کند، دیدگاه واضح‌تری در مورد اینکه چرا خانواده باید ساکت بمانند دارد. یک منبع می‌گوید: «این یک سریال صابونی است که هیچ‌کس نمی‌خواهد در حال حاضر آن را تماشا یا گوش کند. «همه در دنیای واقعی چیزهای واقعی برای نگرانی دارند. خسته کننده است.»

و ساسکس ها چطور؟ به گفته روزنامه دیلی تلگراف، این طرح نگاه به آینده است.

پادشاه در اطراف مرکز اجتماعی JW3 در شمال لندن گشت زد تا از کار این مرکز مطلع شود – ایان ووگلر/پول از طریق AP

دوستان پادشاه تکرار می کنند که هری “بسیار دوست داشتنی” است و دری برای بازگشت او “همیشه باز است”. در واقع، ساسکس ها باید به مراسم تاج گذاری دعوت شوند. یک منبع می‌گوید: “اگر آنها شرکت کنند، این به آنها بستگی دارد.”

یک منبع کاخ می‌گوید: «کرامت برای خانواده مهم است و من فکر می‌کنم که پاسخ آنها واقعاً محترمانه بوده است.

یک منبع می گوید: «مردم به طور فزاینده ای از شنیدن این نسخه بسیار یک طرفه از رویدادها که در سراسر جهان پخش می شود اذیت می شوند.