برنده جدید دوشیزه آمریکا معتقد نیست که شرکت کنندگان باید ازدواج کنند یا بچه دار شوند

استنکه گفت: “سازمان دوشیزه آمریکا سالانه 5 میلیون دلار به زنان در سراسر کشور اهدا می کند و این زندگی را تغییر می دهد.” “دریافت تحصیلات به من این امکان را می دهد که به عنوان یک دانشجوی مهندسی هسته ای و یک مدافع انرژی هسته ای آینده به کار خود ادامه دهم.”

استنکه پنجشنبه شب تاجگذاری کرد.خانم آمریکا

استنکه به Insider گفت که او بر این قانون پایبند است که شرکت کنندگان نمی توانند ازدواج کنند یا بچه دار شوند.

  • “اگر یکی از والدین جوانی باشد که در کالج است و تلاش می کند مدرک خود را دریافت کند، یا فقط کار می کند و می خواهد در مسابقه دوشیزه آمریکا شرکت کند، احساس می کنم برای او مهم است که بداند می تواند این کار را انجام دهد و هیچ کاری وجود ندارد. محدودیت ها،” او ادامه داد.

    “من فکر می کنم که دوشیزه آمریکا شغل بسیار منحصر به فردی است و صادقانه بگویم، من نگران این هستم که در حال حاضر وقتی این شغل را بر عهده می گیرم و دائماً در جاده هستم، با گربه هایم در خانه چه کار خواهم کرد.” شریر گفت.

    کامیل شریر، نود و نهمین برنده دوشیزه آمریکا، روز پنج‌شنبه بر جای می‌نشیند.

    استنکه نماینده ویسکانسین در طول این مسابقه بود که در موهگان سان آرنا در آنکاسویل، کانکتیکات برگزار شد.

    براون می‌گوید: «احساس می‌کردم در صورتی که مادری در حال تماشای این فیلم باشد، مهم است که یک صدای مخالف وجود داشته باشد، زیرا ما هرگز نمی‌دانیم که چگونه کسی پدر و مادر می‌شود.»

    برایان لو، سخنگوی سازمان دوشیزه آمریکا، به اینسایدر گفت که برنامه‌ای برای تغییر این قانون “در حال حاضر” وجود ندارد.

    استنکه به Insider گفت: «این خانم آمریکا است و ما بین 18 تا 26 سال سن داریم و در قرارداد همین الان توضیح داده شده است که شما باید مجرد باشید. ما زمان زیادی را در جاده می گذرانیم.»

    استنکه اولین برنده دوشیزه آمریکا نیست که بر قاعده این سازمان می ایستد. کامیل شریر، که عنوان دوشیزه آمریکا 2020 را به دست آورد، در آن زمان به اینسایدر گفت که معتقد نیست شرکت کنندگان در این مسابقه باید ازدواج کنند یا بچه دار شوند.

    شریر و دوشیزه جورجیا 2020 ویکتوریا هیل در طول پخش دوشیزه آمریکا گفتند که معتقدند برنده مسابقه باید مجرد باشد و فرزندی نداشته باشد. کارامو براون و کلی رولند که داوران مسابقه آن سال بودند، بعداً مخالف پاسخ های خود صحبت کردند.

    خانم آمریکا 2020 کامیل شریر.اریک لیبوویتز/گتی ایماژ

    خانم آمریکا 2022 گریس استنکه

    وی افزود: موقعیت دوشیزه آمریکا موقعیتی فوق‌العاده سخت است که به طور متوسط ​​نیاز به 20000 مایل سفر ماهانه و بازدید از شهرهای سراسر کشور برای حداکثر 48 ساعت در هر زمان دارد.

    استنک همچنین از خانم آمریکا به خاطر کمک به پرداخت هزینه تحصیل او تقدیر کرد. او تقریباً 70000 دلار کمک هزینه تحصیلی از این سازمان دریافت کرده است و گفت که شرکت در مقطع کارشناسی ارشد اکنون یک گزینه است.

    خانم آمریکا 2023 گریس استنکه

    رولند گفت: «از اینکه کارامو این را گفت خیلی خوشحال شدم. ما در سال 2020 به دهه آینده خود نزدیک می شویم. ما می توانیم هر کاری، هر زمان و هر طور که بخواهیم انجام دهیم، قوانین را تعیین می کنیم.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    مادران و زنان متاهل در حال حاضر نمی توانند برای دوشیزه آمریکا رقابت کنند و گریس استنکه که روز پنجشنبه به عنوان برنده جدید انتخاب شد، معتقد نیست این قوانین باید تغییر کنند.

    استنک در حالی که روز جمعه با اینسایدر صحبت می کرد، گفت که معتقد است برنده دوشیزه آمریکا نباید ازدواج کند یا بچه داشته باشد زیرا این نقش سختی است.

    میس ویسکانسین، گریس استنک، پنجشنبه شب برنده دوشیزه آمریکا 2023 شد.

  • اوایل امسال اعلام شد که زنان و مادران متاهل اجازه خواهند داشت برای اولین بار از سال 2023 در مسابقات Miss USA و Miss Universe شرکت کنند. این یک تغییر بزرگ بود، تغییری که Miss Universe 2020 Andrea Meza به Insider گفت زمان زیادی در راه است. .

    او گفت: ما زمان زیادی را در جاده می گذرانیم. این یک موضع بسیار سختگیرانه است.»

  • خانم جدید آمریکا، گریس استنکه.خانم آمریکا