بایدن از فروش 15 میلیون بشکه نفت ذخیره خود خبر داد

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

بایدن در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا اقدامات او در روز چهارشنبه برای تقویت دموکرات ها در انتخابات انجام شده است، گفت: “این به هیچ وجه انگیزه سیاسی ندارد.”

بایدن که ماه‌ها شرکت‌های نفتی را برای افزایش تولید نفت تحت فشار قرار داده است، گفت که اعلامیه‌اش برای پر کردن مجدد ذخایر نفت باید به صنعت نفت اطمینان دهد که «هم‌اکنون می‌توانند برای افزایش تولید سرمایه‌گذاری کنند با اطمینان از اینکه می‌توانند نفت خود را بفروشند. به ما.”

بایدن اذعان کرد که منابع ذخایر نفت تخلیه شده است و گفت که دولت او پس از کاهش قیمت ها به 70 دلار در هر بشکه، نفت خام را برای پر کردن مجدد آن خریداری خواهد کرد.

بایدن گفت: «پیام من به شرکت‌های نفتی این است: شما روی سودهای بی‌سابقه نشسته‌اید و ما به شما اطمینان بیشتری می‌دهیم تا بتوانید هم‌اکنون برای افزایش تولید نفت اقدام کنید».

نفت خام اضطراری ذخایر نفت استراتژیک در چهار غار نمک زیرزمینی در امتداد سواحل تگزاس و لوئیزیانا ذخیره می شود. در این زمان در سال گذشته، این چهار سایت حدود 620 میلیون بشکه نفت خام داشتند که بزرگترین عرضه اضطراری در جهان و ذخایر کافی برای تامین تمام نیازهای مصرفی ایالات متحده برای تقریباً یک ماه است. اکنون حدود 400 میلیون بشکه نفت خام در SPR باقی مانده است.

رئیس‌جمهور می‌تواند در صورت قطعی شدید عرضه انرژی دستور کاهش کامل ذخایر را بدهد و همچنین می‌تواند برای رفع نیازهای اضطراری کوتاه‌مدت دستور کاهش محدود کند.

از زمان تأسیس، تنها سه رئیس‌جمهور غیر از بایدن، فروش نفت از ذخایر نفت را هدایت کرده‌اند، در حالی که مبادلات رایج‌تر بوده است.

ایالات متحده حدود 20 میلیون بشکه نفت در روز مصرف می کند و بسیاری از تحلیلگران می گویند که فروش 15 میلیون بشکه اضافی از ذخایر نفت بعید است تأثیر زیادی بر قیمت گاز داشته باشد.

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز چهارشنبه اعلام کرد که مجوز فروش نفت بیشتر از ذخایر استراتژیک نفت این کشور را صادر می کند زیرا دولت او در تلاش است تا قیمت های بالای گاز را پیش از انتخابات میان دوره ای مهار کند.

بایدن همچنین گفت که تلاش او برای افزایش تولید نفت آمریکا با اهداف دولتش برای انتقال به انرژی سبز برای کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی مغایرتی ندارد.

در داخل ذخایر استراتژیک نفت در حالی که ایالات متحده به دنبال تعمیرات اساسی در ذخایر نفت برای کاهش برداشت های اجباری است (لوک شارت / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

بایدن گفت: «از زمان حمله پوتین به اوکراین که باعث افزایش این قیمت‌ها و متزلزل شدن بازارهای بین‌المللی نفت شد، من تمام تلاشم را برای کاهش قیمت گاز انجام داده‌ام.

در داخل ذخایر استراتژیک نفت در حالی که ایالات متحده به دنبال تعمیرات اساسی در ذخایر نفت برای کاهش برداشت های اجباری است (لوک شارت / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

باراک اوباما دستور انتشار 30 میلیون بشکه نفت در سال 2011 را برای جبران اختلالات عرضه ناشی از جنگ داخلی لیبی صادر کرد. در سال 2005، جورج دبلیو بوش 11 میلیون بشکه نفت برای کمک به پالایشگاه های آسیب دیده از طوفان کاترینا آزاد کرد. و در سال 1991، جرج اچ دبلیو بوش در پاسخ به جنگ خلیج فارس 17 میلیون بشکه نفت آزاد کرد.

«شما می توانید تولید نفت و گاز را در حال حاضر افزایش دهید، در حالی که همچنان با سرعت تمام به جلو حرکت می کنید تا انتقال ما به انرژی پاک را تسریع بخشد. به این ترتیب ما می توانیم هزینه های انرژی را برای خانواده های آمریکایی کاهش دهیم و امنیت ملی خود را در یک لحظه بسیار دشوار تقویت کنیم.

قیمت بنزین در ایالات متحده پس از رسیدن به میانگین 5.02 دلار در هر گالن در ماه ژوئن کاهش یافته بود. اما قیمت گاز در چند هفته گذشته پس از آنکه اوپک پلاس – اتحاد کشورهای تولیدکننده نفت بالا شامل عربستان سعودی و روسیه – در اوایل ماه جاری اعلام کرد تولید خود را به میزان 2 میلیون بشکه در روز کاهش می دهد، افزایش یافته است.

اعلامیه بایدن تنها چند هفته قبل از انتخابات میان دوره ای نوامبر صورت می گیرد، زیرا حزب او در حال مبارزه برای حفظ اکثریت محدود خود در مجلس نمایندگان و سنا است. میزان محبوبیت بایدن در حدود 43 درصد است.

بایدن در سخنرانی در کاخ سفید گفت وزارت انرژی 15 میلیون بشکه باقیمانده از 180 میلیون بشکه مجاز فروش در ماه مارس را خواهد فروخت – اقدامی که رئیس جمهور معتقد بود به کاهش قیمت گاز کمک می کند و به خانواده ها کمک می کند “اتاق تنفس.”

بایدن گفت که دولت او یک «برنامه آماده و آزاد» را اتخاذ خواهد کرد که به آن اجازه می دهد «به سرعت» برای استفاده از ذخایر استراتژیک نفت در آینده «برای جلوگیری از افزایش قیمت نفت و پاسخ به رویدادهای بین المللی» اقدام کند.

ذخایر استراتژیک نفت که پس از بحران نفتی دهه 1970 به عنوان یک شبکه امنیت ملی انرژی تأسیس شد، در حال حاضر در پایین ترین سطح خود از سال 1984 قرار دارد.

ممکن است در ماه دسامبر، زمانی که تحریم نفت روسیه توسط اروپا اجرایی شود، بازارهای جهانی انرژی بیشتر تحت فشار قرار گیرند. ممنوعیت نفت به عنوان بخشی از واکنش غرب به حمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اوکراین به اجرا گذاشته شد.