مردی در قتل اولین پلیس سیک که عمامه بر سر داشت در تگزاس مقصر شناخته شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: ظاهراً قانونگذار نیویورک توسط فرماندار کومو به دلیل افشای تعداد واقعی مرگ و میر ناشی از کووید در خانه سالمندان تهدید شده است.

بیشتر از NextShark: مردی که پس از تصادف اتومبیل در فورت ورث به ضرب گلوله کشته شد، به عنوان “ستون” جامعه آسیایی دالاس شناخته شد

تصویر ویژه از طریق اداره کلانتری شهرستان هریس (سمت چپ) و KPRC 2 Click2Houston (درست)



منبع

با این حال، سولیس، که در آن زمان یک حکم قضایی برجسته داشت، پذیرفته به نام جعلی دادن ضالیوال هنگامی که او را به سمت خود کشیده بودند. با این حال، او اصرار داشت که “دلیلی برای بیرون پریدن از ماشین و کشتن خونسردانه کسی نیست.”

طبق گزارش ها، هیئت منصفه کمتر از 30 دقیقه طول کشید تا سولیس را به قتل بزرگ متهم کنند. اما سولیس به نوبه خود اصرار داشت که همه اینها یک تصادف بوده است.

رابرت سولیس توسط دهلیوال در حین کشیده شد توقف معمول ترافیک در بعدازظهر 27 سپتامبر 2019. تصاویر داشکام یک تعامل مسالمت آمیز را نشان می دهد تا اینکه معاون به ماشین خود بازگشت و سولیس با اسلحه به دنبال او دوید.

«این یک عمل است. این یک انتخاب است. این عمدی است، و او با اسلحه به سمت آن مرد می‌آید و او را به ماشین هل می‌دهد.» دادستان لورن بارد گفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مالک فروشگاه تاکوما، پسرش پس از ضربه چاقو توسط مردی که از زدن ماسک خودداری کرد، حمایت دریافت کرد

از سوی دیگر، دادستان ها استدلال کردند که اقدامات او عمدی بوده است.

ضالیوال که در 42 سالگی درگذشت، در سال 2015 زمانی که اولین معاونی شد که مجاز به پوشیدن عمامه و نگه داشتن ریش در حین انجام وظیفه در تگزاس شد، توجه ملی را به خود جلب کرد. او همچنین معاون اول سیک ها در اداره کلانتری شهرستان هریس بود که به مدت 10 سال خدمت کرد.

در حال حاضر، Solis پوشیده شده است ساعت خودکشی. این مرد 50 ساله در دادگاه درخواست مجازات اعدام، همان حکم را داشت دادستان ها به دنبال آن هستند.

مردی در تگزاس به دلیل تیراندازی به ساندیپ دهلیوال، معاون شهرستان هریس در سال 2019، اولین افسر پلیس سیک در ایالت که اجازه استفاده از عمامه در حین انجام وظیفه را داشت، به قتل محکوم شد.

بنا بر گزارش ها، بستگان او پس از شنیدن حکم مجرمیت سولیس، احساس آرامش کردند. قرار است در مرحله مجازات شهادت دهند.

بیشتر از NextShark: زنان هندی به آزادی مردان هندو که به زن باردار مسلمان تجاوز کردند اعتراض کردند

مایک لی، سرگرد کلانتری شهرستان هریس، پس از آن گفت که سولیس «اساساً به دهلیوال کمین کرد، «به او شلیک کرد و به پشت سرش زد. زنی که در آن زمان مشغول کار در حیاط بود گزارش داد که دو گلوله شنیده و مظنون را دیده است که در یک وسیله نقلیه فرار می کند.

سولیس که پس از اخراج وکلای خود از خود دفاع می کرد، به هیئت منصفه گفت: «به دلیل موقعیتی که سلاح را در اختیار داشتم، کنترل آن را از دست دادم. در تلاش برای بازیابی اسلحه، به طور تصادفی ماشه را فشار دادم و آن را خالی کردم.