انتظار می رود FBI مکان های پنس را جستجو کند. بالون جاسوسی چینی در حریم هوایی آمریکا: به روز رسانی زنده

به گفته این مقام، بالون برای نظارت طراحی شده است، اما به احتمال زیاد قادر به جمع آوری اطلاعات بیشتر از آنچه برای ماهواره های جاسوسی است، نیست. به گفته این مقام، این اولین بار نیست که بالن های جاسوسی چینی بر فراز ایالات متحده پرواز می کنند.

رایان گفت: “من فکر می کنم مردم از ترامپ عبور خواهند کرد زیرا ما می خواهیم برنده شویم.” شواهدی که نشان می دهد ما فقط در انتخابات با ترامپ شکست می خوریم اجتناب ناپذیر است. و من فکر می کنم حتی حامیان سرسخت ترامپ هم این را می دانند.»

دونالد ترامپ و پل رایان در سال 2017.

پل رایان درباره ترامپ: رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا می گوید در صورتی که رئیس جمهور سابق نامزد حزب جمهوری خواه در سال 2024 باشد از ترامپ حمایت نمی کند.

پل رایان: ترامپ در انتخابات شکست خورده است و حتی حامیان سرسخت ترامپ این را می دانند

دونالد ترامپ و پل رایان در سال 2017.

فرماندار جمهوریخواه مونتانا، گرگ جیانفورته، گفت که او “عمیقاً از جریان مداوم تحولات هشدار دهنده برای امنیت ملی ما ناراحت است.” رایان زینکه، نماینده جمهوریخواه مونتانا، این بالون را تحریک آمیز خواند و از بایدن خواست که «تیراندازی کند. آی تی. پایین.”

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: FBI به جستجوی مکان‌های پنس نگاه می‌کند، بالون جاسوسی چین پیدا شد: به‌روزرسانی‌ها



منبع

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در حال تعمیق تحقیقات خود در مورد سوگیری سیاسی با تمرکز جدید بر چارلز مک گونیگال، مامور ویژه سابق اف بی آی است که هفته گذشته به اتهام پولشویی و نقض تحریم های ایالات متحده در ارتباط با یک الیگارشی روس بی گناه بود.

– جان فریتز

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، نسخه‌هایی از کتاب جدید خود را پس از سخنرانی برای حضار در کلیسای گاردن سانکچری خدا در راک هیل، اس سی در 6 دسامبر امضا می‌کند.

بالون جاسوسی چینی: پنتاگون می گوید بالون جاسوسی چین در آسمان آمریکا مشاهده شد. ایالات متحده برای شلیک به آن سنگینی کرد

مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: چین “هیچ قصدی برای نقض قلمرو و حریم هوایی هیچ کشور مستقلی ندارد” و خواستار آرامش تا زمانی که حقایق مشخص شود، شد.

یک دادگاه استیناف فدرال روز پنجشنبه حکم داد که قانونی که افراد تحت فرمان منع خشونت خانگی را از داشتن اسلحه منع می‌کند، در پرونده‌ای که احتمالاً به دادگاه عالی می‌رود، خلاف قانون اساسی است.

به گفته یکی از مقامات ارشد وزارت دفاع که به خبرنگاران گفته است، تصمیم برای ساقط نشدن بالون – که زمانی که ایالات متحده قصد انهدام آن را داشت بر فراز مونتانا بود – به دلیل نگرانی از این بود که آوارها می توانند به آمریکایی ها روی زمین آسیب بزنند یا اموال را از بین ببرند. ناشناس بودن

مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در 18 نوامبر 2022 در لاس وگاس، نوادا با مهمانان صحبت می کند.

تنش چین و آمریکا بر سر بالون جاسوسی چینی افزایش یافته است

پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه، این باور را دوچندان می‌کند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، انتخاب اشتباه جمهوری‌خواهان در سال 2024 است.

به گفته قانونگذاران و تحلیلگران امنیتی، تنها روسای جمهور و معاونان رئیس جمهور سابق نیستند که در سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده و حتی فوق محرمانه دستگیر شده اند. و این فقط کسانی نیستند که دفتر خود را ترک کرده اند، بلکه میلیون ها نفر بالقوه در حال حاضر در سمت های حساس مشغول به کار هستند که به مجوز امنیت ملی ایالات متحده نیاز دارند.

کشف یک بالون نظارتی چینی که بر فراز حریم هوایی آمریکا مشاهده شد، روابط پرتنش بین پکن و واشنگتن را بیشتر متشنج کرده است.

– الا لی

جدیدترین بالون جاسوسی چینی: بلینکن سفر به چین را به تعویق انداخت

پنتاگون: بالن جاسوسی چینی در آسمان آمریکا مشاهده شد

کره شمالی اعلام کرد که آماده پاسخگویی به تحرکات نظامی آمریکا با «غیب‌انگیزترین نیروی هسته‌ای» است و هشدار داد که گسترش رزمایش‌های نظامی آمریکا با کره جنوبی تنش‌ها را به «خط قرمز شدید» می‌برد.

یونیس دوومفور، عضو شورای جمهوری خواه سایرویل، عصر چهارشنبه در خارج از خانه اش به ضرب گلوله کشته شد و توسط پلیس جسد و تنها در ماشینش پیدا شد. دوومفور، یک مادر 30 ساله متاهل و یک دختر 12 ساله، در نوامبر 2021 به عنوان یک جمهوری خواه به شورا انتخاب شد و کمی بیش از یک سال خدمت کرد.

تنش های امنیتی کره جنوبی از زمانی که کره شمالی ده ها موشک را در سال 2022 آزمایش کرد، از جمله موشک های بالقوه با قابلیت حمل هسته ای که برای حمله به اهدافی در کره جنوبی و سرزمین اصلی آمریکا طراحی شده بودند، افزایش یافته است.

طرح‌هایی برای جست‌وجوی مربوط به پنس، که اولین بار روز پنجشنبه توسط وال استریت ژورنال گزارش شد، پس از کشف تعداد کمی از اسناد در ماه گذشته با علامت‌های طبقه‌بندی شده در خانه رئیس‌جمهور سابق ایندیانا صورت گرفت.

حکم قضات – که دو نفر از آنها توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و سومی توسط رئیس جمهور سابق رونالد ریگان منصوب شده اند – نتیجه حکم دادگاه عالی سال گذشته است که در آن اکثریت 6-3 گفتند که به منظور تصویب قانون اساسی، یک قانون اسلحه باید با “سنت تاریخی مقررات سلاح گرم” کشور سازگار باشد.

پس از مشاهده یک بالون جاسوسی چینی در حال حرکت بر فراز حریم هوایی مونتانا، قانونگذاران این ایالت خواستار پاسخی از دولت بایدن در مورد پیامدهای آن بر امنیت ایالتی و ملی هستند.

از دفتر تا خانه ساحلی: جدول زمانی تحقیقات درباره اسناد طبقه بندی شده جو بایدن

مجلس GOP تحقیقات دیگری را آغاز می کند

سناتور استیو داینز، از مونته، نامه ای به لوید آستین وزیر دفاع فرستاد و خواستار “توضیحات امنیتی کامل” شد و این نگرانی را برانگیخت که پایگاه نیروی هوایی مالمستروم مونتانا و میادین موشک های بالستیک قاره پیما هدف یک ماموریت جمع آوری اطلاعات هستند.

وکیل رئیس جمهور گفت، هیچ سند طبقه بندی شده ای در اقامتگاه ساحلی بایدن به دست نیامد، اما اف بی آی برخی یادداشت های دست نویس مربوط به دوران معاونت رئیس جمهور را برداشت.

بیانیه وزارت خارجه پیونگ یانگ در واکنش به اظهارات لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، که روز سه‌شنبه در سئول گفت، ایالات متحده استقرار تجهیزات پیشرفته نظامی خود را در شبه جزیره کره از جمله جت‌های جنگنده و ناوهای هواپیمابر افزایش خواهد داد، زیرا این منطقه تقویت می‌شود. آموزش و برنامه ریزی عملیاتی مشترک با کره جنوبی.

مقامات وزارت دفاع اواخر پنجشنبه گفتند که یک بالن جاسوسی چینی در حال حرکت بر فراز شمال ایالات متحده دیده شده است و مقامات پنتاگون در نظر دارند آن را ساقط کنند.

قانونگذاران مونتانا به بادکنک جاسوسی چینی بایدن را محکوم کردند

بالن جاسوسی چینی در حریم هوایی آمریکا مشاهده شد

یک مقام ارشد وزارت دفاع روز پنجشنبه گفت، تصمیم برای ساقط نشدن بالون به دلیل نگرانی از اینکه زباله‌ها می‌توانند به آمریکایی‌ها روی زمین آسیب بزنند یا اموال را از بین ببرند، گرفته شد.

بنا به گزارش رسانه ها، مقامات فدرال و نمایندگان مایک پنس در مورد جستجوی داوطلبانه خانه معاون رئیس جمهور سابق در ایندیانا و دفتر واشنگتن دی سی برای اطلاعات محرمانه بیشتر بحث کرده اند.

کارکنان Asbury Park Press، الا لی

هشدار کره شمالی نسبت به “نیروی هسته ای عظیم”

تام واندن بروک، الا لی

بالن جاسوسی چینی در حریم هوایی آمریکا مشاهده شد

– جاش مایر

اف‌بی‌آی انتظار داشت مکان‌های پنس را برای یافتن سوابق دولتی جستجو کند

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، نسخه‌هایی از کتاب جدید خود را پس از سخنرانی برای حضار در کلیسای گاردن سانکچری خدا در راک هیل، اس سی در 6 دسامبر امضا می‌کند.

در نامه‌ای به کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، رئیس قوه قضائیه، جیم جردن، از ایالت اوهایو، و مت گاتز، نماینده آمریکا در فلوریدا، اسناد، سوابق پرسنلی و ارتباطات مربوط به مک گونیگال را تا 16 فوریه درخواست کردند.

بردلی ماس گفت: «جهان افرادی که نه تنها به اطلاعات طبقه بندی شده به شکلی یا دیگری دسترسی دارند، بلکه در زمان های مختلف از آن سوء استفاده کرده اند، در سراسر طیف نیروی کار فدرال و مقامات تبرئه شده در قوه قضائیه و کنگره گسترده شده است. یک وکیل امنیت ملی در واشنگتن دی سی که به سوء مدیریت پرونده های اسناد رسیدگی می کند.

معاون رئیس جمهور سابق مایک پنسخانه ایندیانا و دفتر واشنگتن دی سی ممکن است به زودی جستجو شوند سوابق طبقه بندی شده اضافی. در همین حال، دولت بایدن در حال نظارت است بالون جاسوسی چینی که در حال حرکت بر فراز شمال ایالات متحده مشاهده شد.

ظاهر این بالون به نگرانی های امنیت ملی در میان قانونگذاران آمریکایی در مورد نفوذ چین در ایالات متحده می افزاید، از رواج TikTok گرفته تا خرید زمین های کشاورزی آمریکایی. مسائل دیگر – مانند تایوان و دریای چین جنوبی، حقوق بشر در منطقه غربی سین کیانگ چین و حمایت چین از حمله روسیه به اوکراین – نیز تنش ها را افزایش داده است.

هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه استیناف حوزه پنجم ایالات متحده مستقر در لوئیزیانا گفت که قانون فدرال ممکن است مبتنی بر “اهداف سیاست سودمندی برای محافظت از افراد آسیب پذیر در جامعه ما” باشد، اما همچنان با متمم دوم در تعارض است. .

اقدام پیش‌بینی‌شده پس از آن انجام شد که FBI روز چهارشنبه خانه تعطیلات جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را در دلاور بازرسی کرد، سومین مکان بایدن که مقامات به دنبال پرونده‌های اضافی دولتی هستند.

در اینجا چه چیز دیگری در سیاست می گذرد:

ماس و دیگرانی که با USA TODAY مصاحبه کردند تخمین زدند که بیش از چهار میلیون نفر دارای مجوزهای امنیتی هستند، از جمله افرادی که در داخل و خارج از دولت هستند. در سال 2017، مدیر اطلاعات ملی این تعداد را نزدیک به 3 میلیون نفر اعلام کرد که بیش از 1.6 میلیون نفر به اطلاعات محرمانه یا سری و 1.2 میلیون نفر دیگر به اطلاعات فوق سری دسترسی داشتند.

– الا لی، آسوشیتدپرس

سی ان ان همچنین گزارش داد که انتظار می رود مقامات دفتر واشنگتن مرتبط با پنس را بازرسی کنند.

-لارنس آندریا، میلواکی ژورنال سنتینل. الا لی

یک زن جمهوری خواه در نیوجرسی به ضرب گلوله کشته شد. آنچه ما می دانیم

– آب نبات وودال

طبق قوانین دادگاه، قانون ممنوعیت استفاده از اسلحه برای افراد دارای خشونت خانگی، غیرقانونی است

بازرسان به جستجوی سرنخ‌هایی در قتل خشونت‌آمیز یک زن شورای شهر نیوجرسی، که تیراندازی او همچنان یک راز باقی مانده و توجه بین‌المللی را به خود جلب کرده است، ادامه می‌دهند.

پلیس در حال همکاری با مقامات FBI در مورد این پرونده است و هیچ مظنون یا انگیزه ای برای قتل فاش نکرده است. آنها از بیان اینکه آیا مظنون شناسایی شده است یا مردم در خطر هستند، خودداری کردند.

– کوین جانسون

رایان در مصاحبه ای با میلواکی ژورنال سنتینل، بخشی از شبکه یو اس ای تودی، گفت که نتایج ضعیف در انتخابات میان دوره ای نوامبر باعث ایجاد اصطکاک در حزب جمهوری خواه شد و در نتیجه درگیری های داخلی در طول انتخابات رئیس مجلس به نمایش گذاشته شد. او افزود که بسیاری از نامزدهای از دست رفته 2022 مورد حمایت ترامپ بودند.

وابسته

تحلیلگران می گویند اسناد طبقه بندی شده بسیار بیشتر از یک مشکل بایدن، پنس و ترامپ است

مک گونیگال که به مدت 22 سال تا سال 2018 بخش ضد جاسوسی اف بی آی را در نیویورک رهبری می کرد، متهم است که برای اولگ دریپااسکا، الیگارشی که با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ارتباط دارد، کار می کرده است.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق در نشست سالانه رهبری ائتلاف یهودی جمهوری خواه در 18 نوامبر 2022 در لاس وگاس، نوادا با مهمانان صحبت می کند.