استریکی سلتیکس در زمان بد در بازی 5 شکست خورد

سان فرانسیسکو (AP) – بوستون سلتیکس نتوانست برای شروع بازی یک پرتاب 3 امتیازی بزند و خود را در یک سوراخ عمیق دید. سپس آنها نتوانستند از دست بدهند و بازی را برگرداندند.

زمانی که تیتوم طلسم سرد اواخر بازی را شکست، برای سلتیکس خیلی دیر شده بود، که بیشتر کوارتر چهارم را با شکایت سپری کردند.

مارکوس اسمارت یک ضربه دیگر اضافه کرد و سپس بوستون در کوارتر سوم پنج پرتاب 3 امتیازی اول خود را انجام داد – از جمله سه تا از تیتوم – و بعد از بازی سه امتیازی گرانت ویلیامز، 66-61 پیش افتاد.

تابلوی امتیاز بازتاب شوت‌های بیرونی بوستون بود، زیرا سلتیکس در اوایل 16 امتیاز عقب افتاد، زمانی که نتوانست 3 امتیاز بگیرد و بعد از اینکه جیسون تاتوم و آل هورفورد در اواسط کوارتر سوم موفق به زدن 3 امتیازی متوالی شدند، اوضاع را تغییر داد.

آن‌ها سپس هفت مسابقه را به طور مستقیم از دست دادند و پس از اولین باخت‌های پشت سر هم در این فصل، برای بازی ششم پنجشنبه شب به خانه برگشتند. سلتیکس به دنبال این است که اوضاع را تغییر دهد و هفتمین بازی تعیین کننده را در روز یکشنبه در سانفرانسیسکو انجام دهد، اما به ثبات بسیار بیشتری از 3 نیاز دارد.

اما زمانی که شوت‌های بیرونی آنها را ناکام گذاشت، سلتیکس در برابر گلدن استیت وریرز پاسخی نداشت و اکنون پس از باخت 104-94 در بازی 5 فینال NBA در دوشنبه شب، در آستانه حذف به خانه می‌رود.

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/hub/NBA و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

سپس سلتیکس هفت تیم بعدی خود را از فواصل دور از دست داد و در پایان کوارتر سوم، جیلن براون یک حرکت کششی را از دست داد و بوستون در بازگشت به دفاع آهسته بود، که منجر به یک ضربه زنگ دار شد. از 3 توسط جردن پول که گلدن استیت را به برتری رساند.

ناامیدی بوستون در اوایل کوارتر چهارم شروع شد، زمانی که کلای تامپسون در یک بازی که سلتیکس می‌خواست یک ضربه آف به او ارسال شود، یک ضربه 3 امتیازی زد. مربی ایمه اودوکا، که زودتر یک تست فنی را دریافت کرد، در طول یک تایم اوت با تونی برادرز رسمی گرم شد و از همان جا ساخته شد.

___

اسمارت برای یک خطای فنی از سوی خودش روی مالکیت بعدی فراخوانده شد و سپس برای یک خطای تهاجمی روی پاس ورودی و اخطار تاخیر در بازی فراخوانده شد. پول در انتهای دیگر سبد زد و 5 امتیازی بوستون از کوارتر سوم به نتیجه 85-74 تبدیل شد.

طبق گزارش دفتر ورزشی الیاس، سلتیکس در یک مسابقه تیراندازی بیرونی رفت که تا به حال در فینال های NBA دیده نشده بود، و اولین تیمی شد که 12 شوت اول خود را از فاصله دور از دست داد و سپس اولین تیمی شد که از 3 شوت مستقیم، 8 شوت زد.