هوفن با چالش اصلی یک تازه وارد سیاسی مواجه است

هوون بیش از 3.2 میلیون دلار برای مبارزات انتخاباتی خود در مجلس سنا جمع آوری کرد که منجر به برگزاری انتخابات مقدماتی روز سه شنبه شد. کونتز کمتر از 5000 دلار جمع آوری کرد.

تأییدیه‌های کنوانسیون، جایگاه نامزدها را در انتخابات اولیه ژوئن و حمایت حزب در برابر هر رقیب را تضمین می‌کند.

از طرف دموکرات ها، کریستنسون کمی بیش از 21000 دلار و استیل 2100 دلار جمع آوری کردند، پرونده های کمیسیون انتخابات فدرال نشان می دهد.



Source link

بیسمارک، ND (AP).

کونتز که 300 امضای مورد نیاز را برای قرار دادن در برگه رای اولیه جمع آوری کرد، گفت: “من طرفدار بزرگ محدودیت دوره هستم.”

هوون با تبلیغ مشارکت خود در توسعه اقتصادی داکوتای شمالی مخالفت کرد و تاکید کرد که چگونه شدیداً با اکثر سیاست‌های رئیس جمهور جو بایدن مخالفت می‌کند. هوون یک پیام ویدئویی در حمایت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دریافت کرد.

هوون یک بانکدار و دموکرات سابق، هر دو دوره قبلی سنا را با بیش از 76 درصد آرا به دست آورد. او چهار سال قبل از یک فرمانداری موفق در سال 2000 احزاب خود را تغییر داد. او تنها فرماندار داکوتای شمالی است که برنده سه دوره چهار ساله شده است. او در دسامبر 2010 در اواسط دوره سوم ریاست جمهوری خود پس از کسب کرسی سنا از سمت خود استعفا داد.

هوون، 65 ساله، در همایش حزب جمهوری خواه در آوریل، زمانی که با اختلاف اندکی مورد تایید نمایندگان حزب جمهوری خواه در مقابل رهبر جناح فوق محافظه کار حزب قرار گرفت، دچار مشکل شد. ریک بکر، نماینده ایالت بیسمارک، هوون را به عنوان یک سیاستمدار دولتی پرخرج که ارتباطش را با پایگاه محافظه کار خود از دست داده بود، معرفی کرد.

هوون با رایلی کونتز، کارگر میدان نفتی و تازه وارد سیاسی با بودجه ضعیف روبرو می شود.

رقابت های جمهوری خواهان برای بیش از دوجین کرسی مجلس ممکن است به جذب رای دهندگان به پای صندوق های رای کمک کند. داگ بورگوم، فرماندار جمهوری خواه، که تا سال 2024 با انتخاب مجدد مواجه نخواهد شد، بیش از 1.2 میلیون دلار پیش از انتخابات مقدماتی روز سه شنبه عمدتاً به یک کمپین اقدام سیاسی که بر شکست نامزدهای راست افراطی جمهوری خواه یا کسانی که با طرح های هزینه های او موافق نیستند اهدا کرد. و اهداف سیاست

پس از اینکه بکر قول داد در انتخابات مقدماتی شرکت نخواهد کرد، کونتز 39 ساله تصمیم گرفت هوون را به چالش بکشد.

دموکرات‌ها کاترینا کریستنسون، استاد مهندسی دانشگاه جیم‌تاون را برای مجلس سنا تأیید کردند. او در جلسه اولیه روز سه شنبه با یک رقیب ناشناخته روبرو می شود، فروشنده هنر و عتیقه جات فارگو، مایکل استیل.