جمهوری خواهان به طور مخفیانه “خوشحال” خواهند شد اگر هیئت 6 ژانویه به ترامپ آسیب برساند

تفسیر هیوم نیز مورد انتقاد قرار گرفت از محافظه کاران و بینندگان فاکس نیوز. این تحلیلگر محافظه کار از ترامپ انتقاد کرد و در ژانویه 2021 گفت که ادعاهای رئیس جمهور سابق مبنی بر تقلب در انتخابات “کاملاً بی ادبانه” بود که احتمالاً به شورش کنگره منجر شد.

بریت هیوم، تحلیلگر ارشد سیاسی فاکس نیوز، پیشنهاد کرد که بسیاری از جمهوری خواهان منتخب به طور مخفیانه امیدوارند که کمیته منتخب مجلس نمایندگان در 6 ژانویه شانس دونالد ترامپ را برای نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری در سال 2024 از بین ببرد.

این کمیته از هفت دموکرات و دو جمهوری خواه تشکیل شده است – نمایندگان لیز چنی (ویو) و آدام کینزینگر (بیمار) که هر دو با صدای بلند از ترامپ انتقاد کرده اند که شغل سیاسی خود را به خطر می اندازد.

برت بایر مجری برنامه در خلال تحلیل «گزارش ویژه» روز دوشنبه از هیوم پرسید که آیا کمیته در تلاش است تا یک پرونده حقوقی یا سیاسی علیه ترامپ ایجاد کند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





Source link

هیوم گفت: “خب، من فکر می کنم آنها هر دو را انجام می دهند.”

«برت، آنچه مرا در این مورد شگفت‌زده می‌کند این است که اگر آنها موفق شوند – یا با آسیب رساندن به او یا لکه‌دار کردن او به گونه‌ای که به دلایل قانونی یا سیاسی نتواند دوباره نامزد شود – ممکن است در نهایت متوجه شوند که جمهوری‌خواه را انجام داده‌اند. مهمانی خدمت بزرگی است.»

تیم میلر، سخنگوی سابق کمیته ملی جمهوری خواهان و نویسنده The Bulwark، اظهار داشت که تحلیل هیوم به نقطه مطلوب نزدیک است:

کمیته مجلس نمایندگان که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا تحقیق می کند، یافته های خود را در یک سری جلسات استماع این ماه ارائه می کند. در دومین جلسه استماع روز دوشنبه، شواهدی ارائه کرد که نشان می‌داد ترامپ و حلقه نزدیکش می‌دانستند ادعاهای وی در مورد تقلب در انتخابات نادرست است، اما به هر حال آنها را به طور گسترده تحت فشار قرار داد و از آنها برای جمع‌آوری میلیون‌ها دلار در حالی که به دنبال براندازی انتخابات 2020 و ماندن در قدرت بود، استفاده کرد. .

زیرا من فکر می‌کنم بسیاری از جمهوری‌خواهان فکر می‌کنند که نمی‌توانند با ترامپ در راس برگه دوباره برنده شوند.

آنها از حامیان او می ترسند و نمی خواهند مستقیماً علیه او ظاهر شوند. اما آنها دوست دارند که او برود. اگر تأثیر این کمیته این باشد که نامزدی احتمالی او از بین برود، من فکر می کنم بسیاری از جمهوری خواهان به طور خصوصی بسیار خوشحال خواهند شد.