اجرای Bad Bunny طرفدارانی دارد که جوایز گرمی را “نژادپرست” و “نادان” می نامند

جشنواره اخیر فیلم ساندنس با انصراف هیئت داوران، از جمله مارلی متلین، برنده اسکار ناشنوا مواجه شد، زیرا تیتراژ بسته در اولین نمایش فیلمی در رقابت، “مجله رویاها” کار نکرد.

منابع به Deadline گفتند که CBS قصد داشت از زیرنویس های اسپانیایی زبان در پخش مجدد جوایز گرمی در ساحل غربی استفاده کند، اما این برای بسیاری دیر بود.

مربوط…



منبع

در هنگام اجرای جوایز گرمی Bad Bunny با عنوان “آواز به زبان غیرانگلیسی” نوشته شده بود که باعث واکنش شدید طرفداران شد.

این هنرمند بسیار محبوب پورتوریکویی پخش را با ترکیبی از آهنگ های اسپانیایی آغاز کرد. بینندگان، از جمله افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند، شکایت داشتند که رونویسی تقلیل‌دهنده در زیرنویس‌ها «توهین‌آمیز»، «نژادپرستی» و «نادان» است.

کاربران توییتر خاطرنشان کردند که تشدید بی‌احترامی، دسترسی Bad Bunny است. او بیشتر از تیلور سوئیفت در داده‌های اخیر Spotify منتشر شد و در مجموع پس از دریک دوم شد. اما بسیاری احساس کردند که در طول مراسم با او مانند یک شهروند درجه دو رفتار می شود.

دیس در سخنرانی Bad Bunny برای پذیرش بهترین آلبوم Urbana موسیقی، “Un Verano Sin Ti” که او به زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه کرد ادامه یافت. عنوان سپس به عنوان «صحبت کردن غیرانگلیسی» خوانده شد.

ددلاین خاطرنشان کرد: در حالی که پیروزی Bad Bunny قبل از نمایش مشخص نمی شد، عمل او قطعاً باعث شد برگزارکنندگان گرمی و CBS به دلیل عدم استخدام یک تیتراژ دو زبانه مقصر باشند. سایت سرگرمی گزارش داد که اعمال دیگر روی صفحه رونویسی شدند.