در اینجا چیزی است که می توانید از سخنرانی جو بایدن انتظار داشته باشید

بایدن با ارائه دومین وضعیت ریاست جمهوری خود، پیام خود را مبنی بر اینکه دموکرات ها و جمهوری خواهان می توانند با هم کار کنند، تقویت خواهد کرد.

سخت نیست که بفهمیم چرا. در نظرسنجی USA TODAY/دانشگاه سافولک در دسامبر، پنجاه و چهار درصد از آمریکایی ها تورم و اقتصاد را به عنوان نگرانی های شماره 1 و 2 خود ذکر کردند. آمریکایی ها نزدیک به دو سال است که با یک جهش تاریخی تورم که قیمت غذا، مسکن و انرژی را افزایش داده است، دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که به نظر می رسد تورم در حال کاهش است، ترس از سقوط این کشور به رکود در سال جاری همچنان ادامه دارد. علیرغم این نگرانی ها، وزارت کار روز جمعه گزارش داد که کارفرمایان در ژانویه 517000 شغل پررونق ایجاد کردند که به برخی از اقتصاددانان نشان می دهد که تورم می تواند به کاهش ادامه دهد حتی اگر کارفرمایان به افزایش شغل ادامه دهند.

پس از قتل بی‌رحمانه تایر نیکولز در ممفیس، تان، اکنون کنگره را تحت فشار قرار داده‌اند تا قانون پاسخگویی پلیس فدرال را مجدداً بررسی کند. مدافعان همچنین از بایدن می خواهند که در سخنرانی روز سه شنبه بار دیگر به خشونت پلیس بپردازد. انتظار می رود که روون و رادنی ولز، مادر و ناپدری نیکولز در این آدرس حضور داشته باشند.

رابرت گیبس، که به عنوان سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور سابق باراک اوباما خدمت می کرد، در مورد هک ها گفت: «از نظر من، این به نوعی زمینه را برای من فراهم می کند که فکر می کنم امسال فقط یک نبرد نتیجه ای بین جو بایدن و جمهوری خواهان مجلس نمایندگان خواهد بود. روی پادکست ضربه بزنید.

آخرین اخباری که باید بدانید

  • دولت تقسیم شده: دولت تازه تقسیم شده برای بینندگان آشکار خواهد بود. به جای دو همکار دموکرات که پشت بایدن بنشینند، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، به همراه کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، به روی شانه بایدن نگاه خواهند کرد.

  • بایدن در مواجهه با مجلسی که تحت کنترل جمهوری‌خواهان است که می‌تواند دستور کار قانونی او را مسدود کند و در حال آغاز تحقیقات در مورد خانواده و دولتش است، به احتمال زیاد به توافق برسد. همیشه مشتاق است که به نفع دو حزبی خود را برجسته کندانتظار می رود بایدن به موضوعاتی که در دو سال گذشته با جمهوری خواهان کار کرده است، از جمله سال 2021 اشاره کند. بسته اصلی زیرساخت.

    قبل و بعد: در هفته قبل از سخنرانی، بایدن به مریلند، پنسیلوانیا و نیویورک سفر کرد تا پروژه‌های حمل‌ونقل و سایر پروژه‌هایی را که توسط بسته زیرساختی اصلی او تأمین می‌شد، معرفی کند. او احتمالاً به راه خود ادامه خواهد داد تا آنچه را که در دو سال اول زندگی خود به دست آورده است برجسته کند، به ویژه به این دلیل که دستاوردهای قانونی او در دو سال آینده ممکن است بسیار اندک باشد.

سرمقاله: پلیس های بد سزاوار افشاگری هستند. پلیس باید طفره رفتن از درخواست اطلاعات را متوقف کند.

انتظار می رود بایدن استدلال خود را مبنی بر اینکه جمهوری خواهان اقتصاد را گروگان گرفته اند، با عدم موافقت خودکار با پرداخت صورت حساب هایی که ایالات متحده قبلاً بدهکار است، تقویت کند. جمهوری خواهان مجلس نمایندگان نمی خواهند سقف بدهی را بدون کاهش هزینه های آینده افزایش دهند. بایدن، که برنامه بودجه خود را در 9 مارس ارائه خواهد کرد، جمهوری خواهان را به چالش می کشد تا مشخص کنند چه چیزی را می خواهند کاهش دهند. او همچنین سابقه خود در کاهش کسری بودجه را با جمهوری خواهان مقایسه می کند.

بایدن خواستار اصلاحات مهاجرتی در سال گذشته شد و به قانونگذاران گفت: “بیایید یک بار برای همیشه این کار را انجام دهیم.” این اتفاق نیفتاد، پس به دنبال او باشید تا در آدرس امسال دوباره به مهاجرت اشاره کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: وضعیت اتحادیه 2023: بایدن بر جنگ، مهاجرت، تورم تمرکز کند



منبع

زمینه سازی برای امسال و پس از آن: این سخنرانی به تشریح مواردی می‌پردازد که بایدن هم در نبرد دو ساله خود با جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان و هم برای احتمال انتخاب مجدد خود در سال 2024 مطرح کند.

  • فول هاوس: بایدن با یک مجلس کامل مجلس مواجه خواهد شد، زیرا محدودیت‌های ناشی از کووید برای حضور محدود از بین رفته است. برخلاف سال گذشته، نمایندگان مجلس اجازه دارند مهمان بیاورند.

  • واشنگتن – یک کنگره تقسیم شده. اعلامیه انتخابات مجدد مورد انتظار آینده اینها نیروهای دوقلویی هستند که سخنرانی روز سه شنبه رئیس جمهور جو بایدن را شکل خواهند داد.

    پس از انتخابات میان دوره ای، بایدن گفت که “آماده سازش با جمهوری خواهان در جایی که منطقی باشد” است. اما او صراحتاً ایجاد تغییرات اساسی در تأمین اجتماعی و مدیکر یا به خطر افتادن در سایر زمینه‌ها از جمله حقوق سقط جنین، هزینه داروهای تجویزی و تغییرات آب و هوایی را رد کرد.

    تایید بایدن: تعداد رای دهندگانی که با شغلی که بایدن به عنوان رئیس جمهور انجام می دهد مخالف بودند، بیشتر از تایید شده در نظرسنجی اخیر USA TODAY/دانشگاه سافولک، که در اوایل دسامبر انجام شد، بود.

  • تهاجم روسیه به اوکراین: در حالی که بایدن به دنبال اجتناب از جنگ گسترده تر است، تحویل تانک های M1 آبرامز به اوکراین درگیری را تشدید می کند.

    مخارج فدرال و سقف بدهی

    مورین گروپ و مایکل کالینز کاخ سفید را پوشش می دهند. Groppe را در Twitter@mgroppe و Collins@mcollinsNEWS دنبال کنید.

    همین ماه گذشته، بایدن به مرز ایالات متحده و مکزیک سفر کرد، جایی که درخواست کمک برای رسیدگی به بحران مهاجران را شنید. تعداد مهاجرانی که از مرز عبور می کنند – برخی به طور قانونی به دنبال پناهندگی هستند و برخی دیگر غیرقانونی وارد آن می شوند – در دو سال اول ریاست جمهوری او به طرز چشمگیری افزایش یافته است. جمهوری خواهان این افزایش را ناشی از سیاست های مرزی بایدن می دانند. هفته گذشته، کمیته قضایی مجلس نمایندگان به رهبری حزب جمهوری خواه اولین جلسه از مجموعه جلساتی را که آن را «بحران مرزی بایدن» می نامد، افتتاح کرد.

    انتظار داشته باشید که در مورد بودجه فدرال چیزهای زیادی بشنوید. اختلاف بین بایدن و جمهوری خواهان کنگره بر سر کسری بودجه فدرال و اینکه آیا باید با کاهش بودجه قبل از افزایش سقف بدهی موافقت شود، بحث در واشنگتن در چند ماه آینده غالب خواهد شد.

    بایدن می تواند از سخنرانی خود برای یادآوری اقداماتی که دولتش برای ایمن کردن مرزها برداشته است به آمریکایی ها استفاده کند و بار دیگر از کنگره بخواهد اصلاحات مهاجرت را تصویب کند.

    اما بایدن با چشم‌اندازی مبهم برای پیروزی‌های بزرگ‌تر قانون‌گذاری، رویارویی قریب‌الوقوع بر سر بودجه فدرال و مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه که در مورد دولت و خانواده‌اش تحقیق می‌کند، موفقیت‌های خود را تبلیغ می‌کند و مشخص می‌کند که اگر این فرصت به او داده شود، چه کارهای بیشتری می‌خواهد انجام دهد.

    افزایش سقف بدهی آمریکا در میان ترس از نکول بدهی، خزانه داری اقدامات “فوق العاده” را آغاز می کند

    فراخوان دو حزبی شدن در واشنگتن

    بسیاری از اعضای مجلس نمایندگان خواهان بررسی بیشتر – یا حتی محدود کردن – دخالت ایالات متحده هستند. این نشان دهنده کاهش حمایت جمهوری خواهان و مستقل های متمایل به جمهوری خواه در سراسر کشور است. بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی پیو، سهم جمهوری خواهانی که می گویند ایالات متحده کمک زیادی به اوکراین می کند، از ماه مارس به طور پیوسته افزایش یافته است. همچنین، برخلاف آغاز جنگ، اکنون شکاف حزبی گسترده ای در مورد اینکه آیا حمله روسیه به اوکراین تهدیدی بزرگ برای منافع ایالات متحده است یا خیر، وجود دارد.

    بایدن می تواند به قانون کنترل اسلحه دو حزبی اشاره کند که تابستان گذشته آن را امضا کرد و به عنوان نمونه ای از اقدامات انجام شده در سال گذشته برای دور نگه داشتن اسلحه از افراد خطرناک اشاره کرد. این قانون که پس از تیراندازی جمعی در مدرسه ای در Uvalde، تگزاس تصویب شد، بزرگترین بسته اصلاحی اسلحه در 30 سال گذشته بود.

    بایدن زمانی جشن گرفت که دولت ماه گذشته گزارش داد که تورم به میزان قابل توجهی برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است. او گفت: «برنامه اقتصادی من در واقع کار می کند. می توانید شرط ببندید که او در سخنرانی روز سه شنبه دوباره بر این نکته تاکید خواهد کرد.

    رئیس جمهور جو بایدن در مارس گذشته اولین سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه را در کنگره ایالات متحده ایراد کرد.

    یک باتلاق قانونی: در حالی که بایدن به دنبال پاسخ هایی برای بحران مهاجران است، سیاست های او به طور فزاینده ای در دادگاه گره خورده است

    تورم و اقتصاد

    مقابله با تورم: حتی با زمستان معتدل، آمریکایی‌های بیشتری برای پرداخت قبوض انرژی خود با مشکل مواجه می‌شوند

    جنایت و خشونت پلیس

    رئیس جمهور جو بایدن در مارس گذشته اولین سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه را در کنگره ایالات متحده ایراد کرد.

    حمله روسیه به اوکراین

    بایدن بخش قابل توجهی از وضعیت سال گذشته اتحادیه را به جرم و جنایت، کنترل اسلحه و پلیس اختصاص داد و گفت که آمریکایی ها نباید «بین امنیت و عدالت برابر» را انتخاب کنند. در یک سال پس از آن، موجی از تیراندازی‌های دسته جمعی و پرونده‌های پرمخاطب مربوط به اتهامات خشونت پلیس، این مسائل را در آگاهی عمومی نگه داشته است.

    بایدن 11 دقیقه ابتدایی سخنرانی یک ساعته سال گذشته را به حمایت از اوکراین اختصاص داد، شعاری که تنها چند روز پس از تهاجم روسیه مطرح شد. احتمالاً این جنگ امسال نیز برجسته خواهد بود. بایدن در آستانه یک سالگی سخنرانی خواهد کرد. و در حالی که روسیه آن موفقیت سریعی را که بسیاری از یک سال پیش پیش‌بینی می‌کردند به دست نیاورد، هر چه جنگ بیشتر ادامه یابد، حفظ حمایت از اوکراین در داخل و خارج برای بایدن سخت‌تر خواهد بود.

    کنگره جدید با اولویت های جدید: آنچه باید در مورد رئیس مک کارتی و سرنوشت دستور کار بایدن بدانیم؟

    اصلاحات مهاجرتی