آیا ترامپ روند صعودی دارد یا نزولی؟

دلایل زیادی وجود دارد که نظرسنجی‌ها می‌توانند با آن موافق نباشند، اما اکثر توضیحات معمول به شکاف بزرگ 30 امتیازی اضافه نمی‌کنند:

هر توضیحی برای واریانس بین فروشگاه‌های غیراحتمالی باشد، اجماع نظرسنجی‌های احتمالی نشان می‌دهد که نظرسنجی‌هایی که ترامپ نسبتا ضعیفی را نشان می‌دهند به حقیقت نزدیک‌تر هستند.

اگر این نظرسنجی با کیفیت بالاتر با شروع فصل مقدماتی تأیید شود، ترامپ نامزد پیشتاز نیست.

اول، به اصطلاح نظرسنجی های احتمالی به طور یکسان ضعف نسبی ترامپ را نشان داده است.

نظرسنجی های غیراحتمالی در بسیاری از شرایط نتایج محکمی به همراه داشته است، اما این نوع نظرسنجی بسیار سخت است. استخدام یک نمونه نماینده از منابع غیرنماینده یک چالش بدیهی است. و سپس نگرانی های مکرر کیفیت داده، از تهویه پنل گرفته تا ربات ها وجود دارد. به طور حکایتی، بسیاری از نظرسنجی‌ها معتقدند که این مسائل با گذشت زمان بدتر می‌شوند، اما ارزیابی آن از بیرون دشوار است. و ارزیابی اینکه کدام شرکت‌ها در رسیدگی به این مسائل کار خوب یا بد انجام می‌دهند، به همان اندازه سخت است.

نمونه گیری احتمالی جایی است که پاسخ دهندگان کم و بیش به صورت تصادفی استخدام می شوند، مانند تماس با شماره تلفن های تصادفی یا ارسال دعوت نامه نامه ای به آدرس های تصادفی برای شرکت در یک نظرسنجی آنلاین. این به طور سنتی استاندارد طلایی در تحقیقات نظرسنجی در نظر گرفته می شود. در مقابل، یک نمونه غیراحتمالی به‌طور تصادفی انتخاب نمی‌شود. در عوض ممکن است از تبلیغات بنری در وب سایت های خاصی استفاده شود.

یا به بیان صریح‌تر: داده‌های یک نفر می‌تواند به‌طور فوق‌العاده و غیرقابل قبولی نادرست باشد – تا حدی نادرست است که تا زمانی که نظرسنجی‌ها شروع به پرسیدن در مورد یک مسابقه جدید نمی‌کردند، هرگز حدس نمی‌زدیم.

تقریباً هر نظرسنجی غیرحزبی ایالتی نشان می دهد که او چند امتیاز بدتر از عملکردش در همان ایالت در انتخابات مقدماتی 2016 است. بیشتر این انتخابات مقدماتی ایالتی در زمانی برگزار شد که حمایت ملی ترامپ در اواسط دهه 30 بود، که نشان می‌دهد او امروز در آن محدوده یا کمی پایین‌تر قرار دارد.

و چندین مورد از این نظرسنجی‌های ایالتی – Siena، Vanderbilt/SSRS، دانشگاه نیوهمپشایر – نظرسنجی‌هایی هستند که به خوبی مورد توجه قرار گرفته‌اند و دارای سوابق خوب و یک پایه روش‌شناختی معقول هستند. وقتی آنها را با نظرسنجی‌های احتمالی ملی ترکیب می‌کنید، این مقدار قابل توجهی از داده‌های باکیفیت بالاتر در سمت ترامپ نسبتا ضعیف است.

© 2023 شرکت نیویورک تایمز



منبع

اگر حالت، جمعیت، زمان‌بندی، سؤال یا وزن‌بندی نباشد، واقعاً یک توضیح باقی می‌ماند: خود نمونه. بنا به دلایلی، برخی از نظرسنجی‌ها گروهی از پاسخ‌دهندگان جمهوری‌خواه دوستدار ترامپ را بسیار بیشتر از دیگران دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر، نظرسنجی های غیراحتمالی در همه جا وجود دارد. دو نظرسنجی بسیار متفاوت که در مقدمه ما ذکر شد، از امرسون و بولوارک، هر دو نظرسنجی غیراحتمالی هستند.

– روشی که نظرسنجی‌کنندگان رای‌دهندگان اولیه جمهوری‌خواه را تعریف می‌کنند (مثلاً: جمهوری‌خواهان خودشناس در مقابل افرادی که می‌گویند در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان رای خواهند داد) نیز توضیح نمی‌دهد که چه اتفاقی می‌افتد. تحلیلی از نظرسنجی نیویورک تایمز/سینا در پاییز گذشته نشان می‌دهد که این انتخاب‌ها تأثیراتی دارند، اما در مقیاس شکاف 30 امتیازی مورد بحث، نسبتاً متوسط ​​هستند. و چندین نظرسنجی با تعاریف مشابه از رای دهندگان اولیه جمهوری خواه، نژادهای اساسا متفاوتی را نشان می دهند.

– این شکاف بدون توجه به تعداد نامزدهای جمهوری خواه لیست شده توسط نظرسنجی – از جمله در نظرسنجی رودررو بین دیسانتیس و ترامپ، ادامه دارد.

درست است: یک فاصله 30 امتیازی.

تشخیص اینکه کدام یک از این نظرسنجی ها ممکن است «درست» یا «نادرست» باشد، واقعاً سخت است. روش های بی شماری برای جمع آوری داده های نظرسنجی به صورت آنلاین وجود دارد و به طور کلی، شفافیت بسیار کمی در مورد فرآیند وجود دارد. حتی زمانی که شفافیت وجود داشته باشد، بهترین شیوه های به خوبی تثبیت شده وجود ندارد که ارزیابی صحیح بودن یک رویکرد معین را آسان کند.

اخطار معمول این است که زود است و رویدادهای خبری و کمپین‌ها می‌توانند اوضاع را تغییر دهند. و برای روشن شدن، این یک استنباط بسیار خشن است. در این مرحله تنها 12 نظرسنجی غیرحزبی در ایالت وجود دارد و همیشه به سختی می توان برآوردهای ملی را از نظرسنجی های ایالتی به دست آورد. اما مهم نیست که چگونه به این نقاط داده نگاه می کنید، آنها در سمت بد دفتر کل برای ترامپ هستند.

– احتمالاً وزن دهی نیست، تنظیمات آماری انجام شده توسط نظرسنجی ها برای اطمینان از یک نمونه نماینده. اکثر نظرسنجی‌ها بر اساس مجموعه‌ای از ویژگی‌های جمعیت‌شناختی یکسان، از جمله تحصیلات خود گزارش‌شده، وزن‌گذاری می‌شوند.

چرا این شکاف بزرگ؟ (امتیاز ونکینس: 6/10)

پنج نمونه احتمالی – از Ipsos، Suffolk، Monmouth، Quinnipiac و Marquette Law (که توسط SSRS ارائه شده است) – به ترامپ اخبار نسبتا بدی می دهند. Ipsos و Monmouth دریافتند که او با تنها 25٪ و 26٪ از حمایت در یک حوزه چند نامزدی پس از DeSantis قرار دارد. دانشگاه سافولک و مارکت لاو/SSRS دریافتند که ترامپ در رقابت تن به تن تنها 36 درصد و 33 درصد است (و سوال چند نامزدی نپرسید).

دوم، نظرسنجی ایالتی تقریباً به طور کامل با ضعیف یا نسبتاً ضعیف مطابقت دارد ترامپ.

و وجود چنین شکاف گسترده ای نشان می دهد که صنعت تحقیقات نظرسنجی ممکن است در وضعیت بسیار بدتر از آن چیزی باشد که می توان حدس زد. در حالی که به سختی می توان دلیل دقیق انتشار گسترده نتایج نظرسنجی را مشخص کرد، محتمل ترین توضیح این است که بسیاری از نظرسنجی های معروف در حال جمع آوری داده های عمیقاً غیرمعمول هستند.

تنها در دو هفته گذشته، یک نظرسنجی کالج امرسون نشان داد که ترامپ با 26 امتیاز، 55 درصد به 29 درصد، در یک حوزه چند نامزدی پیشتاز دیسانتیس است، در حالی که نظرسنجی Bulwark/North Star/Dynata در یک دوره مشابه نشان داد که DeSantis با 11 امتیاز پیشتاز است. 39 تا 28 درصد

اگرچه تصویر واضحی وجود ندارد، یک الگوی تقریبی در داده ها ممکن است به وضعیت واقعی مسابقه اشاره کند. نظرسنجی های با کیفیت بالاتر تمایل به حمایت بسیار کمتری از ترامپ را نشان می دهد.

در نظرسنجی های ملی از انتخابات میان دوره ای نوامبر گذشته، نظرسنجی های مختلف او را بین 25 تا 55 درصد آرا در یک حوزه چند نامزدی نشان داده اند.

اما دو دلیل برای اشتباه در نظرسنجی ها وجود دارد که نشان دهنده ضعف ترامپ است.

– بحث تلفنی در مقابل نظرسنجی آنلاین نیست. تقریباً همه نظرسنجی‌ها به صورت آنلاین انجام شده‌اند، بنابراین این تفاوت را نمی‌توان به یک اثر به اصطلاح حالت نسبت داد – مانند این احتمال که حامیان ترامپ ترجیح خود را به یک مصاحبه‌گر زنده فاش نکنند.

اگر موارد غیرمعمول فلوریدا و یوتا را کنار بگذاریم (فلوریدا چون دیسانتیس فرماندار آن است؛ یوتا به دلیل اینکه ترامپ در آن جا از حمایت بسیار ضعیفی در گروه حزبی در سال 2016 برخوردار بود)، ترامپ در نظرسنجی ها به طور متوسط ​​4 امتیاز کمتر از سهم خود در سال 2016 عمل کرده است. مسابقه یک به یک با DeSantis و با 10 امتیاز در نظرسنجی های ایالتی چند نامزدی.

احتمالاً تا زمانی که موجی از نظرسنجی‌های ملی سختگیرانه به اندازه کافی بزرگ وجود نداشته باشد – فکر کنید ABC/Post، Times/Siena (با عرض پوزش، به زودی نمی‌شود) – انتظارات ما را برای مسابقه تنظیم کند. در این میان، این ارزیابی که ترامپ در سراسر کشور در دهه 30 پایین تا اواسط گیر کرده است بهترین حدس را نشان می دهد.

در آغاز مبارزات انتخاباتی جمهوری خواهان، نظرسنجی ها به طور استثنایی در مورد حمایت از ترامپ در میان رای دهندگان اولیه جمهوری خواه تقسیم شده است.

این بدان معناست که ترامپ حدود 30 درصد از آرا را در یک میدان چند نامزدی و 35 درصد را در رقابت تن به تن با دیسانتیس دارد.

آیا دونالد ترامپ محبوبیت و نامزد پیشتاز برای کسب نامزدی جمهوری خواهان است؟ یا او در برابر ران دیسانتیس به شدت ضعیف شده و حتی در مقابل ران دیسانتیس ضعیف است؟

پنجمین نظرسنجی احتمالی، Quinnipiac، نشان داد که ترامپ تا حدودی بهتر عمل می کند، با 43 درصد در رقابت یک به یک با DeSantis. اما این رقم 43 درصد فقط در میان جمهوریخواهان خودشناس است که بیشتر از گروه گسترده‌تری از رای‌دهندگان اولیه جمهوری‌خواه در داده‌های Times/Siena و سایر نظرسنجی‌ها از ترامپ حمایت می‌کنند. ترامپ احتمالاً به دهه 30 بالای جدول سقوط می‌کند، اگر نتایج، مانند اکثر نظرسنجی‌های دیگر، مستقل‌های متمایل به جمهوری‌خواه را نیز شامل می‌شد.

این الگوی اساسی – توافق نسبی بین نظرسنجی‌های احتمال و واریانس بین نظرسنجی‌های غیراحتمالی – با این احتمال سازگار است که مشکل در سمت نمونه‌گیری است.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

اینکه ترامپ در 25 درصد باشد یا 55 درصد، موضوع کوچکی نیست. باور کنید یا نه، نظرسنجی زودهنگام نسبتاً نتیجه نهایی انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری را پیش بینی می کند. همچنین پیامدهای دنیای واقعی دارد. این امر بر تصمیم گیری نامزدها، فعالان و فعالان بالقوه تأثیر می گذارد، زیرا بسیاری از آنها رویکرد انتظار و دید را اتخاذ کرده اند، زیرا نشانه های بسیار متناقضی از قدرت ترامپ وجود دارد.

پس حق با کدام نظرسنجی است؟

– این است شاید زمان بندی نیست، اما من کمی از این یکی پرهیز می کنم. اکثر بدترین نظرسنجی های ترامپ در ماه های نوامبر و دسامبر و پس از انتخابات میان دوره ای انجام شد. این به طور بالقوه مرتبط است زیرا نمایش ناامیدکننده جمهوری خواهان در میان دوره ای محتمل ترین توضیح برای کاهش آشکار حمایت از ترامپ است. از سوی دیگر، هیچ یک از آن نظرسنجی‌ها به این رقابت بازنگشته‌اند و اکثر نظرسنجی‌هایی که از زمان میان‌دوره‌ای تا کنون نظرسنجی‌های متعددی انجام داده‌اند، هیچ تغییری یا عدم از دست دادن جایگاه ترامپ را در این دوره نشان نمی‌دهند.

این طبیعی نیست. این نیز یک پیشرفت اخیر است. در سه ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای، 10 شرکت نظرسنجی اختلاف 12 واحدی بیشتری را در سهم حمایت از ترامپ، بین 45 تا 57 درصد نشان دادند.