جورج سانتوس اعتراف کرد که در صدای فاش شده ای که این هفته توسط یکی از کارکنان احتمالی ضبط شده بود به همه دروغ گفته است.

او اعتراف کرده است که درباره گذشته خود دروغ گفته است، اما سعی کرده این دروغ ها را به عنوان تزئینات بی ضرر رزومه خود توصیف کند. از جمله ادعاهای نادرستی که او مطرح کرد این بود که مادرش در نتیجه 11 سپتامبر فوت کرده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او با تحقیقات فدرال در مورد امور مالی خود و ادعای سرقت پول نقد جمع آوری شده برای سگ کهنه سربازی در حال مرگ مواجه است. او همچنین با تحقیقات مقامات در برزیل به دلیل استفاده ادعایی از یک دسته چک سرقتی مواجه است.

این جمهوری خواه نیویورک پس از افشای یک سری ادعاهایی که در مورد حرفه، تحصیلات و تاریخ شخصی خود به عنوان ساختگی افشا شد، با درخواست استعفا مواجه است.

سانتوس سپس در مورد رسوایی های شخصی خود صحبت کرد و بر اساس این ضبط، از رئیس ستاد درگیر خود چارلی لاوت تمجید کرد.

جورج سانتوس، نماینده مجلس، در صدایی که توسط یکی از کارکنان احتمالی فاش شده و توسط Talking Points Memo به دست آمده است، گفت: “معلوم است که من به او دروغ گفته ام، همانطور که به دیگران دروغ گفته ام.”

سانتوس بعداً اضافه کرد که ظاهراً به لووت اشاره می کند: “معلوم است که من به او دروغ گفته ام، همانطور که به دیگران دروغ گفته ام.” و او همچنان من را بخشید و بر خلاف برخی افراد دیگر به من شلیک کرد.

یادداشت Talking Points گزارش داد که یکی از کارکنان احتمالی مخفیانه نماینده جورج سانتوس را ضبط کرده است.

  • مایرز به TPM گفت که با توجه به اتهاماتی که سانتوس در مورد رفتار نادرست خود با آن مواجه است، این اظهارات او را متحیر کرد.

    سانتوس به موضوع دیگری منحرف شد و اشاره کرد که دان لمون مجری CNN به تازگی به او پیامک داده است.

    سانتوس به خاطر یک سری ادعاهایی که به عنوان ساختگی افشا شد، تحت فشار است.

  • سانتوس این هفته از دو سمت کمیته خود کناره گیری کرد و گفت که به عاملی برای جمهوریخواهان کنگره تبدیل شده است، اما متعهد شد که برای مبارزه و پاکسازی نام خود.

    “دون لمون همین الان به من پیام داد – متاسفم، دارم به شما گوش می دهم – دان لمون همین الان به من پیام داد!” سانتوس در ضبط گفت.

    در ابتدا، آنها یک مکالمه عجیب و غریب در مورد آب نبات برزیلی، کراوات از فروشگاه های صرفه جویی و بوتاکس کلمبیایی دارند.

    سانتوس افزود: من به قضاوت او بیشتر از قضاوت خودم اعتماد دارم.

    کمیته حفاظت از روزنامه نگاران از مقامات اوهایو خواسته است تا اتهامات مطرح شده علیه مایرز را به دلیل انتشار فایل های ضبط شده از محاکمه قتل لغو کنند.

    جورج سانتوس

    خبرنگاران در 31 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی، نماینده جورج سانتوس را در ساختمان کنگره ایالات متحده احاطه کردند.کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

    • گزارش شده است که ضبط در 30 ژانویه در داخل دفتر سانتوس توسط درک مایرز، روزنامه نگار و کارمند احتمالی که سانتوس در نهایت تصمیم گرفت او را استخدام نکند، انجام شد.

      سانتوس گفت: “من قضاوت های بدی انجام داده ام و عواقب آن قضاوت های بد را درو می کنم.”

      اینسایدر برای اظهار نظر با دفتر سانتوس تماس گرفته است.

      سانتوس گفت: “این به ما مربوط نیست، بلکه مربوط به این موسسه است.”

      در این ضبط، سانتوس اظهار می کند که “به همه دروغ گفته است.”

    • سانتوس سپس به بررسی اینکه آیا مایرز را به عنوان یک کارمند ادامه خواهد داد یا نه، تغییر می کند و این واقعیت را مطرح می کند که مایرز در اوهایو به دلیل ضبط شهادت دادگاه با اتهاماتی روبرو است.